| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,583
Tam İstatistik | | En Son Konular | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:46 | Merhabalar :) yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:37 | Tanışma yazar muallim54 Dün, Saat: 18:33 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | XV Hareket Halindeyken Gelen Ses | | Gönderen: mugergenc - 14-03-2025, Saat: 22:16 - Forum: SUBARU XV - Cevaplar (3) |  | Merhaba aracımın problemini araştırırken bu foruma denk geldim ve kayıt oldum. Öncelikle herkesi selamlıyorum. İki gündür aracımda hareket halindeyken sol tekerlek tarafından aldığım frene bastığımda kaybolan tiz bir ses farkettim. daha önce yoktu. Akşamüstü buradaki ustamıza götürdüm ama malumunuz ramazan ayındayız ustamız evine gitmişti yanındaki kalfa arkadaş da durumu pek anlayamadı. Balataların durumuna baktı sorun yok dedi. Ben de belki aranızda bu sese aşina birisi vardır diyerek buraya eklemek istedim. Arabanın gidişindeki ses değil arka planda arada bir kaybolan ıslık benzeri ya da bıçak bileme sesine benzeyen tiz sesi kastediyorum. Şimdiden herkese teşekkürler. https://youtube.com/shorts/6cWwsAEP03Q | | | | Yeni Subaru Meraklısı sorusu ! | | Gönderen: Hmtycl - 14-03-2025, Saat: 03:49 - Forum: SUBARU LEGACY - Cevaplar (7) |  | Merhaba, öncelikle aranıza yeni katıldım çok mutluyum, Subaru meraklısı biri olarak alacağım ilk subaru ile ilgili görüşlerinizi merak ediyorum. Bir legacy buldum sitede 2006 290 binde. İlanı burada paylaşabiliyorsam eklemek isterim. Değerli yorumlarınıza göre aracı almak istiyorum. Araç 400k civarı. Bütçemde bu kadar olduğu için bu araca yöneldim. Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️ | | | | Motordan gelen ses | | Gönderen: Murat28 - 13-03-2025, Saat: 10:02 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (3) |  | Merhabalar bir sorum olacaktı, imreza 1.5 var bende tam gaz basıp hızlı sürüş yapıp yavasladiktan sonra piston vuruyormus gibi tak tak tak ses geliyor. Hızlı giderken de var ama motor sesinden duymuyorum galiba. bosa alip durup ara gaz verince yine yapıyor kısa bir süre bakayim derken kesiliyor ses daha yapmıyor. Normal sürmede hiç yapmıyor. Bilmediğim bir özellik mi var birşey mi açıyor arıza mi acaba. Tüp de de benzinde de yapıyor. Arabanın hızlanması felan güzel gidişinde bir sorun yok gibi. | | | | Diferansiyelden Gelen Anormal Ses. | | Gönderen: muniryigit - 12-03-2025, Saat: 10:11 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (2) |  | merhaba arkadaşlar 2009 subaru forester var bende. arkadaki diferansiyelden ilk kalkış sonrası 15-20 km hıza çıkınca direksiyonu tam sağ ya da tam sol yapınca inceden bir gürültü geliyor. Ufuk usta ( bursa özel servis subaru ustası) diferansiyel içindeki plakaların aşınmış olabileceğini söyledi. aslına bakarsanız; çıkan ses o kadar da rahatsız edici değil. güçlü bir motor sesi gibi. ama 15-25 bin tl masrafı çıkabilir dedi. sizce ne yapayım. başına böyle bir hal gelen var mı? selamlaR | | | | Güneşlik Sunvizör Sorunum Var. | | Gönderen: subi67 - 11-03-2025, Saat: 22:52 - Forum: [Teknik] Elektrik Teknolojik - Kabin İçi - Cevaplar (7) |  | <p>Merhaba dostlar,</p><p>Sürücü tarafı güneşliğim hızlı girilen kasislerde bazen aşağı düşüyor. Ya da güneşli günlerde indirdiğimde, tekrar yukarı ittiğimde düşüyor. Tavana doğru çok sert vurunca ancak duruyor. Artık sinir bozucu oldu.</p><p>Bunun tamirinin bir yolu var mı? Yoksa </p><p>değiştirmem mi lazım? Bilgisi olan varsa sevinirim.</p> | | | | Forester Koltuk Airbag | | Gönderen: sereze - 11-03-2025, Saat: 17:54 - Forum: [Teknik] Elektrik Teknolojik - Kabin İçi - Cevaplar (2) |  | Selamlar, Çocuk ayağı ile kirlettiği için ön yolcu koltuğunun üstüne bir tshirt geçirdik. Airbag'in çalışmasını engeller mi sizce? Airbag in patladığı noktada delik mi açalım yoksa tshirti hepten kaldıralım mı ne dersiniz? Airbag nerden patlıyor bu arada? | | | | Tanışma | | Gönderen: ÜMİT BULUT - 09-03-2025, Saat: 10:08 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (1) |  | Merhabalar! İzmir'den,Ailece 3 yıldır 2003 Forester XT Kullanıcısıyım. Sahibinden de ilanı olan düzgün,bakımlı Aracımızı satıp 2010-2020 arası XT yada Adventure ile model yükseltme niyetindeyiz. Düzenli Bakımlı,düzgün bir Araç öneriniz olur ise watsapp üzerinden mesajlaşabiliriz. Şimdiden teşekkür ederim. | | | | Subaru Legacy orjinal ekran | | Gönderen: ciovinco - 06-03-2025, Saat: 02:47 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (2) |  | Merhabalar; Legacy orjinal ekranını alıp taktırsak geri görüş kamerası eklenebiliyor mu? Youtube'da bazı kişiler yapmıştı. Orjinal Subaru multimedyası fakat geri viteste kamera açılıyordu. Malum eklenti androidler çok garip duruyor konsolda orantısızlıktan. Ya da orjinal konsola orjinal ekran boyutunda multimedye bulacağım. Saygılarımla | | | | Arka Silecek Su Problemi | | Gönderen: Seul_Force - 05-03-2025, Saat: 15:23 - Forum: SUBARU XV - Cevaplar (6) |  | <p>Merhabalar, 2016 model Subaru XV aracımın arka sileceği birden su vermeyi kesti. Silecek suyu tam, ön cama ve farlara su gidiyor fakat arka su motoru sanki kuru çalışıyorumuş gibi bir ses veriyor. Nedeni nedir?</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1BRcmAnihdBkx6fn-T-Nu_B5uJESu2XTj/view?usp=drivesdk">Ses</a><br></p><p><br></p> | | | | Tanışma | | Gönderen: nixus - 04-03-2025, Saat: 20:44 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (3) |  | Merhaba Dostlar.. SUBARU impreza 1.6 16V GL ile Subaru markasıy yeni tanışmış bir arkadaşınızım. İsmim Uğur, sizlerle tanıştığım için memnun oldum. Subaru impreza GL konusunda benden daha deneyimli arkadaşların tecrübelerinden istifade edebilmek, yeri geldiğinde kendi tecrübe ettiğim konularda paylaşımda bulunmak üzere aranıza katılıyorum. Herkese kazasız belasız sürüş dilerim. | | | | 2016 Subaru XV Start-Stop Sorunu | | Gönderen: Seul_Force - 27-02-2025, Saat: 21:03 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevap Yok |  | <p>Merhabalar, aracımda arada yaşanan start-stop problemim var. Araç seri dur kalklarda start-stop devreye aninden devreye giriyor, motor 500 devirde sabit dönmeye başlıyor ve marş motoru 2-3 saniye boyunca motoru döndürüyor ve sonunda motor sıkıntısız çalılıyor. Fakat bugün marş motoru yine 2-3 saniye boyunca döndü ama motor çalışmadı ve direksiyon arızası verdi. Aracı kapatıp açınca herşey düzeldi ve yola devam ettim. Bu durum neden olur? ECU ile bir alakası var mıdır?</p> | | | | Tanisma | | Gönderen: Semih. - 21-02-2025, Saat: 00:43 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (5) |  | Merhaba subaru ailesi saygi deger abiler ve arkadaslar Ben subaru askina almadan tutuldum veya takinti haline getirdim !!! Cok fena bir sekilde 2005 subaru legacy 2.0 165 hp alasim var ve nasip olursa alacagim. Ayni zamanda bulundugum ilcede fazla subaru yok ve tanidiklarimdan cok tepki aliyorum- Bana yardimci olabilir misiniz? İyisi ile kotusu ile yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim. | | | |