Alfa Romeo
Tüm Modeller
2004 MODEL ONCESI 2.0 SELESPEEDLER PROBLEMLI ARACLAR OLARAK BILINIR VE GENELDE ROBOT ARIZASIDIR. Ferrari ustaları problemi çözüyor.
LPG TAKILMIŞ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
Alfa Romeo 147
Dikkatle incelenmesi gereken bir araçtır!
- sol cam açma butonu kronik olarak her modelde kırılmış veya dağılmıştır. hiçbir yerde kolay kolay bulunmaz. bulursanız da 600 tl fiyatı var.
- ön takımı sorunludur. bu araçlar asfalt aracıdır.
- elektriksel sıkıntılar vardır sürekli yol bilgisayarından olur olmaz dıt dıt uyarıları gelir ve siniriniz bozulur.
1. varyatör problemi. parçası 400 500 liradır, ama tamir kit seti 150 liradır. eğer onarılmazsa dizel sesi gibi ses verir ilk çalıştırıldığında.
2. yağ yakma sorunu. araç 120 beygirlik performans aracı olmasından ötürü yağ yakar. yağ yakmayan alfa yoktur sıfır kitapçığında bile yağ yaktığı ve her 2000 3000km de kontrol edilmesi gerektiği yazar.
3. cd çalar sorunu. genelde problem yaratır takılmalar olur fakat dert etmeyin radyo veya usb aux çıkışlı aparat aldıgınız zaman sorun ortadan kalkar. cd kim dinliyor zaten bu devirde.
4.direksiyon soyulması. fix her alfanın direksiyonu soyulur 150 liraya orjinal dikişli alfa direksiyonu diktirilebilir.
5. vites boşluğu. alfa 147 genelinde vardır dert etmeyin.
6. alt takım problemi. araç alırken alt takımına mutlaka baktırın z rot, rot başları ve salıncakları kontrol ettirin. yoksa 1500 liraya full alt takım değiştirmek zorunda kalabilirsiniz. özellikle tümseklerde ve kışın soğukta alt takım gidikse ses yapar.
7. cam açma kapatma tuşunun deformesi ve kırılması. cam açma kapatma tuşlarındaki deformeyi detaylı temizlikle çıkartabilirsiniz. insan eti yağlanmasından dolayı soyuk gibi duruyor, problem değildir. cam açma kapatma tuşunu da kendiniz tamir edebilirsiniz, çok basit.
8. airbag ışığı sorunu. bunu dert etmeyin, elektrikçi ufacık işlemle hallediyor. airbag kablosunun temassızlığından kaynaklanıyor. ya arka bagaj kablolarıdır ya da yolcu koltuk altındaki kablodan yapar.
sert kullanımlarda şanzımanın son dişli kırılması
motor aksamlarında da erken aşınmalar da kullanıcıların canını sıkan diğer problemler (biyel ve triger kayışı). Bunun dışında can sıkan bazı gıcırtılar da kapılardan yükseliyor. Sadece gıcırtı ve motor aksamlarında yaşanan sorunların yanında, dalgalı gövde boyası, düzgün çalışma alışkanlığı olmayan klima ve sık sık sorun çıkartan merkezi kilit sistemi de üzerine tuz biber ekiyor.
- Yetersiz işçilik
- Kısıtlı güvenlik
- Arkada dar oturma alanı ve yetersiz diz mesafesi
- Çok büyük dönüş yarı çapı
- Küçük bagaj hacmi
- Kısıtlı süspansiyon konforu
TİPİK SORUNLAR
* Kapı gıcırtısı
* Elektronik arızalar
* Çabuk aşınan fren diskleri
motor soğukken motor check arıza lambası yanıyor. fakat seste çekişte problem yok. ısınınca stop edip tekrar çalıştığında arıza lambası yanmıyor.
Antifriz yerine yağ gelmesi
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156
Kronik sorunları: Varyatör, ön takım, buji, benzin kokusu, aks vuruntusu, elektrik arızaları, triger kayışı, Far sisteminde arıza, Elektrik sorunu, Hatalı şanzıman,
Alfa Romeo 156’ların en büyük kronik sorunu “varyatör” adlı parça. bu parça VTEC gibi hidrolik değil mekanik bir parça olduğu için zamanla içindeki dişliler aşınıyor. Bunun sebebi de motor blogunun üstünde yer alması ve dolayısıyla geç yağlanması ve yağlansa bile içindeki yayların, dişlilerin tasarımından ötürü eskimesi, bozulması. Eski tiplerde 20-30 bin ömrü olan varyatör, yeni üretimlerde 60.000 kadar dayanıyor.
Ön düzen
Ön tarafta double wishbone tam bağımsız süspansiyon var, arkalarda da çift çubuklu tam bağımsız süspansiyon var. Ön ve arka viraj demirleri de mevcut.
ön düzen'e çok dikkatli bakılması tavsiye olunur.
eksileri:
- Kabin içi rüzgar gürültüsü
- Klimanın yeterince soğutmaması
- Vasat işçilik
- Yetersiz görüş mesafesi
- Yüksek yakıt tüketimi (3.2 lt, V6)
- Rakiplerine göre dar iç mekan
- Çok küçük bagaj hacmi (156)
Tüm Modeller
2004 MODEL ONCESI 2.0 SELESPEEDLER PROBLEMLI ARACLAR OLARAK BILINIR VE GENELDE ROBOT ARIZASIDIR. Ferrari ustaları problemi çözüyor.
LPG TAKILMIŞ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
Aşağıdaki parçalar, durumlar, işlemler açıkça istisna tutulmuş olup, bunlar “OTORAPOR Garanti” kapsamında değildir. Dolayısıyla bunlardan dolayı OTORAPOR’in hiç bir sorumluluğu veya edim yükümlülüğü olmayacaktır:
Yakıt kalitesi sebebiyle oluşan kurumlanmalar ve bunların neticesinde ortaya çıkan performans ve motor problemleri ve EGR, oksijen sensörü arızaları gibi arızalar.
Aracın normal kullanımı nedeniyle meydana gelen aşınma ve yıpranma sonucu örneğin kayışlar, egzost, amortisör, debriyaj, ön dişli takımı, fren balataları ve pabuçları, diskler, contalar vb. gibi parçaların değiştirilmesi, onarımı veya ayarlanması.
Araç üreticisi tarafından kabul edilen imalat veya montaj kusurları nedeniyle parçaların değiştirilmesi, onarılması veya ayarlanması. (GERİ ÇAĞIRMA)
Bir arızanın doğrudan sonucu olarak hasar görmedikçe veya zayi olmadıkça, bujiler, katalitik konvertörler, hava filtresi, yağ filtresi, yakıt filtresi, cam silecek lastikleri, klima devresinin doldurulması için kullanılan maddeler, ilave edilen yağlar, soğutma sıvıları, fren sıvıları ve diğer katkı maddeleri.
Kaporta işleri, lastikler, jantlar, akü, farlar, park lambaları, camın ve farların kırılması veya çatlaması.
A3
Aracın sinyalleri iki saniye den fazla yanmıyor hâraret ve km saati ve arıza veriyor ve arada bir yanıp sönüyor.
Audi A3
Audi A3
Camlardan gelen gıcırtılar.
Audi A4
Audi A4
B5’lerde bobinler ve ateşleme modülü arızaları.
B5’lerde MAF sensörü arızası.
Tavan döşemesinin sarkması.
İç kapı kollarında soyulmalar yaşanması.
Yazılımdan kaynaklanan gösterge paneli problemleri.
Teyp açma düğmesi arızası.
2.0 TDI motorların gaz kelebeği sorunu.
Araç içerisine su girmesi,sebepleri;
1- Polen filtresi aracın sağ ön yani yolcu tarafında ön cam önünde konumlandırılmış.Yağmur ve yıkama suyu gibi dış etkenden gelen sular polen filtresinin üzerine konulan kötü plastik parçadan tahliye edilmekte. En küçük eğilme kırılma yada deformasyonda polen filtresinin olduğu yerden içeriye su girmekte ve yolcu tarafı önlü arkalı olarak göle dönmektedir.Passat ve Audi a4 B5 kasalarda aynıdır. Büyük bir sorun teşkil eder.
2. Ön cam su tahliye kanalları tıkanır.
3- Sürücü tarafında bulunan yine motor bölmesindeki motor kontrol ünitesinin içinde bulunduğu kare şeklindeki plastik kutu!Kutu altındaki montaj contası çabuk deforme olur ve araç sürücü tarafına su girmesine neden olur.
4- Kaput açma telinin motor bölmesine geçtiği nokta aynı şekilde çok hassastır. Su alma riski çok yüksektir.
Audi A4 2.0T
Rolantide direksiyonu çevirince direksiyondaki titreme sorunu
Audi A4 allroad quattro
- TFSI motorlar dizel gibi ses çıkarmaktadır
- Diskler çok çabuk bozuluyor
- yağ çok tüketiyor ( 1500 km -- 1 litre yağ ),
- Motor soğuk iken sorun yok ama çok bazen sıcak motorda aracı tekrar çalıştırmada hemen almıyor
Tüm Modeller
LPG TAKILMIŞ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
3.20 i
Turbo su girişinde su kaçağı
5.20i
BMW F30
F30 kasa araç direksiyonlarında 60-100 km/h arasında titreme görülmesi.
BMW 520 - 525i
2002-2003 BMW 520-525i model araçlarda yağ pompası ve buji ateşleme sistemi hatalarının görülmesi.
Şanzıman müşirinin soğuk havalarda açıkta olduğu için donması ve arıza ışığının yanmasına neden olması.
BMW 1.16 d
Kapı içlerinden gelen gıcırtı sesleri
BMW 1.16İ
Turbo su soğutma borçlarından su kacagi
BMW 3 Series
direksiyon titremesi, runflat lastiklerde titreme, bazı servotroniklerde sorun, direksiyon kutusu,
- Yetersiz işçilik
- Kısıtlı güvenlik
- Arkada dar oturma alanı ve yetersiz diz mesafesi
- Çok büyük dönüş yarı çapı
- Küçük bagaj hacmi
- Kısıtlı süspansiyon konforu
TİPİK SORUNLAR
* Kapı gıcırtısı
* Elektronik arızalar
* Çabuk aşınan fren diskleri
BMW 316
Turbo soğutma borularında sizdirma kroniktir
BMW 5 Series
BMW 520d
2007 yılında çıkan modellerde şanzıman programı hatalarının yaşanması.
Kartlı sistemde direksiyon kilidinin tutukluk yapması.
Tüm Modeller
LPG TAKILMIŞ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
Cadillac
Cadillac Seville STS
KASNAK BAZEN MOTOR SOGUKKEN SES YAPIYOR, BEBEK PUDRASIYLA GIDIYOR.
İKAZ LAMBASI SENSÖRLERİ COK HASSAS.
Chevrolet
Chevrolet Aveo
2004 CHEVROLET AVEO
ŞİMDİYE KADAR GÖRÜLMÜŞ KRONİK ARIZALAR:
Triger Kayışı Arızası 56
Silindir Kafası Ve Vana Arızası 4
Avara Kasnak Kırdı 4
Hatalı Vanalar 2
Petrol Sızıntısı Kırık Arka Ana Mühür, 2
Yağ Pompası Conta Sızıntıları 1
Chevrolet Captiva Sport
marş otomatiğinin üzerindeki bakır kablo bağlantı vidasının dibinden eriyerek kopuyor. Yolda bırakıyor.
Chevrolet Cruze
Şanzıman Problemleri 62 NHTSA şikayetler: 18
Motor Problemleri 54 NHTSA şikayetler: 207
Soğutma Sistemi Sorunları 52
Ac / Isıtıcı Sorunları 29
Iç Aksesuar Sorunları 16 NHTSA şikayetler: 20
Frenler Sorunları 10 NHTSA şikayetler: 91
Kapı / Cam Sorunları 10 NHTSA şikayetler: 2
Elektrik Sorunları 6 NHTSA şikayetler: 49
Yakıt Sistemi Problemleri 6 NHTSA şikayetler: 19
Direksiyon Problemleri 6 NHTSA şikayetler: 30
Debriyaj Problemleri 4 NHTSA şikayetler: 1
Çeşitli Sorunlar 4 NHTSA şikayetler: 31
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunları 4 NHTSA şikayetler: 31
Dış Aksesuarlar Sorunlar 3 NHTSA şikayetler: 14
Süspansiyon Sorunları 2 NHTSA şikayetler: 2
Egzoz Sistemi Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 3
CRUZE ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Şanzıman Hatası
2011 Cruze
# 2:
Şanzıman vites değişimi sorunu
2011 Cruze
# 3:
Arabada Antifriz Kokusu
2011 Cruze
yağ soğutucusu ve sübaplar
Chevrolet Cruze Hatchback
yağ soğutucusu ve sübaplar
Chevrolet Epica
Epicada seyir halinde 50 km hız ve üstünde gaza basıldığı zaman uğultu sesi gelmeye başladıysa sorun "Porya Bilyasıdır".
“Porya Bilyası" sorunu epicalarda kroniktir ve parça değişiminde orjinal parça kullanılması gerekmektedir. Muadil parça kullanımında araç parçayı,abs'yi tanımamakta ve "ECS ikaz lambası/TCS ikaz lambası" yanmaktadır.
Tüm Modeller
LPG TAKILMIŞ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
Chrysler
Chrysler 300C
300C ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Komple Motor Arızası
2006 300C
Ortalama Maliyet:
6942 $
Ortalama Kilometre:
100.521 mil
# 2:
Motor Arızası
2005 300C
Ortalama Maliyet:
6666 $
Ortalama Kilometre:
82.053 mil
# 3:
Sürüş Sırasında Motor Tezgahları / Kapanıyor
2006 300C
Ortalama Maliyet:
1614 $
Ortalama Kilometre:
105.511 mil
Chrysler PT Cruiser
PT CRUISER ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Motor yolda stop ediyor
2006 PT Cruiser
Ortalama Maliyet:
2150 $
Ortalama Kilometre:
56.526 mil
# 2:
Krom Jantlardan Hava Kaçağı
2001 PT Cruiser
Ortalama Maliyet:
851 $
Ortalama Kilometre:
78.121 mil
# 3:
Sürüş Sırasında Motor Tezgahları / Kapatır
2006 PT Cruiser
Ortalama Maliyet:
700 $
Ortalama Kilometre:
61.035 mil
Chrysler Sebring
SEBRING ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Yağ Çamur Motor Arızası Sonucu
2002 Sebring
Ortalama Maliyet Fix:
4098 $
Ortalama Kilometre:
93.829 mil
# 2:
Yağ Çamur Motor Arızası Sonucu
2001 Sebring
Ortalama Maliyet Fix:
4821 $
Ortalama Kilometre:
85.677 mil
# 3:
Petrol Çamuru Nedeniyle Motor Arızası
2003 Sebring
Ortalama Maliyet Fix:
4383 $
Ortalama Kilometre:
87.336 mil
Citroen
BERLİNGO
Siyah renklerde solma ve vernik soyulmasi
Citroen C2
* C2 vtr'lerde sol arka koltuğun altında benzin depo şamandırasında kaçak olur, kroniktir, benzin kaybı çok olur, aracınızın içi kokar ve tehlike arz etmektedir.
* Orta konsolda kapı kili açma/kapama ile hız uyarı sistemi düğmeleri kesinlikle soyulmaktadır, yenisini bulmak çok zordur ya da parça fiyatı pahalıdır.
Citroen C3
Otomatik vites li modellerde geri viteste sert kalkildiginda sitdetli vuruntu
Citroen C4
1.6 sxpk modeli benzinli.
aracın içine benzin kokusu alıyor.
2010 öncesi kronik arka amortisör vurma problemi, kesilmeyen/kesilemeyen trim sesleri, kapı gergilerinin tutmaması, göğüsteki çekmecenin kapağının bozulması, zayıf alt takım, göbeği dönmeyen direksiyonun korna kısmının tırnağının kırılması ve daha yolda bırakmayıp bitmek bilmeyen sıkıntıları.
LPG takılan araçlarda LPG uyumsuzluğu ayrıca LPG ile gidilen yolun benzin göstergesinden düşmesi...
Citroen C4 Picasso
sol klima yönlendirme kolu dişli arızası
Citroen C5
Arka amortisör sistemlerinden ses gelmesi.
Yağ cubugunun kartere giren uc kismi kiriliyor.
Esp arızasi direksiyon altındaki com 2000 beyninden kaynakli
Citroen nemo
1.4 hdi motorlarda rampada kalkma sorunu
Dacia
Tüm Modeller
2013 stepway kronik sorununları:
5. Vites 100-110 KM/H hızda araçta uğultu ve titreme oluyor
Kapı döşemeleri gevşeyip ses yapıyor
Camlar açma-kapama sırasında ses yapıyor
Direksiyonu çevirirken zamanla iki plastiğin birbirine sürtme sesi gibi bir ses geliyor
Emniyet kemeri sürekli kullanımda bağlantı soketi gıcırdamaya başlıyor
Emniyet kemerinin metal takma başı (kemerin üstündeki gazoz açacağı gibi olan şey) zamanla ön iki koltuk döşemesinin yan kısımlarına zarar veriyor
Emniyet kemerinin üst kısımdaki kaporta bağlantı noktası zamanla birbirine sürterek siyah çıkmaz bir leke bırakıyor
Bagajın üstündeki siyah kapak bağajın açılıp kapanmasıyla üzerinde durduğu bej renkli plastik parçayı karartıyor ve leke çıkmıyor
tüm kapıların ve bagajın altında kapının metal kısımlarında sanırım aydınlatma takmak için delikler var yağmurda çamurda veya arabayı yıkarken buradan su çamur herşey giriyor (korozyon ve pasa neden olabilir)
bagajı açar açmaz hemen aşşağıda delikler var (farların arkaları) o deliklere sanırım fabrikada gress yağı sıkılmış bu yağ azar azar dışarı taşıyor
yoğun kullanımda 10.000km de kampana ve diskler ses yapmaya başlıyor (orjinal bakım 20.000 de)
dokunmatik ekranlı modellerde 4 kanal değil çift kanal ses çıkışı var (arkalara hoparlör takarken sıkıntısı oluyor)
arka koltuk emniyet kemerlerinin durması için yer yok sürekli kapı arasına sıkışıyor
LPG TAKILMIŞ BENZİNLİ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
DİZEL 50.000 KİLOMETRE ÜSTÜ ARAÇLARDA PARTİKÜL FİLTRE TIKANMA OLASILIĞI KRONİKTİR.
KURU TİP OTOMATİK ŞANZIMANLARDA KAVRAMA ISINMASI KRONİKTİR. YOLDA BIRABABİLİR. MEKATRONİK ARIZASI FABRİKASYONDUR.
KULLANICI HATASI, BAKIM HATASI, YOĞUN TRAFİKTE KULLANILMASINDAN DOLAYI OLUŞAN ARIZALAR KRONİKTİR.
Dacia Dokker
salıncak arızası
Dacia Dokker Van
devir saati 1900 ile 2000 arasında 1.2.3.viteste gögüsten cız diye ses geliyor şuan km si 15000km oldu ilk bakıma gitmedi 20000 km de gel dediler. servise bu ses için gittim ses gelmesin diye slikonlamışlar ama nereyi slikonladıklarını söylemediler.
Dacia Duster
Aracımı aldıktan 6 ay sonra döner kontaktör sorunu oldu
Dacia Lodgy
Far kolu bozukluğu
Torpidodan gelen lakırtı sesleri
Frenler çabuk aşınıyor
100-110 km. hızla giderken gelen uğultu sesi
Dacia Sandero Stepway
90 ve 110 arası vibrasyon ve uğultu
Fiat
Fiat 500
Fiat, 12 Haziran 2016'da 21 Haziran 2010'da üretilen ve manuel şanzımanla donatılmış belirli model yıl 2012-2016 Fiat 500 araçlarını geri çağırıyor. Debriyaj diyafram yayı kırılabilir ve bozulabilir, bu da vites dişlileri değiştirmeme yeteneğine neden olur.
Bu çağrının telafisi, bir debriyaj pedalı sınırlayıcısı ve bir debriyaj pedalı anahtarı kurulumunu içerecektir. Geri çağırma 10 Kasım 2016'da başladı.
Fiat Bravo 1.6 Multijet 16v
Esansor kapağı catlatip su kacirmasi
Otomatik modellerde eko tusunun takılı kalmasi
Fiat Croma
Fiat Marea
LPG’li modellerde rölanti dalgalanması sorunu (aracın durduk yere devir değiştirmesi, 800 devirde çalışırken kendi kendine 2000-3000 devirlere çıkması, birden bire rölantinin düşmesi ve motorun durması – rölanti motoruna giden kabloların oksitlenmesi nedeniyle rölanti motoruna sağlıklı enerji verilememesi).
Oksijen algılayıcısı arızası.
Debriyaj pedalı ayarsızlığı ve sık balata bitirme durumu.
Exclusive etiketine sahip modellerde altılı CD değiştiricinin bozulması.
Kalorifer motorunun bozulması ve sıcak üfleme yapamaması.
Fiat Doblo
Vites geçişlerinde zorlanma c 635 sanzumanlarda
Fiat Fiorino
50 BİN KM CİVARINDA ÖN TAKIMDAN TIKIRTI ŞEKLİNDE SESLER. Z ROT PARÇALARI DEĞİŞİNCE SORUN DÜZELİR. DİREKSİYON ARAÇ DURURKEN SAĞ-SOL YAPILDIĞINDA SESLER.
Direksyonu çevrildiğinde tıkırtı sesi amartisor kule noktasında paslanma
On Amatisor üst takozlari ses yapıyor.
Fiat Freemont AWD
Uzun yolda 170 180 km sabit hızla gidildiğinde yada 35 derece sıcakta 15 km civarı rampa çıkıldığında motor suyu 118 derece araç kendini korumaya alıp 2000 devri geçmiyor
Fiat Linea
Fiat Linea
40.000 – 50.000 km’ye ulaşıldığında amortisör takozlarının işlevini yerine getiremez hale gelmesi.
Araçla en ufak bir çukura girildiğinde normal olmayan sesler çıkması.
Sol taraftan ses gelmesi
Tüm Modeller
LPG TAKILMIŞ BENZİNLİ TÜM ARAÇLARDA;
STOP ETME, ROLANTİ ARIZASI, BENZİN KOKUSU, ELEKTRİKSEL ARIZALAR, ÇEKİŞ PROBLEMİ KRONİKTİR.
DİZEL 50.000 KİLOMETRE ÜSTÜ ARAÇLARDA PARTİKÜL FİLTRE TIKANMA OLASILIĞI KRONİKTİR.
KURU TİP OTOMATİK ŞANZIMANLARDA KAVRAMA ISINMASI KRONİKTİR. YOLDA BIRABABİLİR. MEKATRONİK ARIZASI FABRİKASYONDUR.
KULLANICI HATASI, BAKIM HATASI, YOĞUN TRAFİKTE KULLANILMASINDAN DOLAYI OLUŞAN ARIZALAR KRONİKTİR.
Ford
Ford Explorer
2002 Ford Explorer
TOPLAM ARIZA SAYILARI:
İletim Hatası 431
O / D Işığı Yanıp Sönüyor 384
Iletim Değişen Kayıyor 148
Kapalı Iletişim 134
Sert / Yumuşak Kaydırma, Tıkırtı Sesi Dışarı Vites Oranı, ... 52
3 Vites sorunu 51
İletim Tereddüt 28
Vitese Geçip gitmeme 22
Gürültü 18
Panjurlar 16
Selenoid Arızası 15
Dişliler 14
Viteste Duraklamada Dişli sesi 10
Şanzıman 3. Vitesten 2.ye atarken. Od Işığı Yanıp sönüyor 10
Servo Fiş 9
IGürültü Taşlama 8
Şanzıman Yağı Sızıntı 8
Arızalı Valf Gövdesi 5
Ford Fiesta
FIESTA ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Kaza fazla tepki verme sıçrama
2011 Fiesta
Ortalama Maliyet:
800 $
Ortalama Kilometre:
42.952 mil
# 2:
Şanzıman Başarısız
2011 Fiesta
Ortalama Maliyet:
2882 $
Ortalama Kilometre:
71.347 mil
# 3:
Motor Titreme
2014 Fiesta
Ortalama Kilometre:
12.382 mil
Enjektör oringlerinden yakıt sızdırması.
Çözüm

ring ve keçelerin değişimi.
Rolanta sogukken stop etmesi
Ford fiesta 1.4 TDCi, 2011 model (Eylül/2010 üretimi):
- Yaklaşık 40000km'den sonra, havanın soğumaya başladığı mevsim geçişlerinde ve kışın oluşan bir kronik arızası var.
- Bu arıza, +15C hava sıcaklığının altında marş aldıktan hemen sonra çok düşük devirde, boğuk sesli ve vuruntulu motor çalışmasıdır (ilk soğuk çalışmada sadece). Bu sırada devir ibresi 0 göstermektedir. Yaklaşık 7 saniye sonra araba rölanti sesine ve devrine gelmektedir. Bu problemin ilk görülmesinden 1-2 yıl sonra ilk çalışmada marş almama sorunu da eklenerek daha sık görülmeye başlamaktadır.
- Arızanın kışın arabada görülme olasılığı her ilk çalışmayı baz aldığımızda 20% mertebesindedir.
NOT: Her türlü rutin bakım, filtre değişimi, akü değişimi, kaliteli yakıt alımı, motor yağı değişimi gibi konulara dikkat edildiğini bildirmek isterim.
Hata gerçekten kronik bir hatadır.
Yokuş kalkarken volonlardan ses geliyor
Direksiyon kutusunda ses oluyor
Ford Focus
FOCUS ILE EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Gaza fazla basınca geç tepkime
2013 Focus
Ortalama Maliyet:
1120 $
Ortalama Kilometre:
27.972 mil
# 2:
Motor Arızası
2002 Focus
Ortalama Maliyet:
2653 $
Ortalama Kilometre:
109.384 mil
# 3:
Alternatör
2007 Focus
Ortalama Maliyet:
425 $
Ortalama Kilometre:
56.668 mil
Ford Focus CMax
C-MAX ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Elektrikli Camlar Istemeden Faaliyet Gösteriyor
2015 C-Max
Ortalama Kilometre:
4100 mil
# 2:
Akü problemi
2013 C-Max
Ortalama Kilometre:
23.766 mil
# 3:
Marş problemi
2015 C-Max
Ortalama Kilometre:
5000 mil
Ford Fusion
FUSION ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Hidrolik Direksiyon Arızası
2011 Fusion
Ortalama Maliyet Fix:
1502 $
Ortalama Kilometre:
107.181 mil
# 2:
DİREKSİYON ARIZASI
2012 Fusion
Ortalama Maliyet Fix:
1513 $
Ortalama Kilometre:
48.018 mil
# 3:
Hidrolik Direksiyon arızası
2010 Fusion
Ortalama Maliyet Fix:
1360 $
Ortalama Kilometre:
82.138 mil
2008 model Ford Fusion 1,6 dizel manuel sıfır aldığım aracı 2016 sattım . araç çok çabuk akü yemesi ile meşhurdu ortalama 1 senede akü yiyor ve tamircilerde akü bitmiş diye değiştiriyordu . bir kaç kez bu akü bitmesi yüzünden yolda kaldım Sattığım arkadaş tanıdıktı.bakımını yaptım sattım arkadaş 4000 km yaptıktan sonra bir gün araca binince marş basmamış . götürmüşler servise yeni akü 2 aylık ama yine bitmiş yenisini takmışlar çalışmamış önce beyin yandı demişler beyinci gelmiş beyin sağlam motoru dışardan çalıştırmışlar motor sağlam 1 hafta aryıp bulamayınca başka bir elektronikçi usta bulmu. şar dinamosu diyot arızası imiş geçmiştede akünün erken bitme sebebiymiş. sonra bir kaç kişiden aynı arızamnın ford fusionlarda olduğunu duymuşlar . diyot tamir edilincede bu sefer kömürler erken bitiyormuş.
Ford Ka
KA ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Aşırı Isınma
2007 KA
Ortalama Kilometre:
24.000 mil
# 2:
Kilometre Göstergesi Kendisini sıfırlar
2007 KA
Ortalama Kilometre:
345 mil
Ford Mondeo
MONDEO ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Marş sorunları
2002 Mondeo
Ortalama Maliyet Fix:
1550 $
Ortalama Kilometre:
80.000 mil
# 2:
Titreşimli çalışma
2011 Mondeo
Ortalama Kilometre:
429 mil
# 3:
Aşırı Isınma
1993 Mondeo
Ortalama Kilometre:
200 ml
Mondeo Mk3 kasada kronik şarj dinamosu sorunu var. Orjinal parça ile değiştirmek gerekir. Fiyatı 1000 tl üstünde. Yolda bırakır. Arızayı anlamak için araç içindeki ampüller patlamışmı ona bakmak gerekir. Ayrıca hareket halinde ampüllerde dalgalanma varsa dinamo sorunlu olabilir.
Ford Ranger
RANGER ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Overdrive OD ışığı yanıp sönüyor
Ranger 2002
Ortalama Maliyet Fix:
1578 $
Ortalama Kilometre:
115.946 mil
# 2:
Motor Tekleyerek çalışıyor
2004 Ranger
Ortalama Maliyet Fix:
1800 $
Ortalama Kilometre:
37.750 mil
# 3:
O / D Işığı Yanıp Söner
2001 Ranger
Ortalama Maliyet Fix:
1333 $
Ortalama Kilometre:
74.498 mil
Ford S-MAX
S-MAX ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Kapılardan ses geliyor
2007 S-MAX
Ortalama Kilometre:
24.855 mil
Ford Transit Connect
TRANSIT ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Direksiyon Pompası Arızası
2015 Transit
Ortalama Kilometre:
18.000 mil
# 2:
Motor Arızası
2007 Transit
Ortalama Kilometre:
23.125 mil
TRANSIT CONNECT'IN EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Şanzıman Hatası
2012 Transit Connect
Ortalama Maliyet:
2942 $
Ortalama Kilometre:
35.343 mil
# 2:
Ön Cam Kusurları
2014 Transit Connect
Ortalama Kilometre:
165 mil
# 3:
Işıklar
2014 Transit Connect
Ortalama Kilometre:
4.500 mil
Ford Transit Connect Taxi
Alt takoz koparıyor sürekli
Tüm Modeller
1998 modellerde akışmetre arızası.
Honda
Vtec li modellerde Vitec solenoidinde yağ kaçağı yapar bu arıza yüzünden bilmeyen ustaların üst kapak contadan takım contaya kadar conta değiştirip yağı kesememeleri yaygın bir durumdur.
Honda Accord
2003 HONDA ACCORD HATALARI
Şanzıman Hatası 495
Düzgün Değişen Değil 160
Şanzıman Dişli Sıyrılma 125
3 Vites sorunu 40
İstenmeyen Vites Küçültme 36
Otoyol Sürüşten Sonra Düşük Hızda sesli vites değiştirme 31
Şanzımandan Tiz Vınlama Sesi 14
Erken Vites Aşınma 8
Şanzıman beyni 5
Haporlör Patladı 85
CD Çalar Çalışmıyor 38
Elektrik sigorta Panosu 25
Yanıp Sönen Gösterge Işığı Sürücü tarafı 14
Kapıları Kilitleri 2
Vernik Çatlakları 61
Boya Soyulması 25
Boya atması 5
Windows Düşme Etrafında Döşeme 3
Su Sızıntıları 3
Çamurluk içi bakalit 1
Çürüyen Cam Çerçeveleri 1
Motor Problemleri 187 NHTSA şikayetler: 230
Iç Aksesuarları Sorunları 136 NHTSA şikayetler: 29
Beden / Boya Sorunları 133 NHTSA şikayetler: 65
Tekerlekler / Hub Sorunları 120 NHTSA şikayetler: 87
Süspansiyon Sorunları 31 NHTSA şikayetler: 199
Ac / Isıtıcı Sorunları 19 NHTSA şikayetler: 12
Frenler Sorunlar 17 NHTSA şikayetler: 58
Kapı / Cam Sorunları 11 NHTSA şikayetler: 208
Şanzıman Sorunları 10 NHTSA şikayetler: 33
Elektrik Sorunları 8 NHTSA şikayetler: 84
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunları 8 NHTSA şikayetler: 97
Işıklar Sorunlar 4 NHTSA şikayetler: 20
Direksiyon Problemleri 3 NHTSA şikayetler: 39
Soğutucu Sistem Problemleri 2 NHTSA şikayetler: 17
Egzoz Sistemi Problemleri 2
Dış Aksesuarlar Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 28
Debriyaj Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 4
Yakıt Sistemi Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 12
Honda City
CITY KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Lastik Hasar
2014 City
Ortalama Maliyet Fix:
500 $
Ortalama Kilometre:
20 mil
# 2:
Hidrolik Direksiyon Arızası
2008 City
Ortalama Maliyet Fix:
1590 $
Ortalama Kilometre:
49.710 mil
# 3:
Aşırı Fren Aşınması
2010 City
Ortalama Maliyet Fix:
499 $
Ortalama Kilometre:
23.000 mil
Honda Civic
2001 HONDA CIVIC İÇİN ŞİKAYET ADETLERİ
Şanzıman Problemleri 876 NHTSA şikayetler: 317
Iç Aksesuar Sorunları 91 NHTSA şikayetler: 22
Motor Problemleri 91 NHTSA şikayetler: 96
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunları 35 NHTSA şikayetler: 302
Süspansiyon Sorunları 20 NHTSA şikayetler: 54
Beden / Boya Sorunları 14 NHTSA şikayetler: 25
Kapı / Cam Problemleri 9 NHTSA şikayetler: 24
Klima / Isıtıcı Sorunları 8 NHTSA şikayetler: 3
Elektrik Sorunlar 7 NHTSA şikayetler: 52
Direksiyon Problemleri 7 NHTSA şikayetler: 17
Soğutucu Sistem Problemleri 6 NHTSA şikayetler: 2
Işık Sorunları 6 NHTSA şikayetler: 59
Yakıt Sistemi Problemleri 4 NHTSA şikayetler: 60
Frenler Sorunlar 3 NHTSA şikayetler: 46
Debriyaj Problemleri 3 NHTSA şikayetler: 2
Dış Aksesuarlar Sorunları 2 NHTSA şikayetler: 15
Aktarma Organları Problemleri 2 NHTSA şikayetler: 82
Egzoz Sistemi Problemleri 2 NHTSA şikayetler: 8
Tekerlekler / Hub Sorunları 1
Motor Problemleri 187 NHTSA şikayetler: 230
Iç Aksesuarları Sorunları 136 NHTSA şikayetler: 29
Beden / Boya Sorunları 133 NHTSA şikayetler: 65
Tekerlekler / Hub Sorunları 120 NHTSA şikayetler: 87
Süspansiyon Sorunları 31 NHTSA şikayetler: 199
Ac / Isıtıcı Sorunları 19 NHTSA şikayetler: 12
Frenler Sorunlar 17 NHTSA şikayetler: 58
Windows / Cam Sorunları 11 NHTSA şikayetler: 208
Şanzıman Sorunları 10 NHTSA şikayetler: 33
Elektrik Sorunları 8 NHTSA şikayetler: 84
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunları 8 NHTSA şikayetler: 97
Işıklar Sorunlar 4 NHTSA şikayetler: 20
Direksiyon Problemleri 3 NHTSA şikayetler: 39
Soğutucu Sistem Problemleri 2 NHTSA şikayetler: 17
Egzoz Sistemi Problemleri 2
Dış Aksesuarlar Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 28
Debriyaj Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 4
Yakıt Sistemi Problemleri 1 NHTSA şikayetler: 12
Honda CR-V
CR-V ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
İstenmeyen Ivme Frenleme
2011 CR-V
Ortalama Maliyet Fix:
5000 $
Ortalama Kilometre:
10.968 mil
# 2:
A / C Klima Çalışmayı aniden Durdurdu
2002 CR-V
Ortalama Maliyet Fix:
1890 $
Ortalama Kilometre:
104.937 mil
# 3:
A / C Kompresör arızası
2003 CR-V
Ortalama Maliyet Fix:
1974 $
Ortalama Kilometre:
82.767 mil
Cr-V III aracim var. Benim tecrube ettigim kronik arizalari sunlar; cam tavan perdesi bozulmasi, kapi ic dosemlerinin yirtilmasi, far camlarinin sararmasi.
Boğaz kelebeği arızası ile stop etmesi araç benzinli ve 14500"de
Honda HR-V
HR-V ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Rahatsız Koltuklar
2016 HR-V
Ortalama Kilometre:
751 mil
# 2:
Yüksek Süspansiyon Gürültüsü
2015 HR-
Ortalama Kilometre:
1 mi
# 3:
Ucuz, Kumaş Kaplı Kapı Panelleri
2016 HR-V
Ortalama Kilometre:
38 mil
Honda Jazz
JAZZ ILE EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Arka Tekerlek Büyük Su Sızıntısı
2009 Caz
Ortalama Kilometre:
1500 mil
# 2:
Yanlış Yakıt Göstergesi (Bilgisayar)
2011 Caz
Ortalama Kilometre:
N / A
# 3:
Kabin Içindeki Önemli Su Kaçağı
2009 Jazz
Ortalama Kilometre:
1500 mil
Honda S2000
S2000 ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
VSA Bilgisayar Hatası
2007 S2000
Ortalama Kilometre:
2336 mil
# 2:
Motor Arızası
2000 S2000
Ortalama Kilometre:
61500 mil
# 3:
Direksiyon Kilitli
2001 S2000
Ortalama Kilometre:
83.000 mil
S2000 ÇOK SÜRATLİ BİR ARAÇTIR. PİYASADA SATILAN ARAÇLARIN ÇOĞU ÖNDEN KAZALIDIR. DİKKAT.
Hyundai
Hyundai Accent
Hyundai Accent Era
2006 – 2007 modellerde EPS uyarı ışığının yanıp direksiyonun sertleşmesi (aracın kontağı kapatıp açılınca düzelmektedir).
ACCENT ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Debriyaj Arızası
2012 Accent
Ortalama Maliyet Fix:
1000 $
Ortalama Kilometre:
26.751 mil
# 2:
Şanzıman Hatası
2004 Accent
Ortalama Maliyet Fix:
2250 $
Ortalama Kilometre:
91.700 mil
# 3:
Motor
2002 Accent
Ortalama Maliyet Fix:
3500 $
Ortalama Kilometre:
19.884 mil
MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ
HAVA YASTIĞI (4)
ELEKTRİK SİSTEMİ (7)
ELEKTRONİK KARARLILIK KONTROLÜ (2)
MOTOR (5)
DIŞ AYDINLATMA (2)
YAKIT / İŞLEM SİSTEMİ (1)
SERVİS FRENLERİ (2)
HİZMET FİŞİ, HİDROLİK (1)
DİREKSİYON 2)
Süspansiyon (1),
Lastik (1)
araç hız kontrol (3)
GÖRÜŞ / SİLECEK (1)
Hyundai Motor, 1 Mart 2009'dan 11 Şubat 2011'e kadar üretilen belirli model yılı 2009-2011 Hyundai Accent araçlarını geri çağırıyor. Fren lambası anahtarı arızalı olabilir. Arızalı bir fren ışığı şalteri, fren pedalına basıldığında fren lambalarının yanmasına veya fren pedalına basarak hız sabitleme kontrolünü devre dışı bırakamamasına neden olabilir. Buna ek olarak, arızalı bir fren ışığı anahtarı, vites değiştiricinin PARK konumundan çıkmasını önleyebilir.
Sürekli motor beyni arızalanır ve araba çalışmaz.
İlk kalkış esnasında ve 1. ve 2 vites aralığında silkeleme sorun debriyaj pedal sivici
Hyundai Coupe
SCOUPE ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Kabaca Çalışır
1991 Scoupe
Ortalama Kilometre:
103.000 mil
# 2:
Sesli marş
1991 Scoupe
Ortalama Kilometre:
108,000 mil
# 3:
Yavaş Hızlanma
1992 Scoupe
Ortalama Kilometre:
90,000 mil
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
Boya atma sorunu ve bagaj plastiği erimesi.
2013 MODEL HYUNDAI ELANTRA İÇİN ŞİKAYET NOKTALARI VE ADETLERİ
Frenler Sorunlar 54 NHTSA şikayetler: 67
Tekerlekler / Hub Sorunları 54 NHTSA şikayetler: 101
Motor Problemleri 39 NHTSA şikayetler: 55
Yakıt Sistemi Sorunları 36 NHTSA şikayetleri: 13
Süspansiyon Sorunları 28 NHTSA şikayetler: 70
Elektrik Sorunları 25 NHTSA şikayetler: 42
Iç Aksesuarları Sorunlar 23 NHTSA şikayetler: 3
Direksiyon Sorunları 17 NHTSA şikayetler: 71
Beden / Boya Sorunları 13 NHTSA şikayetler: 22
Ac / Isıtıcı Sorunlar 7
Kapı / Cam Sorunlar 7 NHTSA şikayetler: 4
Şanzıman Problemleri 6
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunları 5 NHTSA şikayetler: 27
Işıklar Sorunlar 4 NHTSA şikayetler: 21
Egzoz Sistemi Problemleri 3 NHTSA şikayetleri: 1
Dış Aksesuarlar Sorunları 2 NHTSA şikayetler: 25
Çeşitli Sorunlar 2 NHTSA şikayetler: 16
Aktarma Organları Problemleri 1 NHTSA şikayetleri: 13
ELANTRA ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Benzin göstergesi düzgün çalışmıyor
2013 Elantra
Ortalama Maliyet Fix:
3000 $
Ortalama Kilometre:
8129 mil
# 2:
Hidrolik Direksiyon
2008 Elantra
Ortalama Maliyet Fix:
12.170 $
Ortalama Kilometre:
68.577 mil
# 3:
Şanzıman Kayma
2010 Elantra
Ortalama Maliyet Fix:
1850 $
Ortalama Kilometre:
66.007 mil
Hyundai Elantra Blue
Yakıt deposundaki şamandıra nın süzgeçinin tıkanması ndan araç geç çalışma ve motor arza lambası yakması
Hyundai Getz
GETZ ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Krank Kırılabiliyor
2004 Getz
Ortalama Maliyet Fix:
1384 $
Ortalama Kilometre:
29.000 mil
# 2:
Krank kırılabiliyor
2003 Getz
Ortalama Kilometre:
36,500 mil
Hyundai i10
i10 ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Fren Arızası
2015 i10
Ortalama Kilometre:
9 mil
# 2:
Motorun Düşük Devirde Ses Yapıyor
2014 i10
Ortalama Kilometre:
4567 mil
Hyundai i20
I20 ILE EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Frenler Gıcırtı yapıyor
2014 I20
Ortalama Maliyet Fix:
660 $
Ortalama Kilometre:
230 mil
# 2:
süspansiyonlar çabuk patlıyor
2012 I20
Ortalama Kilometre:
11.185 mil
# 3:
Sürüş Sırasında Krank kırılabiliyor
2012 I20
Ortalama Kilometre:
15.965 mil
100 KM/H hızdan sonra araç içeri aşırı ses alıyor.
Hyundai i30
Sunroof ses yapıyor.
Debriyaj yarı kavrama sırasında debriyaj bölgesinden ses gelmesi baskı arızası
Hyundai i40
I40 ILE EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Arka bagaj ıslakken açılınca içeri su alıyor
2014 I40
Ortalama Kilometre:
4100 mil
# 2:
Geri Vites Kamerası Çalışmıyor
2012 I40
Ortalama Kilometre:
20.000 mil
# 3:
Düşük Kavrama Noktası
2014 I40
Ortalama Kilometre:
15.000 mil
Hyundai ix35
Benzin gostergesi
Hyundai Matrix
MATRIX ILE EN KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Soğutma Sıvısı Sızıntı
2004 Matrix
Ortalama Kilometre:
50.000 mil
# 2:
Kaba Çalışma
2002 Matrix
Ortalama Kilometre:
2000 mil
Hyundai Santa Fe
SANTA FE ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Boya kalkmaları
2009 Santa Fe
Ortalama Maliyet Fix:
3000 $
Ortalama Kilometre:
66.786 mil
# 2:
Sürüş Sırasında Motor tekliyor
2012 Santa Fe
Ortalama Kilometre:
22.734 mil
# 3:
Yakıt Seviye Sensörü hatalı
2008 Santa Fe
Ortalama Maliyet Fix:
610 $
Ortalama Kilometre:
76.671 mil
Depoda benzin azalinca araba çalışmıyor, patlama sesleri geliyor
Hyundai Sonata
Motor Problemleri 168 NHTSA şikayetler: 359
Direksiyon Problemleri 62 NHTSA şikayetler: 616
Işıklar Sorunları 23 NHTSA şikayetler: 97
Elektrik Sorunları 20 NHTSA şikayetler: 176
Iç Aksesuar Sorunları 18 NHTSA şikayetler: 44
Beden / Boya Sorunları 16 NHTSA şikayetler: 33
Ac / Isıtıcı Sorunları 9
Şanzıman Problemleri 8 NHTSA şikayetler: 25
Emniyet Kemeri / Hava Yastıkları Sorunlar 7 NHTSA şikayetler: 60
Tekerlekler / Hub Sorunları 6 NHTSA şikayetler: 44
Frenler Sorunları 5 NHTSA şikayetler: 102
Süspansiyon Problemleri 4 NHTSA şikayetler: 72
Dış Aksesuarlar Sorunlar 3 NHTSA şikayetler: 15
Aktarma Organları Problemleri 2 NHTSA şikayetler: 72
Yakıt Sistemi Sorunları 2 NHTSA şikayetler: 33
SONATA ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Motor rektefiye
2011 Sonata
Ortalama Maliyet Fix:
5301 $
Ortalama Kilometre:
87.650 mil
# 2:
Motor rektefiye
2012 Sonata
Ortalama Maliyet Fix:
5391 $
Ortalama Kilometre:
75.943 mil
# 3:
Motor rektefiye
2013 Sonata
Ortalama Maliyet Fix:
6800 $
Ortalama Kilometre:
59.025 mil
DEVİR GÖSTERGESİ HATASI
Hyundai Tucson
TUCSON ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Zayıf Gaz tepkimesi
2011 Tucson
Ortalama Kilometre:
6777 mil
# 2:
Erken Lastik Aşınması
2005 Tucson
Ortalama Maliyet Fix:
350 $
Ortalama Kilometre:
18.150 mil
# 3:
Şanzıman Kilitlenmesi
2011 Tucson
Ortalama Kilometre:
43.765 mil
İnfiniti
Infiniti FX35
FX35 ILE KÖTÜ BILDIRILEN SORUNLAR
# 1:
Direksiyon sorunu
FX35 2008
Ortalama Kilometre:
29.300 mil
# 2:
Güneşten Erime Pano
2007 FX35
Ortalama Kilometre:
80.000 mil
# 3:
Frenleme sorunu
2008 FX35
Ortalama Kilometre:
3165 mil
Not: Nissan Hava Yastığı Sorunları saptamak için 3.8 Milyon araç geri çağırdı