| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,583
Tam İstatistik | | En Son Konular | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:46 | Merhabalar :) yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:37 | Tanışma yazar muallim54 Dün, Saat: 18:33 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | Subaru XV Aksesuarları Ankara Öneri | | Gönderen: chaporta - 14-04-2025, Saat: 22:03 - Forum: Kaporta-Boya - Cevap Yok |  | Merhaba, öncelikle herkese slmlar Ankarada XV için aksesuar (tavan rayı, rüzgarlık, cam filmi...vb) ihtiyacım var öneriniz var mı? En azından sizin onay verdiğiniz bir yer olur ya da asla gitmemem gereken bir yer varsa onu da söyleyebilirsin. | | | | Selamlar | | Gönderen: ewrature - 13-04-2025, Saat: 16:52 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (4) |  | Herkese selamlar Ismim Emre, bir süredir siz abilerimi takip ediyorum tanışmak bu zamana nasipmiş. 25 yaşındayım, lojistik sektöründe çalışıyorum. Yakın zamanda bir subaru almayı planlıyorum ve ilk arabam olacak fakat marka-model bilgim pek yok. Hem böyle bir topluluğun bir parçası olmak, hem de modeller hakkında bilgi sahibi olabilmek adına bugün aranıza katılmış bulunuyorum. Model seçimi yapmadan önce aklıma takılan birkaç soru var, bunları da forumun uygun bölümünde sorduktan sonra yeni bir Impreza ya da Legacy modeli kullancısı olarak aranızda bulunacağım inşallah. Hepinizle tanıştığıma şimdiden memnun oldum. | | | | Lastik basıncı | | Gönderen: Kemal ERTÜRK - 07-04-2025, Saat: 10:20 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (6) |  | Merhabalar, Subaru Forester, 1998, 2,0 atmosferik benzinli, otomatik vites, LPG'li. Aracın üzerinde 16 jant olduğundan 16 jant lastik taktık (Hankook 205/65 R16 95W Ventus Prime 3 K125 * Yaz Binek) Kapı etiketine göre (Fabrika verilerine göre) aracın orijinal jantı 15. Bu lastiğe, bu janta ve aracın ağırlığına göre ön ve arka için lastik basıncı kaç omalıdır? | | | | Sene Olmuş 2025 | | Gönderen: OnurTNTR - 28-03-2025, Saat: 19:19 - Forum: İnceleme ve Kullanıcı Yorumları - Cevaplar (6) |  | Herkese selam, gelelim 2025'e. 2 haftadır 1M fiyat bandında araba bakıyorum, bir gecede bir arabaya bu kadar kafa patlattığımı hiç hatırlamıyorum. Şirket arabası gibi arabalara bineceğime eli yüzü düzgün, hatta fazla düzgün Levorg'a binerim dedim. Hala tavsiye eder misiniz? Yakacak bu araba besbelli, bütün videolardan ve forumlardan anladığım bu, ama zaten motorcuyum, ihtiyaç olmadıkça ya da tatile uzun yola gitmedikçe araba çok kullanmam (desemde inanma ) Sizlerinde düşüncesini merak ediyorum, o yüzden şimdiden katılmış olayım dedim foruma. İşletme maliyetleri, parça bulma, bulsak bekleme kısımları nasıldır? Bir araç buldum hatta yakınımda çıktı, gidip canlı canlı gördüm, içiyle dışıyla herşeyiyle çok hoşuma gitti, baya niyeti bozdum | | | | Geleneksel Kocaeli Subaru İftar Etkinliği (Mini Subaru Grubu) | | Gönderen: Şobel - 28-03-2025, Saat: 15:55 - Forum: GEZİ SEYAHAT - Cevaplar (5) |  | Tekrardan herkese uzun bir aradan sonra merhabalar, Uzun süredir forumu aksatmıştık. Etkinliklerimiz grup içinde dışında devam etse de üşengeçliğimden ya da ihmalkarlığımızdan bu etkinlikleri buralarda bildiremedik, konulaştıramadık. Forumada bu etkinlik ile tekrardan ve hızlıca giriş yapalım dedik. Daha doğrusu @Nurdoğan Kuzu abimizin ısrarı ve iğnelemeleri ile ama iyi yapıyor, iyi oldu.  Konu başlığında her ne kadar Kocaeli Subaru grubu desek da grubumuzda Sakarya, İstanbul, Trabzon ve Rize'den de Subaru severler ve kullanıcılar da bulunmakta. Biz kendi aramızda Mini Subaru grubu olarak nitelendiriyoruz. Her ne kadar kendi aramızda etkinliklere ve buluşmalara devam etsek de bizlerde iş yoğunluğu, aile hayatı derken 1-2 aydır bir araya gelemiyorduk. Ramazan ayını fırsat bilerek hem hasret gidermek hem de gelenekselleştirdiğimiz iftar buluşmasını yapmak için 15.03.2025 Cumartesi gününü kararlaştırdık. Her iki şehrin orta noktası olarak @Nuri_Kongur abi Kocaeli Başiskele'de otopark problemi yaşamayacağımız ve azda olsa bağırarak konuşmalarımızı kaldıracak (bize göre bağırarak konuşmuyoruz ) bir yer organize etti. Buluşma günü grubun gediklilerinden ve büyüklerinden @Erdogan Eroğlu, @Nurdoğan Kuzu , @Nuri_Kongur abilerimiz buluşma noktasına bir kaç saat erkenden gidip grup üyelerini beklemeye başladılar. İftara doğru katılım sağlayacak tüm grup üyeleri toplanmaya başladılar. Fark ettik ki herkesin arabası nesil olarak farklı ve bunları hemen nesil nesil sıraya dizmek için otoparkta kısa çaplı bir vandalımsılık yaparak araçlarımızı nesil nesil sıraladık. Bu arada motor çeşitliliğimizde farklı. 2.0 atmosferik - 2.0 XT ler - 2.0 Dizeller - 2.5 XT Ler Nesil nesil motorlar bile var sıralı olarak  Biz arabaları yanaştırırken sarı jantlı mavi bir Şahin geldi. Her ne kadar fotoğrafı bozsa da kıramadık sahibini @Oguzhanblt0 sevindirelim dedik ve aramıza aldık. ![[Resim: 20250315-190905.jpg]](https://i.ibb.co/HpNQTs4V/20250315-190905.jpg) ![[Resim: 20250315-190913.jpg]](https://i.ibb.co/VpjkGvck/20250315-190913.jpg) "Araç sahipleri (Resime göre Sağdan); @Oguzhanblt0 , Burak , Bendeniz , @serdarsalci , @Nuri_Kongur , Batuhan , @muallim54 , @eskibirtost ve grubumuzun gururu @Nurdoğan Kuzu" Araçların çekimlerini yaptıktan sonra soframıza geçtik. ![[Resim: 20250315-191503.jpg]](https://i.ibb.co/GfWLt1Yc/20250315-191503.jpg) ![[Resim: 20250315-191503-0.jpg]](https://i.ibb.co/DPxBn01b/20250315-191503-0.jpg) @serdarsalci Serdar abimiz de burada arabaya neler yaptığını, STI ları tokatladığını @ @Nurdoğan Kuzu abimize onu nasıl geçmesi gerektiğini kaç fırın ekmek gerektiğini anlatırken çekilmiş bir görsel (Beni fasülyeden saydıklarından dolayı benlik bir sıkıntı yok ) ![[Resim: 20250315-195731.jpg]](https://i.ibb.co/xSjx06vD/20250315-195731.jpg) Tabi bu sohbet koyulaşınca herkes birden konuşmaya başlayınca, mekandan kovulmadan biz sahil kenarına rahat rahat konuşacağımız semaverimizi yakıp çayımızı içeceğimiz bir yere doğru mekandan kalktık. ![[Resim: 20250315-212814.jpg]](https://i.ibb.co/r2h7sNyx/20250315-212814.jpg) ![[Resim: 20250315-212806.jpg]](https://i.ibb.co/prRLgSJ3/20250315-212806.jpg) Mekanın 10-20 metre ilerisinde sahilin hemen dibine kurularak çay eşliğinde sohbetlerimize başladık. Hayat pahalılığı, usta ve parça fiyatlarından başlayarak hayal dünyamızın ufuklarında şu olmasa şu olurdu, yurtdışından parça getirip proje yapmaya kadar bir çok sohbeti dışardan bakıldığında naralarla, tartışmalarla devam ettirdik, sonucunda da 5 Nisan da yapmayı planladığımız kamp etkinliğine bağlayıp netleştirip kampta görmek üzere ayrıldık. 5 Nisan'da ki etkinlik bildirim konusunun linkini de aşağı bırakıyorum. Herkesi Bekleriz. http://subaruturkiyeforum.com/konu-etkinlige-davet.html Sürçülisan ettiysek af ola . Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. | | | | Etkinliğe Davet | | Gönderen: Nurdoğan Kuzu - 27-03-2025, Saat: 21:07 - Forum: ETKİNLİK DUYURULARI - Cevaplar (3) |  | Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir iş yoğunluklarından birazda ihmalkarlıktan dolayı foruma yazamıyorduk. Bu arada etkinlik ve buluşmalarımız tam gaz devam etti tabi ki her ne kadar burada paylaşamasakta. Bayramdan sonra ki hafta sonu (5-6 Nisan) konaklamalı bir kamp planlıyoruz. Konaklama mekanı daha önce burada da konusunu açtığımız Uzunkum olacak gibi görünüyor. Detaylar netleştikçe bu konu altında eklemeler yaparız. Tüm arkadaşlarımız davetlidir. Müsait olup kendini ayarlayabilen herkesi bekleriz. | | | | 1999 Model Forester Hararet Sorunu | | Gönderen: Highlaz - 25-03-2025, Saat: 21:18 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (5) |  | Arkadaşlar şehir dışındayım 99 sturbo aracın conta yakıp yakmadığını test etmek için yardıma ihtiyacım var yardımcı olabilecek var mı Aracımla rampa çıkarken çekişten düştü yavaş yavaş rampayı çıktım bir kaç km gidince aracı park ettim kaputtan duman çıktığını gördüm. Kaputu açınca radyatör hortumunun aşınmadan patladığını gördüm aracı durdurup hortumunu patlatan kısmını kesip yerine taktım 100 metre ileri gittim hararet biraz yükseldi aracı kenara aldım soğuması için bıraktım. Motor soğuyunca yaklaşık 5 Lt su koydum aracı çalıştırdım fan açana kadar çalıştırdım tekrar soğuyunca eksilen suyu tamamladım. Araç düz yolda giderken sorun yok rampa çıkarken hararet yükseliyor. Yağa su karıştırmıyor. Yedek su bidonunda kaynama yok hortumlarda şişme yok. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı | | | | Forester Arayış | | Gönderen: tugrul - 24-03-2025, Saat: 23:00 - Forum: ALINIK - Cevaplar (3) |  | Selamlar 2010-2012 arası yeni nesil motora sahip benzinli (tüpsüz), otomatik, siyah renk haric,MAX 150 KM , forester arayışım vardır. BİLGİNİZE.. | | | | Selamlar | | Gönderen: MMT89 - 17-03-2025, Saat: 16:11 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (4) |  | Herkese merhaba , ismim mehmet 2018 MODEL FORESTER 2.0 TD aracım var istanbulda yaşıyorum ticaret ile uğraşıyorum. Herkese keyifli forumlar | | | | Forester 2.0 TD DPF İptali Hakkında | | Gönderen: MMT89 - 17-03-2025, Saat: 15:49 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (4) |  | Herkese selamlar , Geçen hafta 2018 Forester 2.0 TD Sport ASP satın aldım . Araç 85.000 km de şuan için DPF ile ilgili bir sorun yaşamadım ancak malum ileriki süreçte sorun yaşayacağım gözüküyor.DPF iptali ve yazılımı için istanbul avrupa yakasında nereye gidebilirim yardımcı olursanız memnun olurum ayrıca multimedia sisteminide değiştirmek istiyorum kablosuz carplay özellikli hangi cihazı almalıyım ve tavsiye edebileceğiniz bir yer varmıdır.Şimdiden teşekkürler. | | | |