Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,716 » En Son Üyemiz: bhdrakyldz » Konu Sayısı: 5,436 » Mesaj Sayısı: 75,055
Tam İstatistik | En Son Konular | Forester 2.0 XT 2003 Şanz... yazar madanadam 5 saat önce | Tüm Foruma Selamlar yazar madanadam 5 saat önce | Subaru Forester xt Motor ... yazar bhdrakyldz 7 saat önce | 2008 1.5 AWD Otomatik Imp... yazar ciovinco Dün, Saat: 00:30 | Forester 2.0 TD DPF İptal... yazar bahcekapiliyavuz 12-05-2025, Saat: 20:38 | TPMS Uyarısı yazar M.Ertug B 10-05-2025, Saat: 00:05 | 2009 Subaru İmpreza 2.0 M... yazar Haluk0504 09-05-2025, Saat: 01:42 | 2007 Forester Hız Sabitle... yazar M.Ertug B 08-05-2025, Saat: 18:44 | Multi Medya Kendi Kendine... yazar subi67 07-05-2025, Saat: 11:46 | YEDEK PARÇA yazar Cherkess 30-04-2025, Saat: 14:08 | Çeki Demiri yazar sereze 30-04-2025, Saat: 11:02 | 1999 Model Forester Harar... yazar yENicERiOttomaNs 28-04-2025, Saat: 22:34 | Araç Devirlenmiyor yazar yENicERiOttomaNs 28-04-2025, Saat: 18:49 | Yola Subaru ile Devam. Se... yazar M.Ertug B 26-04-2025, Saat: 10:39 | 2017-2018 Forester 2.0 15... yazar M.Ertug B 26-04-2025, Saat: 10:38 | İmpreza 2008 1.5 FWD Yağ ... yazar Cherkess 25-04-2025, Saat: 13:36 | Satılık 2005 XT yazar Subitay 24-04-2025, Saat: 23:32 | Motor ısınınca ani gazda ... yazar bahcekapiliyavuz 24-04-2025, Saat: 11:55 | | | Forester 2.0 XT 2003 Şanzıman Sorunu | Gönderen: bhdrakyldz - 7 saat önce - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (1) |  | Merhaba arkadaşlar yıllar sonra çocukluk hayalim olan aracı aldım ancak 4 çekerken 2 çekere düşürülmüş şanzıman da ise vuruntu var usta şanzımanın tamir olmayacağını çıkmasının da 80 bin TL fiyatı olduğunu ve çalışmasının garantisi olmadığını söyledi konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi? | | | TPMS Uyarısı | Gönderen: Ceyhun Işık - 08-05-2025, Saat: 13:28 - Forum: SUBARU XV - Cevaplar (5) |  | Merhaba, Aracım 2020 model XV, yaklaşık 2 senedir kullanıyorum ilk defa 2-3 gün önce TPMS uyarısı verdi orta ekranda daha sonra ikaz lambasında da sabit kaldı bu uyarı. Basınçların hepsini 34 psi yaptım 5-10 km aracı kullandıktan sonra uyarı geçti. Dün gece tekrar bu uyarıyı verdi hiçbir şey yapmadım sabah yine 5-10 km sonra düzeldi basınçlar da 34-35 psi arasında gözüküyordu. Yani lastiklerde bir sıkıntı yok gibi. Bu uyarı neden çıkıyor olabilir? Başına daha önce gelen var mı? | | | 2009 Subaru İmpreza 2.0 Manuel Yakıt Çekiş Silkeleme Sorunları | Gönderen: Haluk0504 - 04-05-2025, Saat: 23:45 - Forum: SUBARU İMPREZA - Cevaplar (6) |  | Öncelikle herkese merhabalar yaklaşık 11 yıldır Subaru kullanıcısıyım 2009 Subaru İmpreza hatchback 2.0r manuel araç sahibiyim 2022 Ekim ayında satın aldığım 50.000 kilometredeki aracım 2024'te maslak'ta götürdüğüm servisdeki ustanın yaptığı ne olduğunu bilmediğim işlemden sonra eski kuvvetini kaybetti. Yakıt değerlerim anormal durumda geziyor çekişim düştü ve aracımda silkelemeler mevcut 2023 yılında yetkili serviste debriyaj setim değişti. Oksijen sensörü problemleri ortaya çıktı onlar da değişti. Daha sonrasında katalizörden ses geliyordu yetkili servis katalizör için 300 bine yakın bir fiyat istedi ben de tabii ki haliyle yaptırmadım Haziran 2024 te maslak'ta bir usta ile tanıştım ses gitti fakat Eylül ayında el freni lambası yanmaya başladı. Bunun üzerine yine aynı ustaya götürdüm fren kaliperi balatası ve rot eksantrik ayarı aynı zamanda genel bakım yapıldı fakat arabamda teslim aldığımda çekiş düşüklüğü yakıt yüksekliği ve yolda sert sürüş tepkileri almaya başladım araba silkeleyip yanık kokusu vermeye başladı ben de bunun üzerine Usta ile tekrar iletişime geçtim herhangi bir sorun olmadığını söyledi benim abarttığımı düşündüğümü söyledi daha sonra yetkili servise tekrar götütdüğümde taktığı parçaların orijinal olmadığını öğrendim. Bunun üzerine kendisine durumu söylediğimde hiddetli bir şekilde tepki gösterdi benden bu işlemler için 40 bin TL para almıştı ardından Anadolu yakası'ndaki başka bir yetkili serviste var olan yan sanayi parçaları değiştirip tekrar orijinal parçalarla arabamı topladım yine 40.000 TL param gitti toplam 80.000 TL mi mal oldu Fakat aracımda güç düşüklüğü ve yüksek yakıt değerleri devam etti bunun üzerine sert tepkilerin direksiyondan almam sebebiyle maslak'ta başka bir usta ile görüşerek bu durumun kamber kaster toe ayarıyla bu dolandıran ustanın oynadığını anladım aracım 80.000 kilometredeydi bu durumlar yaşanırken. Maslak'taki o Diğer ustayla tekrar arabamın bu alt takım ayarlarını olabildiğince düzeltmeye çalıştık bu zaman zarfında yetkili serviste işin içindeydi ve hava filtresinin aşağısında plastik bir deponun olmadığını ve bu deponun olması gerektiğini ve katalizör sesini keseceğini söyledi ve dediği gibi de oldu ama aracımın çekişi düşük yakıtı yüksek olduğunu bildiğim için Tekirdağ yolunda biraz ivmelenmesini belki durumun düzeleceğini düşünerek 200 kilometre hıza çıktığında araba hararet lambası yaktı. Sonunda aracın contasının yandığını maslak'taki alt takımı düzelten Usta söyledi bunun üzerine silindir kapağım tekrardan revizyona girdi bu zaman zarfında debriyaj setinde benim aracımın ayarını bozan dolandırıcı olan usta da bir ayar yaptığını söylemişti aynı yerden koku da geldiğinden dolayı yeniden debriyaj seti değişimine gittim tabii bu değişimlerde volant dişlisi de değişti hararetten ötürü silindir kapakları yapılıp debriyaj seti değiştikten sonra aracımı aldığımda aracımda silkeleme sorunları da oluştu ertesi günü ise 3 vites cartladı bunun üzerine şanzımanın bozuk parçalarının siparişlerini vererek Bir ay sonra silindir kapağından sibop sesi gelmesi şanzıman revizyonu usta yapmaya çalıştı fakat sübaptanan ses gelmeye devam etti yetkili servisler ise tamamen bu sesi sübap tam kaynaklandığını söylüyor fakat alt takımı düzelten ustamın rektefiyecisinin söylediğine göre piston etek vuruyormuş şanzıman yapıldıktan sonra aracımın ivmelenmesi eski haline geri gelmişti ama bir süre sonra tekrardan kasmaya tekrardan çok yakmaya ve silkelemeye devam etti Bunun üzerine Anadolu yakasındaki verim alamadığım farklı bir yetkili servise durumunun anormal olduğunu arabanın söyledim motor çok gürültülü şanzıman sallanarak ve silkeleme çok yakıt yakma ivmelenmeme sorunlarımı anlattım kendilerini arada kısa bir süre kaldı ve arabada hiçbir şey olmadığını çok iyi durumda olduğunu söyledi bugün ise yakın yerde yaşadığım başka bir Subaru sahibiyle aynı kasa olan bir araç karşılaştırma yaptık o araç 200 bin kilometredeydi ve araç çok daha düzgün sessiz verimli çalışmaktaydı benim sorunum şu anda devam etmekte İstanbul'daki hiçbir yetkili servis sorunumu bulamadı veya ilgilenmek istemedi özel servislerin bir bölümüne gittiğinde istediğin verimi alamadım Yakıt değerlerim normalde şehir içi 9 12 arası şehir dışı 6-7 arası idi Şimdi yaşadığım sorunlarla 16 18 litre de şehir içinde Şehir dışı 100 kilometre hızla 10 litre Çekişi ise eski bi 1.5 İmpreza kullanıcısı olarak 2.0 aracım ondan daha yavaş durumda kalıyor lütfen yardım 7 aydır bu sorunla boğuşuyorum 250 bin tl param gitti sorun dahada artarak büyüdü | | | Çeki Demiri | Gönderen: Snae - 29-04-2025, Saat: 11:27 - Forum: İnceleme ve Kullanıcı Yorumları - Cevaplar (8) |  | Merhaba , XV aracımla görece çok zor durumda olmayan çamura batmış Ford Focus aracı kurtarmak isterken xv'nin arka tampon demiri koptu . Servis amacı dışında kullanım olduğunu söyledi. Sonrasında araştırma yapınca ve arka tampon demiri bağlantısını inceleyince kurtarma amaçlı kullanım yapılamayacağını sadece nazikçe çekme için kullanılabileceğini anladım . Aşağıdaki yazı yurtdışı forumdan alıntıdır . Bugün gerçekleri kontrol ettim. Arazi kurtarma uzmanımla konuştum. Tüm gerekli belgelere ve bilgiye sahip gerçek bir çekici sürücüsü ve kurtarma görevlisi. Crosstrek Wilderness'ımdaki çekme noktalarının kurtarma noktaları OLMADIĞINI söylüyor. Beni sıkıştığım yerden kurtarmak için bunları kullanmayacak! Tekerleğime bir kayış takıp beni o şekilde çıkaracak. Subaru çekme halkalarının tek işlevi, kolayca hareket edebilen bir şeyi nazikçe çekmektir. Ya da kolayca hareket edebiliyorsanız çekilmek. Arazi eğitim şirketimi ziyaret ettim, gerçek kurtarma noktaları istiyorlar. Wilderness'ımdakiler yeterli değil. Wilderness'ımla bana arazi sürüşü öğretmeyecekler. Üyesi olduğum arazi kulübü, kulüp etkinliklerine katılmak için arazi araçlarının gerçek kurtarma noktalarına sahip olmasını şart koşuyor. Elbette gerçek dünyada istediğimizi yapabiliriz. Şimdiye kadar her şey yolunda. Subaru çekme halkalarına ne kadar yük bindirilebileceğini bilen varsa çok yardımcı olur. | | | YEDEK PARÇA | Gönderen: iskender kaya - 25-04-2025, Saat: 23:50 - Forum: DİKKAT ÇEKEN İLANLAR - Cevaplar (5) |  | MERHABA ARKADAŞLAR BEN DUBAİDEN VE JAPONYADAN SUBARU YEDEK PARÇA İTHALATI YAPIYORUM. SİPARİŞ ÜZERİ GETİRİYORUM. ÖN ÖDEME ALMIYORUM MİN %10 MAX %50 UCUZA GELİYOR FATURALI VE FİŞLİDİR TEL:0541-967-65-61 | | | 2017-2018 Forester 2.0 150 hp hk. | Gönderen: mrcbb - 24-04-2025, Saat: 14:42 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (9) |  | Merhabalar Foruma yeni üye oldum ve kendimi ilgili bölümde tanittim. Uzun süredir Corolla d4d deneyimimden sonra gençlik hayalim olan Subaru'ya geçiş yapmak arefesindeyim ve uzun süredir de araştırıyorum. İlk tercihim XV idi fakat motorun benim için yetersiz kalacagini düşünerek Forester'a kaydım. Dizel ile ilgili çok yorum okudum motor kırma vs durumları ve uzun süredir dizel kullanmam sebebiyle Dpf vs uğraşmak istemiyorum. XT'ye gelecek olursak Subaru özel ve narin bir marka ve alacağım 2.el turbolu bir aracın geçmişini bilemediğimden turbo da istemiyorum. Kendi beklentilerime gore en mantıklı olan 2.0 Atmosferik motor. Tork değeri ve gücü yeterli. Ancak bana cok mantikli gelmese de bir arkadaş şunu söylüyor her 60.000 de bir motor inip subap ayarı yapılması gerekiyormuş. LPG ile işim yok. Böyle bir durum söz konusu mu ? Boxer motoru hiç tanımıyorum. Alacağım araç 100k KM civarı olacak. Ben sorunsuz olsun diye atmosferik tercih ederken Böyle birsey varsa hayal kırıklığı yaratır. Herhangi bir kronik sorunu var mıdır bu motorun? Şimdiden değerli cevaplarınız için teşekkür ederim | | | Yola Subaru ile Devam. Selamlar | Gönderen: mrcbb - 24-04-2025, Saat: 14:33 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (4) |  | Merhabalar İsmim Miraç. 35 yaşındayım ve Bursa'da yaşıyorum. Aranıza yeni katıldım. 8 yıl ve 250k km Corolla tecrubemden sonra gençlik hayalim olan Subaru'ya bir adım ötedeyim. Değerli tecrube ve görüşlerinize danışarak bir Forester sahibi olmak istiyorum. Saygılar sunarım | | | Satılık 2005 XT | Gönderen: Abrek - 24-04-2025, Saat: 11:26 - Forum: SATILIK OTOMOBİL - Cevaplar (3) |  | Merhabalar 1242192163 ilan numaralı aracım satılıktır, ilanda mümkün olduğu kadar detaylarını yazmaya çalıştım Arıcan'la irtibatı olanlar oradan da görüş alabilirler. Herkese kazasız belasız sürüşler. | | | Subaru XV Aksesuarları Ankara Öneri | Gönderen: chaporta - 14-04-2025, Saat: 22:03 - Forum: Kaporta-Boya - Cevap Yok |  | Merhaba, öncelikle herkese slmlar Ankarada XV için aksesuar (tavan rayı, rüzgarlık, cam filmi...vb) ihtiyacım var öneriniz var mı? En azından sizin onay verdiğiniz bir yer olur ya da asla gitmemem gereken bir yer varsa onu da söyleyebilirsin. | | | Selamlar | Gönderen: ewrature - 13-04-2025, Saat: 16:52 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (4) |  | Herkese selamlar Ismim Emre, bir süredir siz abilerimi takip ediyorum tanışmak bu zamana nasipmiş. 25 yaşındayım, lojistik sektöründe çalışıyorum. Yakın zamanda bir subaru almayı planlıyorum ve ilk arabam olacak fakat marka-model bilgim pek yok. Hem böyle bir topluluğun bir parçası olmak, hem de modeller hakkında bilgi sahibi olabilmek adına bugün aranıza katılmış bulunuyorum. Model seçimi yapmadan önce aklıma takılan birkaç soru var, bunları da forumun uygun bölümünde sorduktan sonra yeni bir Impreza ya da Legacy modeli kullancısı olarak aranızda bulunacağım inşallah. Hepinizle tanıştığıma şimdiden memnun oldum. | | | |