| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,584
Tam İstatistik | | En Son Konular | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya 1 saat önce | Merhabalar :) yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:37 | Tanışma yazar muallim54 Dün, Saat: 18:33 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | 1998 Subaru Legacy 2.5GX AT Aracın Hava Yapması | | Gönderen: Alpego - 18-02-2025, Saat: 21:53 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (4) |  | Merhaba. Daha önce bizim olan aracı tekrar satın aldım. Araca boş termostat takmışlar İstanbul dan ankaraya dona dona geldim. Parayı ayarladığımda ise dolu termostat ve triger seti değiştirdim. Ancak ustalar devirdaim değiştirmemiş. Normalde hepsi bir değişir diye aklıma gelmedi söylemek.. neyse sonrasında aracım yavaş yavaş hava yapmaya başladı. Şuan düzenli olarak aracım hava yapıyor. Hava yaptığında kalorifwr buz gibi üflüyor anlıyorum hemen. Hararet yükselmeye başlarken boşa alıp gaz veriyprum 3000 devire kadar ve zorla devirdaim artırıp durumu düzeltiyorum. Su ekliyorum sürekli çünkü yedek su deposundan suyu taşırıyor. Alt hortum soğuk radyatör soğuk üst hortum sıcak. Üst hortum alt hortum arazında bariz farkla sıcaklık farkı var. Conta diyorlar ustalar ancak hiç biri bunu bana kanıtlayamadı.. suya yağ yağa su karıştırma yok. Sabah soğuk çalıştırmada radyatör kapağını açıp bakıyorum radyatörde baloncuk yok. Sonradan hava birikince yedek depoya atabilirse atıyor kabarcığı. Dolu termostat taltıktan sonra belli etti kendini. Daha öncesinde su eksiltmesi vardı ankara tufan abi sağolsun bşrkaç kaçam gördü halletti gördüklerini. Gaz beyninden salıyordur diyip gaz beynide değiştirdik zatem üzerindeki gaz beyni araca küçükmüş. Belirtiler Sabah yedek depo dolu radyatör biraz aşağıda kalıyor dolduruyorum. Busefer su genleşince yedek depodan taşıyor. Sonra hava yapmaya başlıyor. Radyatör kapağı örjinal subaru 108 kpa ile değişti. Sabah patırtılı çalışma yok, yağa su suya yağ karıştırma yok. Hava yaptığını farkettiğimde (kalorifer buz gibi üflemeye başlayıp hararet yğkselmeye başladığında ) radyatör ve alt hortum buz gibi üst hortum sıcak oluyor. Hava yapma gaz benzin farketmiyor. Devirdaimi nezaman değişti bilinmiyor ama devirdaimden su kaçırmıyor. Kılıçları erimişse hava yaptırırmı bilmiyorum. Radyatör yeni değişti dedi eski sahibi kalorifer peteği veya yollarda tıkanıklık varsa hava yaparmı bilemiyorum. Hava yağıp hararet yğkseldiğinde vitesi boşa atıp gaz verince devirdaim arttığı için hararet geri düşüyor ama dinlendirmezsem tekrar yapıyor. Contanın yanık olduğunu düşünmüyorum, kanıtlayabilen biriside görmedim herkes açalım bakalım diyor. Anahtar teslim 70 bin teklif ediyorlar. Şüphelerim Conta yanık olabilir ama inanmak istemiyorum Kalorifer tıkalı olabilir mi Devirdaim arızalı olabilir mi(nezaman değiştiği bilinmiyor) Termostat arızalı olabilir mi bilmiyorum. Araç su kaynatmıyor ama hava yapıyor. Çok uzun yazdım biliyorum ama hiç bir usta conta yanığına dair bir deney test yapmadı termostat devirdaim kalorifere bakmadan conta yanık diyip fiyat çekiyor. Aklına bir durum gelen veya ankarada bu tarz arıza tespiti nokta atışı bulan bildiğiniz önerdiğiniz usta var mıdır ? Araç bd9 kodlu kasa. Çok nadir bulunuyor türkiyede ve anısı var düzgün bir usta bulamadım.. Yada düzgünr denk geldim eski diye sallamıyorlar.. | | | | İmpreza 2008 1.5 FWD Yağ Yakma Hakkında | | Gönderen: Pars - 13-02-2025, Saat: 15:57 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (29) |  | <p>Herkese iyi forumlar. Aracım 305.000 km’de manuel vites. Servisten sonra 3.500 km oldu ve yaklaşık 400 ml yağ yaktı ve hafif beyaz bir duman atıyor genelde ilk çalıştırmada.Aracın PCV ve ECR valflerini temizledim ve biraz faydası oldu.Şimdi aracıma Rislone Motor Onarıcı 500 ml veya Rislone Piston Segman Onarıcı ve Mavi Duman Kesici ürünlerini tavsiye edenler oldu. Sizce kullanmalı mıyım yoksa hiç karışmamak daha mı iyi olur? Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi</p> | | | | SATILIK 1.SIRA OKSİJEN SENSÖRÜ | | Gönderen: Murat Arslan - 12-02-2025, Saat: 16:42 - Forum: SATILIK YEDEK PARÇA - Cevaplar (2) |  | Merhaba forumdaşlar, 2006 model 2.0 forester aracım için 2 hafta önce yender otodan aldığım 1.sıra oksijen sensörü ( Denso marka) satılıktır.Hiç takılmadı ve iade edilemediği için elimde kaldı. Adıma kayıtlı faturası ile beraber teslim edilecektir. | | | | Otomatik Far Hassasiyeti | | Gönderen: Günay Savaş - 11-02-2025, Saat: 10:29 - Forum: [Teknik] Elektrik Teknolojik - Kabin İçi - Cevaplar (2) |  | Merhaba, 2018 Forester Dizel sahibiyim. Normalde daha önceki araçlarımda farların otomatik yandığı hava şartlarında bu araçta otomatik çalışmıyor. İnternetten baktığım kadarıyla ortadaki joystik ile araç ayarlarında menüsü olması lazım. Ancak benim araçta o menü yok. Muhtemelen gizli menü diye düşündüm. Hassasiyetini arttırmak istiyorum. Var mıdır bunu ayarlamanın bir yolu. (Konuyu yanlış başlığın altına açmışım. Rica etsem yönetici arkadaşlar yardımcı olabilir mi?) | | | | XV Arka Amorti̇sör Sertli̇ği̇ | | Gönderen: Oğuz GÜMÜŞTAŞ - 10-02-2025, Saat: 09:03 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (10) |  | Yakin Zamanda Satin Aldiğim 2013 Xv'ün Arka Amorti̇sörleri̇ni̇n Çok Sert Oluşu Di̇kkati̇mi̇ Çekti̇.yani̇ ŞEhi̇r İçi̇ Kullanimda Çukur Ve Kasi̇slerde Çok Sert Tepki̇ Veri̇yor Ve İçeri̇ Sert Bi̇r Ses Aliyor.lasti̇k Havalarini Kontrol Edi̇cem Acaba Ayni Sorunu Yaşayan Var mi?? | | | | Subaru Hibrit | | Gönderen: ati - 09-02-2025, Saat: 11:59 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (1) |  | Subaru forester 2020 model hibrit araç sahibiyim star stop ve hibrit devreye girmiyor servise gittim bu araçlara özel Banner aku varmış oda ellerinde mevcut değilmiş sipariş verip artık ne zamana gelirse bekle dur. | | | | Seconder Sistem | | Gönderen: urabus - 01-02-2025, Saat: 19:42 - Forum: [Teknik] Elektrik Teknolojik - Kabin İçi - Cevaplar (5) |  | Merhaba,aracım 2007 model,seconder valf hata tekrarı beni bezdirmiş durumda,iptal edilmesinin daha iyi olacağı söyleniyor.Bursada ikamet ediyorum,iptal için yazılımlı müdehaleyle olduğu ve yalnızca istanbulda olduğunu duydum,bu konuda bilgi ve yardıma ihtiyacım var. | | | | 2009 Legacy ve 2007 2.0R Impreza | | Gönderen: ciovinco - 27-01-2025, Saat: 01:55 - Forum: İnceleme ve Kullanıcı Yorumları - Cevaplar (2) |  | Merhabalar abilerim; 1 yıla yakındır 2009 Elegance Legacy kullanıyorum. Çocukluktan beri Legacy ve Hawkeye hayalim vardı. Legacy tasarım ve donanımıyla çok memnun ediyor fakat aklımın bir köşesinde de 2.0r otomatik Impreza var. Görüntüsü tasarımı Legacy ile birlikte çocukluk hayalimdi. Fakat hiç kullanma şansım olmadı. Donanım olarak daha kısıtlı Impreza ve sunroof yok. Legacy satıp almaya değer mi sizce? Kullanan abilerim yardımcı olursa çok sevinirim. STI donanımı ile harika görünüme kavuşturma hayalim de var Legacy devam edersem de Spec B dönüşüm hayali.. Ama Legacy satmaya da kıyamıyorum. Konfor sürüş süspansiyon vesaire kıyaslarsak nasıldır sizce? Saygılarımla | | | | FORESTER OBD ARIZA TESPİT CİHAZI | | Gönderen: Bozbey - 22-01-2025, Saat: 20:18 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (4) |  | <p>Merhaba arkadaşlar. Forester 1998 GX için OBD2 arıza tespit cihazı kullandım. Sokete girdi, çalıştı ama arıza okumadı. Cihazım da Creader 3001, Elm327.Sizce bu model için doğru cihaz OBD1mi OBD2 protokolüne uygun cihaz kullanmalıyım.</p> | | | | Satılık 2006 Outback 3.0 H6 | | Gönderen: Ömer Faruk - 21-01-2025, Saat: 15:46 - Forum: SATILIK OTOMOBİL - Cevaplar (2) |  | SERVİS BAKIMLI 2006 SUBARU OUTBACK, 288 Bin KM de, 460.000 TL Araç Konya merkezdedir, konforlu bir araç olup güçlü motoru vardır (H-6 Boxer). Sorunsuz çalışmaktadır. Motor, şanzıman, klima sistemi, cam tavan da sorun yoktur. LPG ruhsata işlidir ve aracın kozmetiği yaşına göre oldukça iyi durumdadır. Araç fazlalığından dolayı satışa çıkarılmıştır. Bu nedenle de fiyatı uygun belirlenmiştir. Aracın bazı özellikleri: · Daimi Dört Çeker, · ABS, Yokuş Kalkış Desteği, · Panaromik Açılır Cam Tavan, · Otomatik Camlar, · Gerçek Deri Koltuklar, · Elektrikli ve Isıtmalı Ön Koltuklar, · Cruize Kontrol-Hız Sabitleme, Süreç içerisinde ön iç-dış akis körükleri, direksiyon hidrolik pompası, arka burçlar, triger kayışı, diskler, balatalar, akü (60 amp), bujiler değiştirilmiş olup ilgili diğer gerekli bakım Konya Ceylan Subaru’da titizlikle yapılmış ve kayıt altına alınmıştır. Ayrıca bu modellerin kronik sorunu olan ABS sensör arızası da sensör tamiri yolu ile giderilmiştir. LPG sistemi revize edilmiş , regülatör, beyin ve LPG enjektörleri değiştirilmiştir. Egzos katalitikleri değiştirilmiştir. Cam filmleri yenilenmiş, far parlatma ve far koruma işlemi yapılmış ve araç farları ile bire bir uyumlu photon led-zenon aydınlatma yapılmıştır. Yeni lastikler 15 Mayıs 2023’de takılmış olup iyi durumdadır. Bir sonraki Muayene 8.12.2025 tarihindedir. Şase/VIN No: JF1BPELUA6G047973 Ayrıca fotolarda şase plakası mevcuttur. Benden önce sol ön taraftan kazası vardı ve sigorta şirketi parça maliyetlerini yüksek buluğu için ağır hasarlıdır. Ayrıca bel altı boyaları vardır. İlgilenecek arkadaşlar 05052626542 den mesaj yolu ile ulaşırsa kısa sürede irtibata geçilecektir. | | | | Tanışma | | Gönderen: Ogngngr - 19-01-2025, Saat: 16:12 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (7) |  | Merhaba arkadaşlar… SUBARU FORESTER AWD 2.0 TURBO ADVENTURE CVT ile Subaru markası ile yeni tanışmış bir arkadaşınızım. İsmim Ogün, sizlerle tanıştığım için memnun oldum. Emekli olduğu halde, ülkesine daha fazla fayda sağlamak adına! çalışmaya devam eden bir vatandaşım. İhtiyaç olursa, fuar sektörüyle alakalı her konuda seve seve elimden geldiğince yardım sağlayabilirim. Subaru Forester konusunda benden daha deneyimli arkadaşların tecrübelerinden istifade edebilmek, yeri geldiğinde kendi tecrübe ettiğim konularda paylaşımda bulunmak üzere aranıza katılıyorum. Herkese kazasız belasız sürüş ve iyi bir pazar günü diler, saygılarımı sunarım. Ogün Güngör | | | | Ön Kısa Far Ampulü Hakkında | | Gönderen: okantito - 19-01-2025, Saat: 10:15 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (4) |  | Merhabalar. 2014 Forester'ın ön kısa ve uzun farları için led ampül aldım. Uzunları kendim taktım. Fakat kısa far ampülleri çok değişik. Uzun ince bir ampülü var. Sanırım aldığım led zenonlar olmayacak. Üzerindeki uzun ince ampülden nasıl ve nerede bulabilirim. Ya da kodu nedir acaba teşekkürler. Kazasız belasız sürükler diliyorum | | | | dusuk km XV alınır | | Gönderen: frtzencir - 17-01-2025, Saat: 17:20 - Forum: ALINIK - Cevap Yok |  | cok sevdıgım arkadasıma dusuk km xv arıyoruz bakıyemız max 1100 tl bılgılerınıze dostlar | | | |