| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,947 » En Son Üyemiz: Mehmetpnrc » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,587
Tam İstatistik | | En Son Konular | Merhabalar :) yazar madanadam Dün, Saat: 20:10 | Tanışma yazar ewrature Dün, Saat: 19:11 | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya Dün, Saat: 14:29 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram 24-06-2026, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | Browser Tab resmi | | Gönderen: Slovan - 14-05-2018, Saat: 23:59 - Forum: DİĞER KONULAR - Cevaplar (7) |  | Merhaba Sayın adminler, chrome vb internet tarayıcılarında tab açıldığında forumun herhangi bir ikonu çıkmıyor. Eldeki resimlerle kolayca yapılabilir sanırım. Ne dersiniz? | | | | Subarunun İlk Hybrid Aracı Crosstrek (Türkiye'de XV) Olacak | | Gönderen: Praxis - 14-05-2018, Saat: 05:28 - Forum: SUBARU DUNYASI - Cevaplar (10) |  | Subaru'nun ilk plug-in hybrid aracıyla ilgili bazı detaylar ortaya çıktı. Subaru'nun Crosstrek (ülkemizde XV) adıyla bilinen modelinin PHEV versiyonu yakında yollarda olacak. Büyük bir çoğunluğun aklında yüksek performanslı ralli araçları üreten bir marka olarak yer edinen Subaru, bu algıyı kırmak istiyor. Çevre dostu araç üretimine yönelen Subaru, ilk plug-in hybrid (PHEV) modelini 2019 yılında görücüye çıkaracak. Plug-in hybrid teknolojisini kullanan araçlar, benzinli ve elektrikli motoru bir arada kullanıp; yakıt olarak hem benzin hem de elektrik kullanabiliyor. Subaru'nun ilk PHEV modeli "2019 Crosstrek Hybrid", Subaru'nun simgesi haline gelen dört silindirli boxer motor ve dört tekerlekten çekiş sistemini Toyota'nın hibrit teknolojisiyle birleştirecek. Aracın performansı ile ilgili detaylar henüz bilinmese de Subaru, off-road yaptığınız zamanlar dışında, şehir kullanımlarında aracın %100 elektrikle çalışacağını iddia ediyor.. ![[Resim: ef96ccf4cb7e4e241d5fff8ae2e58303a837ee8e.jpeg]](http://www.webtekno.com/images/editor/default/0001/51/ef96ccf4cb7e4e241d5fff8ae2e58303a837ee8e.jpeg) Subaru Crosstrek'in PHEV versiyonu, sıradan bir Crosstrek kullanmadığınızı hissettirmek için daha farklı bir tasarıma sahip olacak. Bu arada şunu da belirtmekte fayda var: Subaru'nun Crosstrek adlı modeli, ülkemizde XV adıyla satılıyor. Yani araç ülkemize geldiğinde XV Hybrid adına sahip olacağı tahmin ediliyor Bugüne kadar elektrikli araç üretme yolunda ciddi bir adım atmayan Subaru, 2014 yılında Crosstrek'in geleneksel hibrit teknolojisi kullanan bir modelini satışa çıkarmıştı. Şimdi hibrit teknolojisini bir adım öteye taşıyarak 'plug-in hybrid' araç üretecek olan Subaru'nun, ilk tam elektrikli aracını ise 2021 yılından önce çıkarması beklenmiyor. | | | | 2016 Subaru Forester XT Harman / Kardon Navigasyon Uygulaması | | Gönderen: Subigarage - 13-05-2018, Saat: 16:31 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (6) |  | Merhabalar sevgili Subaru severler, Bildiğiniz gibi Forester XT ve Outback modellerinde Harman / Kardon Premium ses sistemi var ama navigasyon yok. Mevcut Starlink cihazlar FujitsuTen marka ve donanımsal olarak navigasyon desteklemiyor. SDCard yuvası yok, GPS anteni yok. Yazılımsal bir olay değil dolayısıyla. Navigasyon eklemek isterseniz sadece ana üniteyi değiştirerek bunu başarmakta mümkün değil. Neden derseniz, sebebi şu: Harman/Kardon amfi ve Starlink Canbus üzerinden haberleşiyor ve sonradan takılan Navigasyon cihazları bu iletişimi gerçekleştiremediği için Amfi çalışmıyor ve dolayısıyla ses çıkmıyor. Bunun için Navigasyon cihzıyla beraber amfininde değişmesi gerekiyor. Ama klasik bir amfi takarsanız ses kalitesi eskisine oranla daha kötü olacağından sistemi iyileştirmeniz gerekiyor. 8 kanal aktif bir sistemi pasif bir sistemle değiştirmek akla yatkın yada doğru bir yol olmadığından Alman malı Audiotec-Fischer tarafından üretilen Match PP86 DSP amfide karar kıldık. Bu amfi BMW araçlardaki Harman/Kardon sistemi yükseltirkende kullanılıyor. Ateş bey Sony firmasının ürettiği XAV-AX100 cihazı taktırmak istediğini bize iletti bizde Match PP86 DSP amfiyle sistemi tamamlayıp montajı gerçekleştirdik. Yeni amfiyi OEM amfiyi söküp aynı yere monte ettik. Boyutlsrı neredeyse aynı olduğundan cuk oturdu desek yeri var. Yine her zamanki gibi araca özel hazırlanmış soketler ve kablolarla montajı gerçekleştirdiğimiz için aracı satarken orjinale dönülmek istenirse birkaç saat içinde bunu yapmak mümkün. Şimdi Android auto ve Apple Carplay çalışıyor, araçta ses kalitesi eskisine oranla çok daha iyi. Android auto Türkiye'de resmen olmamasına rağmen kurulum dosyasını internetten indirip kurduğumuzda sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Artılarından biraz bahsedeyim isterseniz: 1- Güncel , gerçek zamanlı trafik bilgilerinin yer aldığı Google Maps ve Waze uygulamalarıyla navigasyon olarak en iyi çözüm şu anda 2- Aracınızla konuşmaya başlıyorsunuz. Bugün hava nasıl ? sorusuna cevap alabilmek, yada Ali bey i ara deyince telefonun çaldığını duymak güzel ve kullanışlı. 3- Tidal, Spotify, Plex gibi online ve yüksek kalitede müzik sunan uygulamalar direk Multimedya ekranından çalışıyor. Yine sesle çalıştırmak mümkün. Google, Orhan Gencebay'dan Hatasız kul olmaz ı çal derseniz çalmaya başlar mesela. 4- Gözünüzü yoldan ayırmadan gelen mesajları dinlemek ve cevap vermek mümkün, buda zaten güvenli olan Subaru aracınızın dahada güvenli olması demek. şimdilik aklıma gelenler bunlar ama eminim unuttuğum birkaç özelliği daha vardır. kullandığımız amfinin linki: https://subigarage.com/Match-PP86DSP-Amf...BC-olmadan ![[Resim: P_20180420_151202_v_HDR_Auto.jpg]](https://thumb.ibb.co/bZqr3y/P_20180420_151202_v_HDR_Auto.jpg) ![[Resim: P_20180418_162429_v_HDR_Auto.jpg]](https://thumb.ibb.co/kdA2Ad/P_20180418_162429_v_HDR_Auto.jpg) | | | | Subaru Yedek Parça Yönetimi | | Gönderen: furtherquiterdeeper - 11-05-2018, Saat: 15:57 - Forum: TEKNİK - Cevaplar (8) |  | Merhaba saygıdeğer STF üyeleri. Şu ana kadar takip ettiğim kadarıyla gerek teknik gerekse kozmetik açıdan Subaru'larda bir yedek parça sıkıntısı olduğunu görüyorum. Bu sıkıntı sadece parça bulamamaktan değil (özellikle eski modellerde) parçaların pahalı olmasından da kaynaklanıyor. Bu kapsamda Forum olarak en çok ihtiyaç duyulan ya da ihtiyaç duyulduğunda bulunması zor olan parçaların bir listesini çıkarmayı ve bu parçaları yurt dışından (ör: AliExpress gibi tedarikçiler vasıtasıyla) ucuza getirtmeyi öneriyorum. (Bu parçalara örnek vermek gerekirse MAF sensörleri, amörtisörler, direksiyon logoları vs...) Bu şekilde toplu alımlarda hem sürüm hem de nakliye açısından ciddi fiyat avantajları oluşuyor. Önerdiğim sistem başarılı olursa STF, Türkiye'deki tüm Subaru severlerin en önemli yedek parça tedarikçisi olacaktır. Ancak bir çok konuda olduğu gibi burada da birisinin (tercihen maddi durumu iyi olan) buna önayak olması gerekiyor. Üstlenilen risk nedeniyle getirtilen yedek parçalara cüzi bir kar konmasının uygun olacağını değerlendiriyorum. Her halükarda piyasadan (hatta çıkmalardan bile) ucuza mal olacaktır. Bu konuda görüşü olan ya da "ben önayak olabilirim" diyen varsa bilmek isterim. | | | | Bu Araç Hakkındaki Düşünceleriniz . | | Gönderen: badilcan - 10-05-2018, Saat: 17:25 - Forum: ALINIK OTOMOBİL - Cevaplar (31) |  | Selamlar , İnternet üzerindeki satılık araç ilanlarını bu başlık altında yorumlayabiliriz . Arkadaşlar , Hafta başında malesef talihsiz bir kaza yaşadım . Evin 2nci aracı olan Mazda3 sağlam bir hasar aldı. Kaskomda olmadığı için yaptırmadan satma kararı aldım . Yarın satış işlemlerini yapacağım . Yerine yeni araç arayışlarım başladı , Aşağıda ilanını paylaşdığım araç için düşünceleriniz nedir ? Yada farklı bir tavsiyeniz olurmu , normalde bütçem en fazla 42 gibi düşünülebilir . https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...9473/detay | | | |