| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,584
Tam İstatistik | | En Son Konular | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya 3 saat önce | Merhabalar :) yazar Chefkaya Dün, Saat: 22:37 | Tanışma yazar muallim54 Dün, Saat: 18:33 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | 2013 Üzeri Forestera Çeki Demiri | | Gönderen: nwfrstr - 08-12-2024, Saat: 21:37 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevap Yok |  | arkadaslar 2018 model forester a ceki demiri taktirmak istiyoruz. marka-model oneriniz var mi? tr de satilip forester a en uygun markayi yazarsaniz sevinirim. tesekkurler. | | | | 2015 Forester Starlink veya Mikrolink Kullanımı | | Gönderen: moxelu - 08-12-2024, Saat: 21:07 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (2) |  | Merhaba , rabbim nasip etti 2015 sport paket bir Forester aldım Aracımdan son derece memnunum. Fakat önceki aracımda olan CarPlay hiç olmazda googlemaps'in eksikliği çok fala hissediyorum. Subarunun My Subaru uygulaması Türkiyede kullanılmadığı için ( İos ve android ikiside aynı şekilde) starlinki kullanamıyorum. Mikrolink denen uygulamanayı ise hiç bir şekilde zaten bulamadım. Radyoda uygulamanın adı var, telefonda hiç bir şekilde uygulaması yok. Aracımızın Mevcut Radyosunu değiştirmeden, araç içinde googlemaps telefondan yansıtma veya CarPlay kullanma konusunda başarılı olan , yada önerisi olan var ise çok minnettar kalırım. Şimdiden teşekkürler . | | | | Levorg Spacer | | Gönderen: Baykara - 06-12-2024, Saat: 11:06 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (2) |  | Arkadaşlar iyi günler. Biraz araştırdım ama pek bişey bulamadım, subaru levorg aracımın jantları biraz içeride duruyor görünüş açısından spacer takarak biraz dışarı almak istiyorum. Dört janta da aynı oranda takmayı düşünüyorum. Herhangi bir sorun olur mu veya yapan kimse oldu mu. | | | | Forester Sürekli Uzun Far | | Gönderen: recebos - 05-12-2024, Saat: 07:58 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (2) |  | <p>Merhaba, aracımda sürekli uzun farlar yanmaya başladı. Arada düzeliyordu, sert bir yere girdiğimde hemen gidiyor. Sigortaları kontrol ettim sorun yok, dün silecek gitti bir geri geldi. Merkezi kilit kapılarda çalışma sesi var ama çalışmıyor, bunun da sigortasını kontrol ettim bunda da sorun yok. Ne yapmam, nereye bakmam lazım.</p> | | | | Satilik Arka Far, Ön Tampon | | Gönderen: emrekeskin97 - 03-12-2024, Saat: 14:00 - Forum: SATILIK - Cevap Yok |  | Arkadaslar herkese selamlar, Forester 2.5 XT min sonunda cogu karoser parcalarini STI ile degistirmis bulunmaktayim. Dolayisi ile On tampon ve arka farlar bosa cikti. Tampon uzerinde sis farlari takili ve hicbir sikintisi, ezigi, cizigi, kirigi yoktur. Raci Ustanin orada duruyor. Arka farlari da STI stop ile degistirdikten sonra onlar da bosa cikti. Farlardan biri (Sol) Depo markaymis, sag stop orjinal Koito. Iki stop da cok iyi durumda. Ihtiyaci olan arkadaslar var ise iletisime gecebilir. Fiyat konusuna gelince, acikcasi hicbir fikrim yok. Piyasadakilerin altinda bir fiyat beraber belirleriz. Maksat ihtiyaci olana gitsin hakkaniyet icerisinde. Hicbir siteye ilan koymadim, sadece Subaruculara ve gercekten ihtiyaci olana... | | | | 2017 FORESTER 2.0İ Mİ 2.0 TD Mİ | | Gönderen: Boğa Yıldızı - 02-12-2024, Saat: 13:25 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (4) |  | Merhaba, Forester almaya karar verdim. Bu ilk subarum olacak. Bu nedenle araca biraz yabancıyım. Dizel mi almalıyım benzinli mi aracı 4-5 yıl kullanma gibi bir hedefim var. Her iki araçta 2017 model ortalama 150.000 km de ilk sahibinden ve servis bakımlı Aracın biri 2.0 TD Sport paket diğeri 2.0i Elegance paket. Benzinlide eyesight var ancak elektrikli bagaj, deri koltuk, anahtarsız çalıştırma, elektrikli hafızalı koltuk vb gibi özellikler bulunmuyor. Günlük şehir içi trafiği + çevre yolu 30 gidiş 30 geliş 60 km yol yapıyorum Yıl bazında ise 30.000 km. Off road gibi bir olayım yok ancak genelde şehirler arası yollarda köy yollarını tercih ederim. Benzinli ile dizel arasında çok yakıt farkı var mıdır? Yada belli kronik sorunlar. Dizel için DPF doluluk oranı sorunları varmış. Dizel olacak ise zaten DPF iptal ettiririm. Araç 2 yıldan sonra 200.000 km yi geçeceği için çok masraf çıkarır mı yoksa hiç bu topa girmeyerek 2018-2019 model 80k km de XV mi alayım. Mersinde İkamet ediyorum. Bildiğim kadarı ile en yakın servis adana. Bu şartlar altında Yorumlarınız nelerdir? Desteklerinizi rica ediyorum. | | | | Outback Bs 2015 Dpf İptali | | Gönderen: ozangurkok - 24-11-2024, Saat: 15:28 - Forum: SUBARU DİZEL MODELLER - Cevaplar (10) |  | Arkadaşlar merhaba, 2015 outback sahibiyim, 2 yıla yakın bir sürede bir kez (ilk aldığım zaman dpf konusundan haberdar değildim) servise forced regeneration için gittim ve müteakiben bu dpf illeti hakkında araştırmalar ile bilgi sahibi olabildim. Gelgelelim bu süreçte uzun yolda hiç bir problem yaşatmayan aracım, Ankara'nın sabah ve akşam trafiklerinde yalnızca aktif rejenerasyon yapar oldu, şuanda oil dilution oranım 8 ve ne hikmetse obd ash doluluk oranını 0 gösteriyor, daha önceden değişti mi ya da müdahaleli mi bilgim yok. Önceki zamanlarda soot oranım 65'e gelince manuel yüksek devirlerde kendini temizlerken, son 1 aydır o da başarısız oluyor, tahminim dpf artık yolun sonuna geldi, tabii kontrol ettirmedim henüz. Buradaki yorumlardan ya yeni bir dpf taktırmam ya da boşaltım işlemi gerçekleştirmem gerekli onu biliyorum. Sorunum ise aracın orjinal ve içi dolu dpfli aksamını elimde tutarak boşaltılmış hurda bir dpfli aksam bulsam (yedek kalsa orjinal aksam yani) bu mümkün mü? Yoksa tek çözüm kendi üzerindekini boşaltmak mı? İleride bir sorun yaşarsam orjinale geri dönerim diye böyle bir şey aklıma geldi ve fikirlerinizi almak istedim. Ankaradayım, araç 175.000 de ve tamamen yetkili servis bakımlı. | | | | Lastik Basınç Sensörü - TPMS | | Gönderen: Mustafa- - 20-11-2024, Saat: 11:48 - Forum: SUBARU XV - Cevaplar (8) |  | Merhaba, araçlarımızdaki lastik basınç sensörlerinin bir ömrü var mı? Daha önce değiştiren oldu mu? 3-4 gündür aracım TPMS ışığı yakıyor. Lastik basınçlarını anlık olarak aktif bir şekilde gösteriyor. Yola çıktıktan 8-10dk sonra ışık yanıp sönmeye başlıyor ve sonrasında devamlı olarak yanıyor. OBD'den baktım, C2422 hata kodu var. Bu sensörlerin pili vs var mı? Varsa değişiyor mu? İyi günler diliyorum. | | | | 2021 Subaru XV Vuruntu Sesi | | Gönderen: freepixel - 19-11-2024, Saat: 16:05 - Forum: SUBARU XV - Cevaplar (5) |  | Merhabalar herkese. Daha önce var mıydı bilmiyorum ancak havalar soğuduktan sonra farkettim. Yakın zaman önce de buji değiştik. 1500-2000 devir arasında boştayken yatak sesi gibi bi vuruntu sesi geliyor araçtan. Hareket halindeyken de yine 1500-2000 arasında vuruntuya benzeyen bir metal sesi geliyor. Başka devirlerde ses yok, performans veya yakıtta da bir değişiklik yok şu an için. Doğal olarak insan yataktan korkuyor ancak öncesinde foruma danışmak istedim. Araç 110bin kmde. | | | |