| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,587
Tam İstatistik | | En Son Konular | Merhabalar :) yazar madanadam 24 dakika önce | Tanışma yazar ewrature 1 saat önce | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya 6 saat önce | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | 2006-2007 Forester Alınır mı? | | Gönderen: enesfurkan - 01-10-2024, Saat: 17:17 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (17) |  | Merhabalar. 2006-2007 kasa Forester almak istiyorum. İlk arabam olacak ve malum biraz yaşı da olduğu için detaylıca araştırıp öğrenmeye çalışıyorum. Forumda araç hakkında yazılan yazıları okudum ancak büyük çoğunluğu haliyle yıllar öncesine aitti. Müsaadenizle birkaç sorum olacak: 1) 2006-2007 model temiz bir kasa denk getirip almayı hala tavsiye eder misiniz? 2) Araç şehir içinde ortalama kaç Litre yakar? 3) LPG önerir misiniz? (Daha önce LPG kullanmadığım için; LPG benzine göre tüketim ve performans olarak ne kadar fark ettirir?) 4) Yedek parça temininde sorun olur mu? | | | | Merhaba. | | Gönderen: SUBACK - 27-09-2024, Saat: 22:10 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (2) |  | Merhabalar, 6 ay Levorg kullandiktan sonra , hem daha konforlu hem de alti yuksek bir araca gecmek adina 2017 Outback'e gectim. Tecrubeli veya merakli arkadaslara sorum , 2017 Outback icin ozellikle tavsiye edecekleri lastik var mi? Sadece asfalt lastigi olsun istemiyorum , asfaltta oldugu kadar karda - camurda - bozuk yolllarda -asfalt harici yuzeylerde de ise yarayacak , tabiri caizse karma lastik bakiyorum. Selamlar. | | | | Forester Şanzuman. | | Gönderen: recebos - 23-09-2024, Saat: 00:57 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (4) |  | Arkadaşlar herkese merhaba, 2006 model Forester sahibiyim, bana o kadar çektirmesine rağmen emektarı elden çıkartmadım. Şimdi de bir şanzuman sorunumuz hasıl oldu. Şanzumana ihtiyacım var, aracın şanzumanını söktük, dağıttık revizyonla da kurtaramadık. Elinde olan, birilerine yönlendirecek birisi varsa yardımcı olabilirse memnun olurum. | | | | Outback 2015-2020 | | Gönderen: Galenet - 22-09-2024, Saat: 03:05 - Forum: SUBARU OUTBACK - Cevaplar (10) |  | Arkadaslar merhaba Subaru outback almak istiyorum. 2015 sonrasi yeni kasa olanindan. Malum sitede ilanlar var. Fiyatlar biraz yuksek. Benim butceme uygun olanlarda cok km yapmis arabalar ve bunlar dizel araba. Tarz olarak cok siradisi bir araba oldugu icin outback almak istiyorum. Ama boxer motorun kronuk problemleri var diyorlar bu dogru mu? Risk alinabilir duzeyde midir? Ayrica mesela 190 bin olup motor revize edilmis bir arac var. Motorun revize edilmis olmasinin kotu tarafi nedir? Sizce alinabilir mi? | | | | 2011 Legacy Hata Göstergesi Sebebi | | Gönderen: Legacy29 - 18-09-2024, Saat: 00:30 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (4) |  | Herkese keyifli forumlar, 2 hafta önce SUBARU LEGACY 2.A AWD AT 2011 MODEL alarak aranıza katıldım ve geçen hafta gösterge panelinde görselini yüklediğim hata ile karşılaştım. (Cruise yazısı yanıp sönüyor diğer işaretler sabit) Forumu bir ufak incelesemde bulamadım benzer bir hata umarım daha önce bu hata ile karşılaşan olmuştur ve yardımcı olabilir. Daha ilk haftadan böyle bir hata ile karşılaşmak üzücü oldu. Hata ile bir alakasi varmı bilmiyorum ama Araç geri viteste düz yolda giderken dahi zorlanıyor ve yine trafikli düz yolda 20-30-40 ile gidiyorsam titreme yapıyor özellikle durmaya yakın manuel arabada istop ederkenki gibi tekliyor umarım aracın son sahibi olmamisimdir kıymetli yorumlarınızı ve İstanbul'da işinin ehli usta tavsiyelerinizi bekliyorum. Tekrardan herkese keyifli forumlar. Güncelleme: cevaplarda yazıldığı gibi oksijen sensörü hatası çıktı ufak bı masrafla sorun giderildi çok şükür yardımcı olan herkese teşekkür ederim ?. | | | | Merhaba | | Gönderen: Baykara - 17-09-2024, Saat: 22:11 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (8) |  | Herkese iyi akşamlar. İstanbul’da yaşıyorum 49 yaşındayım. Otomobilleri severim ve ilgilenirim. Bir süredir aklımda olan levorgu çok fazla düşünmeden aldım, çevrem alma satamazsın diye çok söylendi ama satmak için almıyoruzki otomobilleri. Aracım 2016 model ve 159 bin km de birkaç parça boya var. İlk sahibi tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırmış. Kontrol ettiğimde tüm ağır bakımları yapılmış,alpine ses sistemi ve yalıtım yapılmış. E180 Mercedes aracımı satarak aldım bu aracı. Sahibi çok kaliteli bir arkadaştı kendisiyle sarı site üzerinden tanıştım ve 2. Dakikada anlaştık başka bir şehirden İstanbul’a getirdi beni yormadı ?. BMW Mercedes honda Toyota gibi çok farklı araçlarım oldu ama nedense bu araca binip kurcalamak istiyorum. YouTube daki tüm videolara bakmışımdır. Wp grubuna katılmak isterim. | | | | 2004 Subaru Forester Ön Sağ Cam Buton Bağlantısı | | Gönderen: m97742767 - 16-09-2024, Saat: 17:09 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (7) |  | Merhaba arkadaşlar 2004 model subaru forester xt aracımın ön sağ hoparlörünü değiştirmek için kapının üzerinde bulunan cam butonunun soketini çıkarayım derken yanlış yerden pinlerin olduğu yerden tüm kablolar çıktı farklı bağlantı kombinasyonlarını denedim lakin önümde bir örnek olmadığı için bir türlü yapamadım soketinden çıkarıp o şekilde bırakmıştım sağ cam sadece yukarı çıkıyor aşağı inmiyor bir kablonun yerini değiştirdiğimde de sadece aşağı iniyor yukarı çıkmıyor sol taraftaki butondan da sağ taraftaki butondada durum aynı idi. Geçen hafta aracı subaru servisine götürdüm mekanik problemleri hallettiler yağ bakımı akü değişimi vs yapıldı.Sağ ön camın durumunuda anlattım hatta yazdırdım.Servisten beni arayıp ön sağ cam motorunun arızalı olduğunu değişmesi gerektiğini ön sağ butonunda arızalı olduğunu değişmesi gerektiğini cam motorunun 10.000 tl butonun ise 7.000 tl olduğunu söylediler.Kendilerine motor ve butonda sorun olmadığını benim bağlantıyı beceremediğme bir türlü ikna edemedim.Başka aynı model bir aracın sağlam butonuyla denediklerini çalışmadığı için motor ve butonun arızalı olduğuna karar vermişler.Butonun alt kısmındaki kabloların sıralaması yanlış olduğu için hangi butonu taksanızda çalışmaz desemde maalesef derdimi anlatamadım.Sonuç olarak o kısma dokunmamalarını söyledim ve aracımı aldım.Eve geldiğimde bağlantıyı takrar söküp sıralamayı yeniden yaptım şu anda cam ya sadece yukarı çıkıyor bir kablo değişikliğindeyse sadece aşağı iniyor yani motorda butonda çalışıyor fakat bağlantı yanlış.Toplam 7 kablo var 2 adet ön sırada 5 adet arka sırada arka sağ cam butonunun bağlantısınada baktım fakat renk kodları farklı ön sağ ile aynı değil.Bu kadar uzun yazdımki sıkıntım anlaşılsın diye.Sizlerden ricam 2004 subaru forester xt aracı olan bir arkadaşımın ön sağ cam kaldırma soketinin kablo sıralamasının resmini çekip buradan paylaşması aynı dertden muzdarip olanlar varsa çok makbule geçecektir.Yabancı subaru forumlarında resimleri paylaşmışlar fakat soket ve bağlantı çok farklı onlarınkinde 10-12 pin var ve soket daha geniş sanırım kapıda aynı sokette.Yardımcı olacak bir arkadaş var ise çok sevinirim.Saygılar sevgiler | | | | Keyifli Sürüşler | | Gönderen: Doganzilan - 15-09-2024, Saat: 22:16 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevap Yok |  | Herkese iyi günler, Ankara’da yaşıyorum. Yıllar önce arkadaşımın 2004 model forester xt aracına bindiğimde keşke benim olsa diyerek halini kurmaya başladım. Sonra kardeşim pandeminin sonuna doğru 2018 model 2.0xt forester aldığında kaşıntım başladı. Halihazırda Ocak ayından bu yana 2023 forester e-boxer modelini kullanıyorum. 20000 km oldu neredeyse, çok konforlu ve güvenli bir araç, yol tutuşu muhteşem ama uzun yolda ne zaman sollamaya çıksam, ne zaman yokuş tırmansam bütün mutluluğumu çalıyor. Meğerse turbo ne önemliymiş, bu mutsuzluğun pek çaresi de yok anladığım kadarı ile ama iyice emin oluncaya kadar sürmeye devam. Tabi şeytan dürtüyor, bul bir 2004-2008 xt oyna istediğin gibi sıkılınca da elektrikliye geç. Yakıt tüketimi şehir içinde hiç 10 litrenin altına düşmedi, düştü diyenlerin dürüst olmadığını düşünüyorum. Deneyimli arkadaşlar tabi kullanımda hatalardan dolayı bu şekilde bir deneyim edindiysem lütfen yönlendirebilirler alınmam ama hayalini kurduğum sürüş zevkinden çok uzak kaldım. İyi akşamlar | | | | Subaru Legacy 2009 lastik önerisi | | Gönderen: ciovinco - 10-09-2024, Saat: 03:16 - Forum: TEKNİK - Cevaplar (5) |  | <p>Merhabalar iyi geceler abilerim, 2009 Legacy için yaz ve kış lastiği önerileriniz var mıdır? ilk kez lastik alacağım. 17 inç jant Nokian Zline yaz lastiği var şu an. Kış lastikleri de eski ama bu kış kullanıp seneye değiştireceğim. iki mevsim için de Legacy'lere uygun marka model tavsiyeniz nelerdir? Saygılarımla</p> | | | | LEVORG ARTILARI/EKSİLERİ -KULLANICI DENEYİMLERİ- | | Gönderen: mntprk - 30-08-2024, Saat: 22:00 - Forum: SUBARU LEVORG - Cevaplar (14) |  | merhaba forumda yeniyim. markası modeli önemsiz dizel otomatik aracımı sattım ve sw araç arayışına girdim. kafayı levorg'a takmış durumdayım. hem aile hem performans aracı olarak görmekteyim. ancak daha önce -ne kadar istesemde- subaru marka araç almadım/kullanmadım. şimdi levorg ciddi ciddi gündemimde ancak gerçek manada artıları eksileri konusunda aydınlatmalarınıza açığım. teşekkür ederim şimdiden. "neden levorg almalıyım/almamalıyım" | | | |