| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,946 » En Son Üyemiz: Cangineer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,587
Tam İstatistik | | En Son Konular | Merhabalar :) yazar madanadam 1 saat önce | Tanışma yazar ewrature 2 saat önce | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya 7 saat önce | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram Dün, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | Torpido koruması | | Gönderen: Tkmz29 - 19-08-2024, Saat: 18:11 - Forum: Kaporta-Boya - Cevap Yok |  | <p>Merhaba. 2005 forester için torpido koruması nereden temin edebilirim? Teşekkürler. </p> | | | | 2014 XT Zengin Karışım Sorunu | | Gönderen: mslave00 - 15-08-2024, Saat: 12:24 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (4) |  | Merhabalar, 2014 model xt araçta öncelikle arıza lambası (emisyon kontrol sisteminin kontrol edilmesi gerekiyor ikazı)yandıktan sonra ustaya götürdüm,akışmetreyi hava ile temizledi bilgisayara bağlayıp arızayı sildi araç da normale döndü.Yaklaşık 1-2 hafta sonra aracı fazla kullanmamakla beraber bu sefer de araç belirli hızın üzerine çıkmamaya,istendiği şekilde gaz yememeye ve silkinmeye başladı ama arıza lambası vb yanmıyordu.Yeniden ustaya gittim bilgisayara bağlayıp yol testi yaptık,araç zengin karışımla çalışıyordu ve boğuluyordu.Önce akışmetreyi değiştirdik ama yine tam olarak randıman alamadık,sonra oksijen sensörünü de değiştirdik yine sorun tam olarak çözülmedi. Araç 135 bin kmde.Bakımı yeni yapıldı.Bujiler değişeli 2 yıl olmuş. Acaba sorun neden kaynaklanıyor olabilir? | | | | Subaru XV Uğultu Sesi | | Gönderen: batuhanaltt - 14-08-2024, Saat: 21:05 - Forum: SUBARU MODELLERİ İÇİN - Cevaplar (6) |  | Herkese merhabalar, Aracım 2012 subaru xv. Araçta muazzam bir uğultu mevcut. Birçok ustaya gösterdim hepsi sesin diferansiyelden geldiğini söyledi. Fakat tam net bir sonuç alamadık. Ortalama maliyet olarak 80000-100000 arası gibi bir rakam veriliyor. Yanlış bilmiyorsam bu modelde diferansiyel ve şanzıman birbirine bağlı parça. Bu uğultu sesinin gidişe sürüşe hiçbir etkisi yok ama ses cidden çok rahatsız ediyor. Bununla alakalı tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. | | | | Ankara DPF Kül Temizliği | | Gönderen: sereze - 14-08-2024, Saat: 14:30 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (12) |  | İyi günler, 90 bin km dizel Subaru'm var. OBD'de kül doluluğu yüzde 53 gözüküyor. DPF temizliği yaptırmak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır? | | | | Satılık 2013 Subaru XV Premium | | Gönderen: azizy90 - 13-08-2024, Saat: 14:06 - Forum: SATILIK - Cevaplar (2) |  | Merhabalar, 3 yıldır kullandığım aracımın sarı sitede ilanı mevcuttur. (ilan no: 1186088388 )aracı aldığımda arıcan subaru raci ustada genel kontrollerini yaptırmış diferansiyel ve şanzıman yağlarını değiştirmiştik. Sonrasında bendeyken bu km lerde genelde sorun çıkaran arka poryalar değişti. Yine xv de korna çalma problemine sebep olan direksiyon zembereği içindeki sargı değişimi yapıldı. ilanda iletişim bilgilerim mevcut diğer detaylar için ulaşabilirsiniz. Herkese iyi forumlar. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-a...388/detay/ | | | | Motorda Tekleme ve Rölantide Motor Devrinin Yükselip Alçalması | | Gönderen: falcon.abdllh - 06-08-2024, Saat: 13:41 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (4) |  | Herkese selamlar. 1997 model subaru legacy 2.0 otomatik aracım var. Yaklaşık 1-2 ay önce rölantide motor devrinin kendi kendine yükselip alçalması başladı. (Klima açık konumda iken dur kalklarda motor stop etmeye de başladı). Staya götürdüğümde şarj dinamosunda olabilir dedi. Kontrol ettirdim şarj dinamosunda sıkıntı yoktu. Daha sonra gaz kelebeği temizlenmesi lazım dedi uata. Gaz kelebeğini temizlendikten sonra sorun tam olmasa da kısmen düzeldi. Fakat 1-2 gün önce tekrar aynı sorun başladı. Ek olarak son zamanlarda sabahları aracı ilk çalıştırdığımda teklemeye başladı. Stop etme seviyesinde bir titreme. Gaz vererek stop etmesinin önüne geçebiliyorum. Şimdi tecrübeli arkadaşlardan sorunun/ların kaybağıyla ilgili fikirlerini bekliyorum | | | | 2013-2015 Forester Dodik Seti Temini | | Gönderen: CanMurat - 06-08-2024, Saat: 00:40 - Forum: Kaporta-Boya - Cevaplar (1) |  | Merhaba, Subaru ailesine yeni dahil oldum.İlk mesajımla foruma da siftahımızı yapalım: Forester dodik seti araştırıyorum.Bir özel servisten aldığım bilgi; sadece yetkili servisten temin edilebileceği. Servisten fiyat aldım:Şaka gibi. Ne siz sorun, ne ben söyleyeyim. Dodik setini alternatif olarak nasıl temin edebiliriz? * Aliexpress'de var ama kalitesi nasıldır; belirsiz. | | | | Yine Yeniden Subaru | | Gönderen: emrekeskin97 - 01-08-2024, Saat: 09:16 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (13) |  | Subaru gercekten bir hastalik, insan dayanamiyor hastasi olunce. 2004 H6 Outback imi kisa bir zaman once satmistim. Sattiktan sonra o kadar mutsuz ve kendimi o kadar eksik hissediyordum ki hemen tekrar Subilenmek icin arayislara girmistim ve en nihayetinde sin hayalim olan WRX/STI dan bir onceki level olan 2006 Forester 2.5 XT ime kavustum. Sahibi cok iyi bakmis ve uzerinde bir takim STI eklentileri var. LPG yok ve km de dusuk sayilabilecek 188k da. Aracta, STI intercooler Yag sogutucu, 18G turbo, STI akis, WRX yay, WRX kaliper, Prodrive egzoz, STI Scoop Advan Racing Jant, ARP saplama vs var. Arac tek kelime ile inanilmaz. Her kullandigimda endorfin seviyem tavan yapiyor. Cok ama cok mutluyum. Mutlulugumu sizlerle paylasmak icin bu konuyu actim. Bir sonraki hayalim olan Impreza STI a bir adim daha yaklasmanin mutlulugunu yasiyorum. Simdi birtakim planlarim var, Oncelikle berbat ses sisteminden kurtulmak. Onceki sahibi kotu bir multimedya taktirmis, dolayisi ile bagajdaki bass da calismiyor. Yurtdisindan ebay vs JDM multimedya pod u buldum ancak vergi haric set halinde 200 dolar civarina geliyor. Daha sonra bunlarin Rusya'da zibil gibi oldugunu farkettim. Moskova da yasayan kardesime hemen siparis ettim Eylul de gelecek. Bunu iyi bir Alpine kombinasyonu ile kaliteli ve orjinal bir ses sistemine kavusacagim. Orjinal teybin oldugu yere de yine Japonya, dan kapakli goz var orjinal yaklasik 135 dolar, onu almayi dusunuyorum. 2. olarak aydinlatma, maalesef berbat. Orjinal Xenon sitemi iptal edilerek kotu bir LED takilmis. Balastlar da cikrailmis. Yeni bir balast D2R seti almaktansa Ankara'da far tasarim merkezinin cok guzel ve kaliteli uygulamalari var. Retrofit bir far almaktansa led projector taktirarak aydinlatmayi iyilestirmek. Bu projectorlerde ampul yok, aydinlatma direk mercekte ve inanilmaz bir kesilme cizgisi ve performansi var. Daha sonrasina da bakacagiz. Yorum ve onerileriniz benim icin onemli. Herkese kolayliklar gelsin ![[Resim: Whats-App-G-rsel-2024-07-31-saat-10-59-33-cf530302.jpg]](https://i.ibb.co/NNjnT5R/Whats-App-G-rsel-2024-07-31-saat-10-59-33-cf530302.jpg) | | | | İmpreza 2.0 GT Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim? | | Gönderen: Çınar - 23-07-2024, Saat: 22:10 - Forum: SUBARU İMPREZA - Cevaplar (4) |  | Öncelikle merhabalar. Ehliyetimi yeni aldım ama geçtiğimiz birkaç senedir araba kullanıyorum, acemiliğimi üzerimden attım diyebiliriz. Araba kullanmaya başladığımdan beri hayalim 98 model bir impreza 2.0 gt sahibi olmak. Gerek görünüşü gerek performansıyla küçüklüğümden beri hayallerimi süsleyen bir araba. Önümüzdeki birkaç ay içerisinde inşallah kendi arabama sahip olacağım ama ilk arabam olarak impreza 2.0 gt alma konusunda bazı şüphelerim var. Alırken nelerini kontrol etmem gerekir, yakıt konusundan çok mu sıkıntı yaşarım, sürekli sanayiyle uğraştırımı, uzun vadede beni üzermi gibi gibi. Sizce ilk araba olarak alınırmı? Mekaniği hakkında az buçuk bilgim var ama asıl dikkat etmem gereken hususlar nelerdir? Bu konularda yardımcı olup aydınlatırsanız çok mutlu olurum. Subaru ailesine katılmayı iple çekiyorum. | | | | Dizel Forester Tekrar Dogsun? | | Gönderen: oguzhaneren - 23-07-2024, Saat: 15:10 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (6) |  | Merhaba arkadaslar, Bir konuda fikrinize ihtiyacim var. 2016 yilinda sifir km olarak satin aldigimiz dizel forester’imiz 150bin km’ye geldi, hala kullanmaya devam ediyoruz. Nazar degmesin, memnunuz. Bu araci degistirsem mi diye dusundum ancak arac fiyatlarinin asiri yuksek olmasi sebebiyle vazgectim. Simdi kararim, bu bizim forester’i tekrar hayata dondurmek. Biliyorsunuz, her ne kadar bu aracta Euro6 son model sorunsuz parcalardan olusan dizel motor olsa da, yine de DPF denen parca bu motorlarin dusmani. Su an aractaki DPF %81 doluluk duzeyinde (ash accumulation ratio) Bu deger %80’i gectiginde hafif hafif motoru zorlamaya basliyor. %90’i gectiginde ise motora epeyce yuk bindirmeye basliyor. %100 doluluga geldiginde bu sekilde kullanilmaya devam edilirse motorun canina okuyor. Ben bazi sebeplerden oturu DPF iptal edilmesine karsiyim. Bu DPF’i yenisiyle degistirmeyi ve adeta motoru sifirlamayi dusunuyorum. Peki simdi sizlerin tecrubelerine binaen sormak istedigim sorular: 1- Bu Euro6 motor en guncel krank vs parcalara sahip, en son parcalardan olusturulmus ve sorunsuz tabir edilen motor. Bu motorun DPF’ini yeniledigimiz zaman bizi bir 150bin daha goturur mu? 2- Yok goturmez, DPF sorun cikarmaz ama sunlar bunlar sorun cikarir, oralara da el atmak lazim der misiniz? Eger derseniz, nerelerde yenilik veya temizleme lazim? 3- Motor haricinde baska nerelerine bakalim aracin? Bana fikir verirseniz cok makbule gecer. Yeni bir araca milyonlar vermektense, birkac yuz bin tl verelim de bari bizim forester bizi bir 150bin daha gotursun diye dusundum ama bilmem dogru dusundum mu? Ne yapsak? DPF’i yeniledik ve cozduk diyelim. Baska nerelere baksak da motor guzel bir sifirlansa?? Cok sagolun simdiden. Sent from my iPhone using Tapatalk | | | |