| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,945 » En Son Üyemiz: Chefkaya » Konu Sayısı: 5,556 » Mesaj Sayısı: 75,576
Tam İstatistik | | En Son Konular | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea Dün, Saat: 14:47 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar Vehbi Erdem Dün, Saat: 12:57 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | Lastik Basınç Sensörü - T... yazar msalih 30-04-2026, Saat: 22:25 | Frenlerden Gelen Şakırtı ... yazar sarpworks 29-04-2026, Saat: 15:53 | 2008 Impreza Antifriz Ekl... yazar Pars 28-04-2026, Saat: 22:42 | | | | Emisyon sistemi ve yokuş kalkış desteği sistemini kontrol edin hatası | | Gönderen: mamoste63 - 26-12-2025, Saat: 02:21 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (2) |  | Herkese merhaba! 1 aydır 2014 model subaru xv sahibi oldum . Ağır bakınlarını yaptırdım. Araçta devri arttırdığımda ve biraz zorladığımda motor arıza ışığı yanıyor. Emisyon sistemini kontrol edin ve ardından yokuş kalkış desteği sistemini kontrol edin uyarıları alıyorum. Urfadayım . Bu markadan anlayan usta bulmak çok zor. Kendi ustam obd ye bağladı ve oksijen sensör hatası aldı. Sensörü değişirsek geçer diyor. Ama emin değilim . Ustalarımızdan görüş almak istiyorum, nasıl bir yol izlemem lazım ? Teşekkürler | | | | Tanışma | | Gönderen: Raşit - 19-12-2025, Saat: 19:19 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (6) |  | Merhabalar İstanbul'dan Raşit ben. Farklı Japon araçlar kullandıktan sonra şimdilik finali Forester XT ile yaptım.Subaru ailesinin bir parçası olmaya çalışacağım. Değerli forum üyelerine selamlar. | | | | Debriyaj | | Gönderen: Atila 07 - 18-12-2025, Saat: 20:10 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevap Yok |  | Merhaba 2006 forester ZL paket manuel vites,turbosuz araç için debriyaj set önerisi var mı ? Ben Antalya dayım,burada pek yok | | | | Forester/XV arasında kaldım | | Gönderen: okanius - 27-11-2025, Saat: 12:41 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (6) |  | Merhaba, Bugün 2017 model 64.500 km deki eşimin XV aracını sattık. Seçenekler 2020 XV Xtreme, 25k, 1.650 TL 2018 Forester 2.0i, 95k, 1.650 TL 2020 Forester Hybrid 99k, 1.950 TL 2022 XV Exclusive 30k, 1.800 TL Ne dersiniz? | | | | Ankara'da Multimedya ve Araç Elektroniği için Yer Önerisi | | Gönderen: XVAltai - 25-11-2025, Saat: 20:20 - Forum: Aydınlatma-Ses-Multimedya - Cevaplar (3) |  | Merhabalar. 2019 Xv araca ; 1. Araç içi ve yol kaydı yapan tek cihazda 2 kameralı güvenlik amaçlı cihaz aldım. Başka bir Xv üzerine takılı ve ondan söküp benim araca takacağız.(Döşemelerin altından kablo vs geçeceği için kendim yapmak istemedim. Ve bir yere sordum sadece bu işlem için 4 bin istedi çok saçma geldi.) 2.Çinden ön görüş kamerası ve uyumlu view tuşu aldım. Gelince bunu araç multimedya ekranına entegre olarak taktıracağım. Tuş ile açıp kapama yapılacak. 3.Orjinal ayna katlama modülü aldım. Aracı kitlediğimde aynalar katlansın, açtığımda kapansın diye. İnternetten araştırdığımda bu işlemlerin tamamını yapan yerler hep İstanbul ve civarında. Ankarada bunları yapabilecek bildiğiniz çalıştığınız bir yer var mıdır? | | | | 2019 XV D Konumunda Frende Bekleme | | Gönderen: XVAltai - 25-11-2025, Saat: 12:21 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (3) |  | Merhaba 1,5 aydır 2019 Xv Xclusive kullanıyorum. Araç 137 binde. 120 binde seviste ağır bakımları yapılmış. Aldığımda 135 binde idi ve normal periyodik bakımlarını yaptırdım. Araçtan genel olarak memnunum. Dikkatimi çeken konu vites D konumunda kırmızı ışıkta vs. frende beklerken (ister kendim frene basayım ister autohold açıkken) araç eğer çalışıyorsa (start stop devrede değilken) ileri gitme isteğinden dolayı hafif sarsıntı oluyor. N konumuna aldığımda araç bariz rahatlıyor ve sarsıntı gidiyor bu arada devir de yarım puan düşüyor neredeyse. Xv kullanıyorsanız sizde de aynı oluyor mu? Frene tam basıldığında cvt kendini boşa alıyor mu? Yoksa yaşadığım durum normal mi? Kullanıdığım diğer araç çift kavramalı edc şanzımanlı. Onda frene bastığımda D konumunda iken boşa alıyor ve P konumundaki gibi davranıyor. Subarulardaki cvt bunu yapmıyor mu? | | | |