Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,440 » En Son Üyemiz: aliozmenk » Konu Sayısı: 5,257 » Mesaj Sayısı: 74,016
Tam İstatistik | En Son Konular | Outback 2.5 Motor Alım Ta... yazar Udi 1 saat önce | Şanzıman revizyonu hakkın... yazar boreas06 3 saat önce | Xv selenoid arızası yazar Tataloğlu Dün, Saat: 11:44 | 2008 - 2013 2.5 XT Alma P... yazar tolcetinkaya Dün, Saat: 10:38 | AT Oil Temp Işığı Subaru'... yazar Crosstrek Dün, Saat: 10:17 | Çeki demiri tavsiyesi yazar Barbaros 18-05-2024, Saat: 23:24 | Motor arızası çözülemiyor yazar nkt61 17-05-2024, Saat: 23:32 | Forester 2.0 TD almak içi... yazar nkt61 17-05-2024, Saat: 10:08 | Oil Temp yazar furtherquiterdeeper 16-05-2024, Saat: 17:36 | Legacy Yeni Nesil Farlar ... yazar hzyn35 14-05-2024, Saat: 16:24 | Far fıskiye üst kapak yazar Tkmz29 13-05-2024, Saat: 13:04 | Fren Balatasi yazar cagataytuzemen 13-05-2024, Saat: 12:16 | Subaru Forester Pratik Ku... yazar serdarelt 13-05-2024, Saat: 11:09 | 2009 Forester Jant/Lastik yazar furtherquiterdeeper 13-05-2024, Saat: 08:35 | Motor ısınınca ani gazda ... yazar cagataytuzemen 13-05-2024, Saat: 08:20 | Motor Sesi yazar sidarta-82 11-05-2024, Saat: 20:22 | Yeni yine yeniden xt, ama... yazar serdarsalci 11-05-2024, Saat: 06:28 | Forester 2018 2.0i premiu... yazar elvismail 09-05-2024, Saat: 21:23 | | | Satılık 2014 BMW 5.20i | Gönderen: Slovan - 24-04-2019, Saat: 20:50 - Forum: SATILIK OTOMOBİL - Cevaplar (6) | | Arkadaşım aracı, bilgiler ondan: - BMW 5.20i - 1.6, benzin, 170hp, 0-100 8.7sn - Metalik gri dışı, içi açık krem deri - 63.000km - 2014 model - Premium: normal-spor-ekonomik sürüş modu, hayalet ekran, sunroof, park kamerası, katlanır aynalar, otomatik güneşlik, - Servise full borusana gitti, dışında bir-iki vuruk var (servistekiler çok temiz olduğunu söylüyor) - Yeni servise girdi, sonraki servis 10.000km - Hem yaz hem de Kış lastiği var, - Doğuş oto 155.000₺ veriyor. (Borusan, Derindere, Otopazar kapanmışlar, Doğuşta da 3 kişi kalmış: yani ne derece sağlıklı fiyat bilemiyorum). Internet ortalaması 165.000₺. Benim fiyatım pazarlıksız, nakit, vurukları alan kişi yaptıracak: 160.000 TL. Sent from my iPhone using Tapatalk | | | Subaru Jant / Lastik Ebatı Değiştirme | Gönderen: Salih - 24-04-2019, Saat: 13:40 - Forum: TEKNİK - Cevaplar (37) | | Uzun zamandır aklımda olan bir konuyu tartışmaya açmak istiyorum. Kendi aracımdan örnek vererek anlatacağım. Amacım konfor ve yol tutuşu durumunu en optimize olacak şekilde seçim yapmak ve sizlerin fikirleri ile tecrübelerinizden istifade etmek. Şu an herhangi bir jant lastik alımı yapmayacağım fakat kafamda bir sonuç belirlersem duruma göre ilerleyen zamanlarda değişim yapmayı düşünüyorum. Yol tutuşu ve güvenlikten fazla ödün vermeden konforu arttırmak asıl amacım. Aracım malumunuz 2007 Legacy. Orjinal ebat olarak 17" Jant ve 215/45/17 ebat lastikler var fabrikasyon olarak. Kapı içinde bulunan etikette ise 215/45/17 205/55/16 195/65/15 ebatlarını görüyorum. Şimdi orjinal jantlarda bulunan 215/45/17 lastiğin 215 mm taban 96.75 mm yanak ölçüsü var teorik olarak. Kışlık lastiklerim ise 215/50/17. Bunlarda da 107.5 mm yanak ölçüsü var. Kışlıkları alırken biraz olsun konfor istediğim için 50 tercih etmiştim. Deneyimlerime göre 45 yanakta ki bir darbe daha sert ve kısa sürerken, 50 yanakta ki lastikte biraz daha yumuşak ve uzun sürüyor darbe süresi. Süre derken anlık hissettiğim farktan bahsediyorum. Nasıl hissettin derseniz aracı günlük kullanıyorum ve ortalama günde 60-70 km civarı genelde aynı yollardan gidip geliyorum. Şimdi ben 17" jantı değiştirmeden en optimum şekilde konforu, yol tutuşundan fazla ödün vermeden nasıl ve ne kadar arttırabilirim. Bu yüzden 16" jant kullanmayı düşündüm ama yol tutuşu açısından ne kadar bir fark olur bilemiyorum. 16" jantta izin verilen 205/55/16 ölçüsünde 205 mm taban ve 112.75 mm yanak ölçüsü oluyor. 16" jant için belirtilen 205/55/16 ölçüsünün dışına çıkarak 215/55/16 tercih etsem 118.25 mm yanak ölçüsü oluyor. Veya 205/60/16 olsa 123 mm yanak ölçüsü oluyor. Teknik olarak geniş taban ve ince yanağın yol tutuşunda avantaj olduğunu biliyorum. Yanak ölçüsü artınca da yuvarlanma direnci giriyor işin içine ve yine yol tutuşunda da dejavantajlı duruma düşüyor. Bu arada aracın helezonlarını orjinal olarak servisten alıp değiştirdim amortisörler ile birlikte. Amortisörler orjinal değil KYB marka. Bildiğim kadarıyla gazlı. Orjinal amortisör yağlı galiba evde duruyor.. Bu durumunda bir artısı veya eksisi varmıdır konfor olayında? Bildiğim kadarıyla gazlı olanlar biraz sert galiba. Bu konuda görüş ve önerilerinizi bekliyorum.. | | | Trafik Kurallarını İhlal Edenler Daha Fazla Prim Ödeyecek | Gönderen: Praxis - 24-04-2019, Saat: 07:02 - Forum: OTOMOTİV SEKTÖRÜ GÜNDEM - Cevaplar (5) | | Zorunlu trafik sigortası prim belirleme kriteri değişmiş.Bence doğru.Lakin kural ihlali yapmayana ek indirim şeklinde olsa idi daha doğru olurdu.Yaş vs kriterinden daha akıllıca uygulama.Trafik canavarlarıyla kurallara uyan aynı primi ödememeli. Trafik kurallarını ihlal eden sürücüler daha fazla sigorta primi ödeyecek. Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın konuyla ilgili değişiklik yönetmeliği Resmi Gazete'de yayımlandı. Yönetmelikle, Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasında Tarife Uygulama Esasları Hakkında Yönetmeliğe "Risk değerlendirmesinde esas alınabilecek trafik kuralı ihlalleri sonucu sürücülere uygulanan ceza puanları ile sürücü belgelerine el konulma süresi ve nedenleri sigorta priminin tespitinde kullanılabilir." ibaresi eklendi. Ek madde ile; - Sürücülerin trafik kuralları ihlali sonucu aldığı ceza puanları sigorta primi belirlenirken dikate alınacak. - Ehliyete el konulma haline bunun süresi ve nedenleri de sigorta priminin tespitinde dikkate alınacak. Böylece trafik kurallarını ihlal eden, ceza puanı uygulanan sürücüler daha fazla trafik sigortası ödeyecek. Kaynak: TRT Haber | | | herkese selamlar | Gönderen: 555 - 23-04-2019, Saat: 22:50 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (12) | | merhaba ben ankaradan emrah. subaru tutkusu 2000li yıllarda başlayıp 2004 yılında kemerde , wrc yarışlarını peter solberg seyretme fırsatı bularak ,tutkunu olduğum takım markasına foresterla başladım. daha 1 yıldır sahibim ,hayalim olan impreza olsada foresterda çok heyecanlandırdı beni. herşeyden önce subaru markasıyla özleşen , awd her şartta yola devam ruhu,burdaki arkadaşlarında aynı ruha sahip olmaları,her konuda yardımcı ve özverili davranmaları tam birbirini tamamlayan unsur olmuş... aranızda olmaktan dolayı çok gurur duydum, böyle bir forumu bizlere kazandırdığınız içinde teşekkür ederim.... | | | Bugün 23 Nisan | Gönderen: Kaptan - 23-04-2019, Saat: 00:36 - Forum: DİĞER KONULAR - Cevaplar (5) | | Ülkemizin geleceğinin çocukların ellerinde şekillenerek yükseleceğine inanan Atatürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin kuruluş günü olan 23 Nisan tarihini; birlik ve beraberliğimizin koruyup kollayıcısı olacak çocuklarımıza armağan etmiştir. Mutlu, barış dolu bir gelecek dileği ile tüm çocuklarımızın ve büyüklerimizin bayramı kutlu olsun.... | | | Mazda CX9 - Fren Balata / Disk Değişimi | Gönderen: sarpworks - 22-04-2019, Saat: 23:20 - Forum: DİĞER MARKALAR İÇİN - Cevaplar (14) | | Herkese merhabalar, Subaruyu sattigimdan beri dogru duzgun sokme takma konulari paylasmiyordum. Gecen yaz basinda subarudan sonra aldigim mazda cx9 un fren sistemine dokunmamistim. sonucta guzel calisiyor diye. Gectigimiz haftalarda ihtiyacim oldugu icin anahtarini esimden aldigimda frenlerde sorun oldugunu farkettim ve komple frenleri degistirmek icin yeterli bir neden diyerekten parca siparislerini gectim. Kullanacagim markalar icin epey kararsiz kaldim. Daha onceki tecrubelerim olarak bosch ve brembo markalarindan memnundum. Fakat bosch sanki subaruda cok az km gitti gibime geldigi icin baska alternatif denemeyi dusundum. internetten baktigim fiyatlarda brembo ve bosch yakin fiyatlardayken birde orjinal urun fiyatlarini karsilastirayim dedim. Orjinal marka FOMOCO yani ford motor company. fiyatlara baktigimda diger markalarda benzer fiyatta oldugunu gordum ve orjinal i deneyeyim dedim. Araci aldigim gunden beri sanzuman yagi ve diger parcalar icin rahatsiz ettigim parca birimindeki arkadas aradan gecen 8 ay gibi bir sure sonrasinda beni tanidi bu sefer ne lazim diye espirili bir sekilde sordu. dedim bana park freni haric butun fren sisteminin fiyatlarini verir misin dedim. On fren diskleri + fren balatalari + kelepceler + balata koruma saci Arka fren diskleri + fren balatalari + kelepceler (balata koruma saclari uzerinde geliyor) Toplam Fiyat $690 dedi. Gulumsedim ve bana oluru nedir dedim. 1 dk musteri indirimleri varsa onlardan yararlanabiliyormusun diye sistemden bakti. Dedi ki, indirim sonrasi $490 a geliyor dedi. Dedim $690 dan $490 a dustugune gore biz bunu gel $400 yuvarlak yapalim, ayagimi servisten kestirme dedim. nakit odeyecem dedim. tamam dedi ama =kdv ile $420 ye geliyor. dedim paket yap aliyorum Urunler agir olunca sagolsun arabaya kadar tasimama da yardimci oldu. Paskalya tatili nedeniyle 3 gun tatilim vardi ve esimin ailesiyle gecirmek uzere onlarin yasadigi eyalete 3-4 saat kadar arac kullandim. Tabi butun malzemelerimi de yanima aldim. fren yaptiginda dansoz gibi kiviran fren sistemiyle sorunsuz adrese ulastik. Cumartesi gunu yagisli bir hava sonrasinda aracta calismaya karar verdim. kayinpederin motorsikletlerini garajdan disari cikartip birazcik yer actim ve hidrolik krikosuyla birkac alet edavatini kullandim. Tabi balata spreyi ve gres yag olmadigini gordugum icin oncesinde 10dk mesafedeki otoparcacidan bunlari tedarik ettim. birde fren hidroligi. Ihtiyac duydugum aletler 14mm, 17mm, 19mm lokma takimi Tork kolu Duz tornavida Kaliper gerdirme aleti ($5 a biryerden yillar once almistim onunla idare ettim) Tel firca Balata spreyi Gres yag kaucuk cekic/tokmak bol miltarda kagit havlu Toplam iscilik suresi: yaklasik 5 saat 30dk 1. adim: araci duz bir yere cekip(garaj girisine), par freni inik halde calisacagim lastigin zit tarafindaki lastiklerden birine takozlari yerlestirdim. on taraf ile calistigim icin arka lastigin on ve arkasina takozlari yerlestirdim. Araci hidrolik kriko ile kaldirdiktan sonra olasi bir kazanin onune biraz olsun gecebilmek icin aracin sasesinin altina gelecek sekilde celik ayaklardan koyup araci uzerine oturttum. jack stand deniliyor, turkcesini acikcasi bilmiyorum. Boylece aracin dengesi sabitlenmis oluyor ve sorunsuz calisabiliyorsunuz. Resimde gorulen gri renkli alet. [attachment=837] 2. adim: lastigi 21mm bijon anahtari ile soktum. Eski klasik sistem 4 kollu bijon anahtarini kullanmayi tercih ediyorum. cunku lastikcilerin kullandigi havali tabanca ile insanlik disi SIKISTIRILdigi icin acmasi onunla bir nebze kolay oluyor. bizim kayinpeder zamaninda 4 kollu bijon anahtariyla acarken anahtari kaynak yerinden 2 ye ayirdigini da biliyorum. o derece yani. 3. adim: Fren kaliperlerini sokmeden aradaki delikten duz tornavida ile gerdirebilirsiniz. boylece kaliper gerdirme aletine ihtiyac duyulmuyor. ama bende alet oldugu icin bu yontemi kullanmiyorum. kaliperleri tutan 2 adet vidayi sokerek isleme devam ettim. on taraf 17mm, arka taraflar 14mm. Cok fazla guc kullanmak gerektirmiyor fakat elinizde kaucuk tokmak/cekic varsa yardimci olabiliyor. Not: Eger sadece balata degistirecekseniz, bu vidalardan ust taraftakini biraz gevsetip birakin, alt taraftaki vidayi komple cikartarak, kaliperi yerinden cikartmadan sadece yukari kaldirarak balatalari degistirebilirsiniz. Ben vidalarin yuvalarini temizleyip yaglamayi yaptigim icin bu yontemi balata degisimlerinde tercih etmiyorum. [attachment=838] 4. adim: kaliper yerinden cikarttiktan sonra, disk ve kaliperi tutan metal parcayi cikartmak gerekiyor. Bu parcayi sadece disk degisiminde sokmek gerekiyor. Balata degisiminde sokmeye gerek yok. Bu parcayi poryoya tutan vidalarini sokmek guc isteyen bir islem olabilir. Eger uzun zaman once sokulmusse ve gres yag vidaya uygulanmamissa pas tuttugu icin zor cikacaktir. birde havali tabanca kullanilmissa vay halinize. 5 saat 30dk iscilik surmesinin ana nedeni bu vidalar. cunku aracin altindan calisamadigim icin vucut agirligimi kullanamadim. Tork koluyla en yuksek degerde sokmeye calistim. Sokmeden once pas cozucu veya wd40 puskurtup bekletmekte fayda var. [attachment=839] 5. adim: on diskler bazi araclarda bijonlar disinda yildiz veya alyan anahtarla cikartilan bir vida ile tutturulabiliyor. Bu vidayi sokunce disk yuvasindan rahatca cikabiliyor. bazi ustalar bu vida kestigi icin ugrasmayip, bijon ile tutturuyor ki bu da guvenli bir yontemdir. Eger vida varsa soktuyseniz veya vidasiz bir model mevcut ise, bijon diplerine, poryo ile disk arasinda kalan kisma bolca wd40 puskurtup 2 dk bekleyin. sonrasinda kaucuk tokmak/cekis ile diskin yuzeyinde belirlediginiz 4 noktaya vurarak yerinden cikmasini saglayin. ben tek vurus ile cikarttigim icin sansliydim. [attachment=837] 6. adim: parcalarin temizligi. bircok tamircinin yapmadigini dusundugum islem. tel firca ile, poryonun etrafi, bijonlar, soktugunu her bir parca guzelce temizlenmesi gerekiyor. Sonrasinda gres yag kullanarak yuzeyi koruma altina almak ve sonraki sokme isleminde kolaylik olmasini saglayabilirsiniz. [attachment=840] [attachment=841] 7. adim: parcalara gres yag uygulamak. Gres yag seciminde "Lithium" denilen turu secmekte fayda var. bildigim kadariyla yuksek sicakliga dayanikli olan turu. beyaz veya kirmizi renklerde suana kadar rastladim. vidalari takarken gres surmeyi unutmayin. kaliper pinlerini yuvasindan cikartip, balata spreyi ile yuvasi ve pinler yikanip sonrasinda greslenerek yerine takilmali. cekip birakildigi zaman vakum yaptigina dikkat ediniz. eger yapmiyorsa, kaucuk korukleri degistirmeniz gerekecektir. [attachment=842] [attachment=839] 8. adim: balatalari kaliperlere yerlestirmek ve kaliperi gerdirmek. balatalarin yuvalara oturan cikintilarina cok az gres yag surmekte fayda var. kaliperlerin balata uzerine degecek kisimlarina surmeniz durumunda ise kaliper daha rahat balatalarin uzeirnden gececek ve yapismalarin onune gececek. resimde goruldugu gibi balatalarin uclarina gres uygulamasi yaptim. balata uzerine yaptigim uygulamayi cekmeyi unutmusum. diger konuda (legacy balata degisimi) konusunda gorebilirsiniz. kaliper gerdirme aletiyle piston en sona kadar yavasca bastirilmalidir. cogu zaman, uzun sure degismemis fren sistemlerinde pistonlar tam dibe kadar girmemisse, paslanmis olabiliyor ve hareketi zorlasabiliyor. yavas hareketlerle gerdir birak yaparak en sona getirmekte fayda var. Bu islem sirasinda fren hidrolik rezervuarinin kapagini acik tutarak rezervuara geri giden hidroligin kapakla arada basinc yapmasinin onune gecebilirsiniz. [attachment=839] 9. adim: lastigi takip, bijonlari guzelce SIKIN. yaklasik 40km sonrasinda bijonlari tekrar kontrol edin. 10. adim: arabayi surmeden once freni yavasca pompalayip havasini alin. havasini alin derken, kaliperler gerildikten sonra kaliper icerisinde hidrolik az kaliyor ve boslugu doldurmasini sagliyorsunuz. Arka frenler icin de ayni adimlari yapiyorsunuz. Sadece sorun, el frenini inik durumda tutmaniz lazim. yoksa diski yerinden cikartamazsiniz. disk genelde disari zor geliyor. disk gobegindeki 2 delige uygun capta vida takip esit oranda sirayla dondururseniz disk disariya rahatca gelecektir. onun disinda kaucuk tokmak/cekic yardimi ile vurarak yavasca disari cekebilirsiniz. Bu islem sirasinda 19mm lokmayi kirdim. sebebi ise, paslanmis vidanin yapismis olmasi ve hava tabancasiyla takilmis olmasindan dolayi. normal sartlarda bir aracin frenlerini ortalama 2 saat gibi surede degistirirken, bu durumlar yuzunden uzun surdu. birde arka fren balatalarinin yanlis verilmesinden dolayi ( son 1 rakamin yanlis olmasindan dolayi) yetkili bayi bulup ondan parca temin etmem de cabasi. butun islemler bittince, arac ile ani fren yapmamak sartiyla trafigin az oldugu sokakta 1-2 tur attim ve surekli fren kullanarak isinmasini sagladim. herhangi bir ses gelmedigini ve tuttugunu gordugumde ise, moralim iyice yerine geldi ve yorgunlugu unutmama yardimci oldu. Arac ile eve geldigimizde yaklasik 3-4 saatlik otoyol seyati sonrasinda birazcik koku vardi. sanirim balatalar yeterince isinip kivamina geldi. Sonraki islem, fren hidroliginin bosaltilip tekrar doldurulmasi. fakat bu islem icin ustami ziyaret edecegim. cunku hava alma isleminin yapildigi valflerin kirilma riski var ve kirilmasi durumunda aracin freni tutmayacagi icin evimin onunde yapmamayi dusunuyorum. cunku garajin onu hafif rampa. bu islemi yetkili serviste veya disarda biryerde yaptirmis olsaydim. ortalama $400 veya daha fazla iscilik odemem gerekecekti. | | | Yaz Tatili Avantajlı Otel Fiyat Tarifeleri | Gönderen: nitro37 - 22-04-2019, Saat: 08:23 - Forum: GEZİ SEYAHAT - Cevaplar (25) | | Arkadaşlar yaz tatili geliyor. Ramazan'ın bitiminden itibaren varmı tatil rezervasyonu yaptıran. Varsa nerede ? Kaç kurusa kaç gün bilgi verebilirmi. O kadar çok tatil sitesi ve otel varki hangi birine bakacağımı şaşırdım. Son bir haftaya kadar iptal edebilme hakkimin olduğu yerler benim için daha önemli. | | | Satılık Ekstralı 2007-2009 Makyajlı kasa - 165Hp - Legacy - Takaslı | Gönderen: serdarsalci - 21-04-2019, Saat: 08:37 - Forum: SATILIK OTOMOBİL - Cevaplar (22) | | https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...0404/detay https://www.arabam.com/ilan/sahibinden-s...t/11138468 2007 - Subaru - Legacy - 165Hp - Kazasız - Değişensiz - Güncel Ekspertizli - Prins LPGli Üzerindeki ekstra İlaveler; -Orjinal 2009 direksiyon radyo kontrol tuşları, -Orjinal 2009 F1 vites pedalları, -Orjinal 2009 ön panjur ızgara, -Orjinal STI hayalet karşılamalı kadran, -Orjinal STI Legacy STI spoiler, -Orjinal Akü ve ABS merkezi plastik koruma, -Orjinal JDM tavan multimedia açılır ekran, -Orjinal JDM paçalıklar, -Android, 7” dokunmatik ekran, 3G-wifi-bluetooth, ön-arka DVR kayıt kamera, GPS navigasyon dikiz aynası, -Android, 8” dokunmatik orta konsol ekran, USB-wifi-bluetooth, DVR kamera girişli, geri görüş kameralı, GPS navigasyon, multimedya oynatıcı, -Kontakla birlikte otomatik kapanan yan aynalar,.. Prins simit tank LPG vardır. Arıza ışığı vs problemi yoktur. Yol ayarı yapılmış ve benzine yakın ayarda çalışır. Tüm yetkili/özel servis bakım kayıtları mevcuttur. Motor-şanzıman-mekanik bakımları düzenli olarak yapılmıştır. Detaylı geçmiş Subaru Park Özel Servis - İstanbul'dan alınabilir. Güncel Ekspertiz raporu vardır. 2020ye kadar Muayenelidir. Motor elden geçirilerek 15.000km önce çelik sübap , triger , orjinal ana-kol yataklar-segmanlar tam takım , Şanzıman yağı-filtresi değişmiştir. Sadece Park halinde sürtmekten sağ ön-arka kapı ve sağ arka çamurluk lokal boyalıdır. Benzer özelliklerde, farkı nakit verilerek otomobil/SUV ile takas edilebilir. SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi | | | Subaru Forester Motor Arıza Lambası ve At Oil Temp Uyarısı | Gönderen: deniz17 - 20-04-2019, Saat: 12:08 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (9) | | Dün LPG bakımını yaptırdım aracımın. LPG filtresi değişti ve bilgisayara bağlanarak ayarlara bakılıp onlar da değiştirildi. Sonrasında bir 50 km sonrası uzun zamandır görmediğim sarı motor ve VDC ışıkları + yeşil yanıp sönen cruise ışığını gördüm. Onları silip yola devam ettim. Ama bu kadar sık görmediğim şekilde 2-3 kere daha başıma geldi. Sonrasında daha önce hiç başıma gelmeyen kırmızı ve sık yanıp sönen AT OIL TEMP ışığı ve sarı ABS ışığı kombinesini gördüm.Aracı sağaçektim 5dk bekleyip tekrar çalıştırdım kendi kendine silinmiştincak 5 dk sonra gene yandı bu sefer araca bağlanarak kodu sildim. Son durum bu. Bilgisi olan var mı? | | | |