@Salih Aynen dediğin gibi Egr diye 1 (özellikle) ve 2. Valf temizleniyordu.
Şimdi benim araç İmpreza 2R SW.
Sekonder ve Valflerden (1 ve 2) kaynaklı arıza kodu yanmıştı .
Ancak çekişte sıkıntı yoktu.
Ben kafayı taktım.
Egrleri (yani 1 ve 2 valfleri) temizlettim ışık sönsün diye.
Ancak, valfler kurum bağlamış ve içi baya kötü çürüme hadessindeydi,kendini kitlemişti,kitlediğinden çekişte sıkıntı yoktu.
Sonra geri yerine takıldı bu valfler ancak temizlerken mekanizması zarar gördüğünden valflerin mekanizması açık kaldı ve çekişte baya bir sıkıntı oldu.
1 bozulunca zaten hava pompasını da bozuyor bir süre sonra.
Ben hepsini değiştirmiştim (1-2 ve sekonderi)sıkıntım bitti.
3 numaranın içine egzosdan parça kopup gelebiliyor bu da araçta titreme yapar ve yavaşlayınca sanki stop edecek gibi olur araba(geçen bir forumda burası da olabilir paylaşmıştı).ona baktırman da iyi olur tabi.
Ankara’da isen benim arabayı sürebilirsin araban ile karşılaştırma açısından.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şimdi benim araç İmpreza 2R SW.
Sekonder ve Valflerden (1 ve 2) kaynaklı arıza kodu yanmıştı .
Ancak çekişte sıkıntı yoktu.
Ben kafayı taktım.
Egrleri (yani 1 ve 2 valfleri) temizlettim ışık sönsün diye.
Ancak, valfler kurum bağlamış ve içi baya kötü çürüme hadessindeydi,kendini kitlemişti,kitlediğinden çekişte sıkıntı yoktu.
Sonra geri yerine takıldı bu valfler ancak temizlerken mekanizması zarar gördüğünden valflerin mekanizması açık kaldı ve çekişte baya bir sıkıntı oldu.
1 bozulunca zaten hava pompasını da bozuyor bir süre sonra.
Ben hepsini değiştirmiştim (1-2 ve sekonderi)sıkıntım bitti.
3 numaranın içine egzosdan parça kopup gelebiliyor bu da araçta titreme yapar ve yavaşlayınca sanki stop edecek gibi olur araba(geçen bir forumda burası da olabilir paylaşmıştı).ona baktırman da iyi olur tabi.
Ankara’da isen benim arabayı sürebilirsin araban ile karşılaştırma açısından.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi