Selam arkadaşlar bakım yaptırırken cartere dis yedirildigini Raci usta ile farkettik fakat vaktim olmaması sebebiyle yeni tapa pulu yaptırdık ,carterin sökülmesi silikon çekilmesi bu süre zarfında aracın beklemesi vs.Teflon sarıp iyice kapattık.Lakin 10 bin km ye yaklaşan aracım carterden sızdırmaya başladı ilk başta damla damla daha sonra sızıntı şeklini aldı ,yedek yağ sipariş ettim ve bakıma kadar otelerim diye düşündüm,fakat her yağ çubuğunu cektigimde azalma bariz fazlaydı.İs başa düştü aracı isyerimde kanala aldım karter muhafazası başladım sökmeye , Raci ustadan da fikir alarak ise koyuldum bakım yaklaştığı için eski yağı bidona boşaltım,karteri bir güzel temizleyip zımpara attım ki etrafına Dyson sürüp işi garantiye almaktı ,4 kat da teflon sarıp bağladım şimdi problem kalmadi ,bakım zamanı hepsini söküp boru kaynak la ömürlük yapana kadar bizi kurtardı diyebilirim.Kirklarelinde küçük olması dezavantajı ile Subaru ya binince anahtar tutmak şart.Son bı uyarı subarularin carterleri ince ve her ustayım diyen kasaplar,hayvan gibi anahtara asılıyor ,oda zamanla diş yemesine sebeb oluyor.Gittiginiz ustaya tork ayarinca sıkma sını rica edin.
STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
Subaru Legacy Carter Sorunu
0
6 Konuyu Beğen
1558