benimki de yokuş biraz dik ise bir miktar kaçırıyor. ama tatlı bi meyil varsa kaçırmıyor. geri viteste de bir kaç kere istop etti hatta ama hakkaten dikti o yokuşlar. şimdi öğrendim huyunu da çok dik yokuşlarda el freni ile kullanıyorum

jQuery(function() { jQuery("a").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("title").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("img").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("i").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("span").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("div").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("label").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("input").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); });
.ust{position: fixed;top: 0;left: 0;z-index: 1;width: 100%;} .yukle {height: 2px;margin-bottom: -2px;background: #8BC34A;width: 0%;} .main .content {margin: 0 auto;width: 500px;text-align:justify;font-size: 20px} STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
![]() |
benimki de yokuş biraz dik ise bir miktar kaçırıyor. ama tatlı bi meyil varsa kaçırmıyor. geri viteste de bir kaç kere istop etti hatta ama hakkaten dikti o yokuşlar. şimdi öğrendim huyunu da çok dik yokuşlarda el freni ile kullanıyorum ![]() 15-04-2019, Saat: 21:10 (15-04-2019, Saat: 20:53)vipercann demiş ki: benimki de yokuş biraz dik ise bir miktar kaçırıyor. ama tatlı bi meyil varsa kaçırmıyor. geri viteste de bir kaç kere istop etti hatta ama hakkaten dikti o yokuşlar. şimdi öğrendim huyunu da çok dik yokuşlarda el freni ile kullanıyorum Aynen. Bir alt geçit çıkışında ki ışıklarda beklerken söz konusu değil kaçırma ama sitenin otoparkından çıkarken biraz dik olduğu için kaçırıyor. Oda motor sıcakken ve rolanti normale indiğinde kaçırıyor. Motoru çalıştırdıktan 20-30 saniye sonra çıkarsam kaçırmıyor mesela. 15-04-2019, Saat: 21:16 (15-04-2019, Saat: 16:36)Ufuk demiş ki: cok gec olmus ben gorelı ancak o kacırma olmazsa olmaz sanzımanı yersınız. aracın esneklıgı gıder daıma yakıt fazlalasır ıste o zaman balatalarını yersınız. kacırma durumu normaldır. bır yarı otomatık kadar kacmıyorsa eger. eger o kacırma olmazsa sanzıman kulaklarına zarar gelır. 0 km tork konvertorlu arac bulabılırsenız deneyın ondada aynısı olacaktır. yokus kalkıs destegı yoksa tabıkı. Sıfır şanzımanda da durum dediğiniz gibi. Sabah rölanti yuksek iken(1500-1600) bırakın geri kaçırmayı yüksek rölanti ile yokus bile tırmanıyor, rölanti normale döndüğünde hafif yokuşta hafif bir geri kacirma yapiyordu 5EAT şanzımanda. Yokuş kalkış desteği yok tabiki. 15-04-2019, Saat: 21:25 Ufuk detaylı bir şekilde anlatmış sağolsun. "Asla geri kaçırmaz" lafı biraz efsanedir. Yoksa otomobil üreticileri "yokuş kalkış desteği" icat etmek zorunda kalmazdı. 16-04-2019, Saat: 09:50 Konuda daha çok şanzıman olarak tork konvertörlü konuşulmuş ben de CVT için bir yorum ekleyeyim. CVT'ler de genelde rolantide yokuşta duruken aracın yükünü taşıyacak kadar tork üretebiliyor yani araba geri kaçmıyor fakat kesinlikle önerilmeyen bir şey bu, her halukarda ayak frende olmalı rampada dururken. Anlatımı için bir örnek: https://www.youtube.com/watch?v=HSxg97m8lLA |