Arkadaşlar bu konuyu açtım çünkü benim bildigim 4 kişide subap degisimi sonrası yatak sarma problemi meydana geldi. Yapan ustaların beyanları şu şekilde
1. Abi biz üst kapağı yeniledik ya, aracın kompresör gücü arttı dolayısı ile bu guce alt taraf zayıf kaldığı için karşılık veremedi, haliylende yatak dağıttı
2. Abi subaplarin bozuldugunda 3. Piston gözünde boşluk oluştu buda subaplar yenilenince boşluğu kapatamadi ve yatak dağıttı.
Arkadaşlar bu tür durumla karşılasir ve mazeret olarak size yukarıdaki bu iki seçenek sunulursa asla kabul etmeyin.
Subap değişimi sonrasi araba yatak dagitiyorsa bu bir işçilik sorunudur. Subaplarin zarar verecegi tek yer piston kafalarıdır. Bunada avans vurmasi denirki zatem sesiyle belli eder kendini. Avans tabancasi ile gerekli ayar yapilir avans normale döner.
Subap degisimi sonrasi evet komprasor güçlenir alt tarafa gore daha güçlü hale gelir. Fakat bu yatak sardiracak kadar etkili bir durum degildir. 500 hp gücündeki bir araba bile subap yenilediginde böyle yatak sarma gibi bir durumla karşılaşmaz.
Bu bir işçilik hatasıdır. Subaplarda olusan boşluk asla ve asla piston kol ve baslarina etki etmez. Atesleme boşluğu oluşur ki zaten buda o gözün dogru zamanda atesleme yapamamasi demektir. Sıkıştırma tam olarak meydana gelmez basincda kacirma olur.
Tekrar söylüyorum bu tür bir durumla karşılaşırsanız asla inanmayın ve ücretsiz ne halt yediyse düzelmesini isteyin. Yani su ust taraf güçlendi olayını kullanarak kac kisiye bedavadan masraf çıkardılar ayip vallaha. Kaldiki soz konusu arabalar 150 hp gücü gecmeyen atmosferik modeller. Turbolu olsa ki hani ani güç vs hadi olabilir dersin. 105 hp 125 hp arabalar bu sorunu yaşayanlar. Kesinlikle asla inanmayın, gerekirse girin forumda gömün o ustaları.
Bu bir İŞÇİLİK hatasıdır. Subap degisimi için gidip 17 bn tl 9 bn tl para ödemek zorunda kalan üyelerimiz var. Aman arabam mimlenecek diye bu olayları saklar forumda yada diger mecralarda dile getirmez iseniz bu usta musvettlwri can yakmaya devam eder. Bırakın yazin açık açık. Şu ustaya gittim subap ayari dedi fatura 10 bn oldu niye? Subap degisimi sonrasi Yatak dağıtmış. Bu iş sadece subaruya mi özel. Diger markalar niye yatak dağıtmiyor. Taksicilerin kullandigi arabalar en 5 kere subap degisimi yapiyor, onlar niye yatak dagitmiyor?. Hundai kia subarudan dahami saglam. Yok 4.goze yağ var yolu uzak derler hemen. Doğru uzak sende ona gore yag koy, ince yag koyma. Filitreyi temizleyip takma yenisini kullan.
Tekrar söylüyorum subap degisimi sonrasi araba daha ilk marş da, ilk yolunda, ilk 100 km de, yatak dağıtıyorsa bu bir işçilik hatasıdır. Asla kabul etmeyin.
1. Abi biz üst kapağı yeniledik ya, aracın kompresör gücü arttı dolayısı ile bu guce alt taraf zayıf kaldığı için karşılık veremedi, haliylende yatak dağıttı
2. Abi subaplarin bozuldugunda 3. Piston gözünde boşluk oluştu buda subaplar yenilenince boşluğu kapatamadi ve yatak dağıttı.
Arkadaşlar bu tür durumla karşılasir ve mazeret olarak size yukarıdaki bu iki seçenek sunulursa asla kabul etmeyin.
Subap değişimi sonrasi araba yatak dagitiyorsa bu bir işçilik sorunudur. Subaplarin zarar verecegi tek yer piston kafalarıdır. Bunada avans vurmasi denirki zatem sesiyle belli eder kendini. Avans tabancasi ile gerekli ayar yapilir avans normale döner.
Subap degisimi sonrasi evet komprasor güçlenir alt tarafa gore daha güçlü hale gelir. Fakat bu yatak sardiracak kadar etkili bir durum degildir. 500 hp gücündeki bir araba bile subap yenilediginde böyle yatak sarma gibi bir durumla karşılaşmaz.
Bu bir işçilik hatasıdır. Subaplarda olusan boşluk asla ve asla piston kol ve baslarina etki etmez. Atesleme boşluğu oluşur ki zaten buda o gözün dogru zamanda atesleme yapamamasi demektir. Sıkıştırma tam olarak meydana gelmez basincda kacirma olur.
Tekrar söylüyorum bu tür bir durumla karşılaşırsanız asla inanmayın ve ücretsiz ne halt yediyse düzelmesini isteyin. Yani su ust taraf güçlendi olayını kullanarak kac kisiye bedavadan masraf çıkardılar ayip vallaha. Kaldiki soz konusu arabalar 150 hp gücü gecmeyen atmosferik modeller. Turbolu olsa ki hani ani güç vs hadi olabilir dersin. 105 hp 125 hp arabalar bu sorunu yaşayanlar. Kesinlikle asla inanmayın, gerekirse girin forumda gömün o ustaları.
Bu bir İŞÇİLİK hatasıdır. Subap degisimi için gidip 17 bn tl 9 bn tl para ödemek zorunda kalan üyelerimiz var. Aman arabam mimlenecek diye bu olayları saklar forumda yada diger mecralarda dile getirmez iseniz bu usta musvettlwri can yakmaya devam eder. Bırakın yazin açık açık. Şu ustaya gittim subap ayari dedi fatura 10 bn oldu niye? Subap degisimi sonrasi Yatak dağıtmış. Bu iş sadece subaruya mi özel. Diger markalar niye yatak dağıtmiyor. Taksicilerin kullandigi arabalar en 5 kere subap degisimi yapiyor, onlar niye yatak dagitmiyor?. Hundai kia subarudan dahami saglam. Yok 4.goze yağ var yolu uzak derler hemen. Doğru uzak sende ona gore yag koy, ince yag koyma. Filitreyi temizleyip takma yenisini kullan.
Tekrar söylüyorum subap degisimi sonrasi araba daha ilk marş da, ilk yolunda, ilk 100 km de, yatak dağıtıyorsa bu bir işçilik hatasıdır. Asla kabul etmeyin.