| Hoşgeldin Ziyaretçi | Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız. | | Forum İstatistikleri | » Üye Sayısı: 3,949 » En Son Üyemiz: DanelleGer » Konu Sayısı: 5,559 » Mesaj Sayısı: 75,587
Tam İstatistik | | En Son Konular | Merhabalar :) yazar madanadam 25-06-2026, Saat: 20:10 | Tanışma yazar ewrature 25-06-2026, Saat: 19:11 | Subaru impreza GT modelle... yazar Chefkaya 25-06-2026, Saat: 14:29 | LEVORG - Bakım Malzemeler... yazar frknbayram 24-06-2026, Saat: 10:46 | 2003-2008 Subaru Forester... yazar sea 23-06-2026, Saat: 14:47 | Trakya ve İstanbul Avrupa... yazar silvershadow 14-06-2026, Saat: 20:52 | 2007 Subaru Outback 3.0R ... yazar Slovan 12-06-2026, Saat: 20:38 | Levorg Almayı Düşünüyorum... yazar frtzencir 12-06-2026, Saat: 18:35 | Forester V (SK) çeki demi... yazar seckinforester 11-06-2026, Saat: 16:34 | Satılık Thule Atkı ve Bis... yazar proeiffel 07-06-2026, Saat: 20:38 | Gevşemiş Ayna Camı yazar Crosstrek 03-06-2026, Saat: 23:33 | 2023 XV 1.600 devirde gel... yazar madanadam 24-05-2026, Saat: 22:22 | Subaru Legacy OEM ekran h... yazar Slovan 19-05-2026, Saat: 22:57 | Aramızda Ford Ustası Var ... yazar Kyron 18-05-2026, Saat: 13:35 | Arka Oksijen Sensörü Kand... yazar yENicERiOttomaNs 16-05-2026, Saat: 15:56 | Froster yazar Xgencx 14-05-2026, Saat: 22:27 | Subaru Forester 2010 2.0 ... yazar bahcekapilieren 11-05-2026, Saat: 23:25 | Hibrit Aracımda (Forester... yazar huseyinserdar 01-05-2026, Saat: 00:03 | | | | İstanbulda Exper yada Usta Önerisi | | Gönderen: Aziz43 - 02-06-2022, Saat: 21:59 - Forum: DİĞER KONULAR - Cevaplar (5) |  | Merhaba büyüklerim nasip olursa pazartesi s turbo bakmaya geleceğim araçta direksiyon pompasında sıkıntı varmış satıcı üsküdar da imiş oralarda eğer aracı alacak olursam direksiyon pompasını hemen yaptırabiliceğim bir yer var mı ve araca baktırabileceğim usta yada exper önerisi olan var mı Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi | | | | 11.06.2022 Kerpe Pembe Kayalıklar Kamp Etkinliği | | Gönderen: snrrcp - 02-06-2022, Saat: 13:02 - Forum: ETKİNLİK DUYURULARI - Cevaplar (17) |  | Merhaba Değerli Subaru Severler, Etkinlik Tarihi:11.06.2022 İstanbul-Kocaeli-Sakarya bölgesinde yaşayan kullanıcılar ile konuştuğumuz ve uzun zamandır yapmayı arzuladığımız kamp organizasyonu için detay bilgiler aşağıdaki gibidir. Lokasyon fark etmeksizin, imkanı-takvimi müsait olan tüm dostlarımızı aramızda görmekten mutluluk duyarız. * Konvoy eşliğinde etkinlik alanına gitmek isteyenler için aşağıda konum linkini bıraktığım yerde saat 11:00' de buluşuyoruz. Mini Köşk öncesi Opet istasyonu İzmit çıkışı (Tem otoyolundan çıkışı Kandıra sapağından yapabilirsiniz.) https://goo.gl/maps/5d7Qdu6SWUYTtY8S9 * Doğrudan etkinlik alanına gelmek isteyenler için konum aşağıdaki gibidir. Saat 12:00' de orada olmayı planlıyoruz. Pembe Kayalıklar https://goo.gl/maps/ufyFmUcVDyymZimU8 Yeme-içme konusunda herkes kendi isteğine göre hareket edebilir. Ancak +1 kişilik yiyecek stoğu, hazırlıksız gelebilecek dostlarımız ile paylaşım noktasında faydalı olacaktır. Gece kalabilecekler için, imkanlar doğrultusunda araçta veya çadırda bir gece konaklayarak hoş bir vakit geçirmeyi planlıyoruz. Şimdiden görüşmek üzere... | | | | S Turbo Arıyorum | | Gönderen: Aziz43 - 01-06-2022, Saat: 20:54 - Forum: ALINIK - Cevaplar (2) |  | Merhaba abilerim 6 ay önce sattığım s turbomu mumla arıyorum grupta eşinde dostu satmayı düşünen otomatik s turbo arıyorum max 130 bin tl limitim var satmayı düşünen varsa alırım Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi | | | | Almayı Düşündüğüm Legacyler için Yardım | | Gönderen: recep - 01-06-2022, Saat: 10:48 - Forum: SUBARU LEGACY - Cevaplar (5) |  | merhabalar ben subaru legacy almayı düşünüyorum. sizlere danışmak istediğim 2 ilan var ilgilenir değerlendirirseniz memnun olurum. - https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...0872/detay bu aracın tamamen servis bakımlı (argos ve arıcan) olduğunu söylüyor sahibi ağır bakımları da 5000 km önce yapılmış 236 000 km de olması beni düşündürüyor diğerine göre.
- https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...5117/detay bu araç galeriden km orjinalliğine falan tam güvenemedim gidip görmedim ama görmeye gitsem ana maddeler olarak nelere dikkat etmem gerekir bilgilendirebilir misiniz. çünkü bütün birikimimi vermiş olacağım sorunsuz bir araç almak istiyorum.
Bir de güncel yakıt fiyatlarına göre yakıt tüketimi ne olur? yanıtlayabilirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim. Hayırlı günler. | | | | Merhabalar | | Gönderen: recep - 31-05-2022, Saat: 13:42 - Forum: Tanışma Kendini Tanıtma - Cevaplar (8) |  | Merhabalar bu sıralar subaru araçlara ilgim çok arttı ve 2004 legacy ile başlamayı düşünüyorum. Deneyimi olan arkadaşlara danışmak ve inşallah güzel bir legacy alıp aranıza katılmak için üye oldum. Herkese kazasız ve keyifli sürüşler dilerim | | | | 2008 SUBARU FORESTER (SATILDI) | | Gönderen: omerklyc - 26-05-2022, Saat: 20:08 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevaplar (3) |  | “Yeni Bir Subaru Daha Sahibini Buldu” *Arıcan Subaru Motor Mekanik Bakımı yapıldı *Döşeme Revizyonu Gerçekleşti *Kaporta Boya Onarımı Yapıldı *Detay Temizlik Boya Koruma Uygulaması Yapıldı “Metin Bey Güzel Günlerde Kullansın” SAYGILARIMLA | | | | SATILIK FORESTER 2.5 XT İLAN DIŞI | | Gönderen: omerklyc - 26-05-2022, Saat: 19:53 - Forum: SUBARU FORESTER - Cevap Yok |  | Herkese Selam İlan Dışı 2006 Subaru Forester 2.5 XT 302.000KM Motor Yürüyen Sorunsuz Değişen Yok Tavan Altı Boyalı Tramer Yok Tüm Ağır Bakımları Arıcan Subaru Tarafından Yapılmıştır Fiyatı Abartılmamış Düzgün Subaru ile takas yaparım Saygılarımla | | | | JOD (Japan Otomobil Derneği) Otomobil Festivali | | Gönderen: Şobel - 25-05-2022, Saat: 17:23 - Forum: GEZİ SEYAHAT - Cevaplar (11) |  | Herkese Merhabalar, 22.05.2022 Pazar günü düzenlenen JOD (Japan Otomobil Derneği) buluşmasına gittim. İlk olarak broşüründe Japon otomobillerin bulunacağı bir ortam ve Japon araçlara has olması aslında benim gibi Japon severleri heyecanlandırmıştı. Organizasyon alanına gittiğimde ise internet fenomenlerinin araçlarından dolayı aralarda da Avrupa ve Amerikan (Amerikan araçlara saygımız çok ) araçları vardı. Alana ilk girdiğimde piyasada da çok olan Honda Civic ler karşıladı. Zaten alanda yer gök Honda Civicti. Rengarenk Civicler, pullu pullu Civicler, en güzel araç yarışmasını kazanmak için hazırlanmış ve sıraya dizilmişti. Sonradan öğrendim ki JOD'un telefon uygulaması olduğunu ve buradan yarışmaya katılıp oylama yapılıyormuş. Daha çok Civic modellerine uygulanan modifiye tarzı pek bana uygun olmasa da renkli oldukları için ilgi çekiciler. Aslında bazı araçlarda cidden emek çok görüyorsunuz. Araçlarına yaptıkları boya işlemleri cidden güzel. araç uzaktan turuncu gözükürken yakınlaştığınızda pembe tonu geliyor aracın yanına geldiğinizde boyada mavi renk tonlarında meteliklerin olduğunu görüyorsunuz. Gözünüz bir yoruluyormuş gibi oluyor ama biraz vakit geçirince sizde hayretle bakıyorsunuz sonrasında bu emeğe hayret edip helal olsun deyip diğer araçların yanına geçiyorsunuz. [attachment=4046] Bu yarışmada birinci olan araç. [attachment=4047] Bu şekilde bir kaç araç bulunmaktaydı ve renkleri dediğim gibi çok ilgi çekiciydi. uzaktan pek bir anlam ifade etmese de yakından işçilik ve emek cidden hayret ettiriyordu. [attachment=4048] Toyota Corolla Tabi bu araçların bulunduğu alanda aşırı yüksek seste müzik çalmakta, deyim yerindeysenin tam karşılığı olan yürek hoplatan cinsten, hatta bütün organlarınızın yerinden çıkacağını hissettiğiniz bir seviyede müzik dinleyip eğleniyorlardı. Zaten şansa yaşadığımız hayatta daha fazla risk almadan buradan ayrılıyoruz. Alanda ilerlediğimizde müzik türleri de değişmekte. Amiyane tabirle apaçi tarzından disco müziğine, disko müziğinden yabancı poplara, yabancı poplardan yabancı klasiklere , buradan roman havasına roman havasından Trakya havalarına derken birden Angara havasıyla gezinize ve seyrinize devam ediyorsunuz . Tam bir Anadolu gibi denilebilinir.  Alanda ilerlediğimizde bir çok kişinin hayran olduğu, bizden büyüklerin döneminde yaşadıkları Amerikan araçlarını görüyoruz. Bunlara bakarken kimisini eskilere, kimilerini de filmlerin sahnelerine götürüyor. Türkiye de olduğumuzu azda olsa unutarak, hacimli bir Amerikan arabasının sesi ve duruşu bir çok kişiye iç çektiriyor ve o anın tadını çıkarıyordu. Daha sonrasında araç stop ettikten sonra tipik bir Türk hesabı olarak herkes zaten 200 TL yaktı bu araç alınmaz çok yakar ustası yok parçası kim bilir ne kadardır diye avutarak uzaklaştık. [attachment=4049] Pontiac GTO Firebird [attachment=4050] Pontiac GTO Firebird [attachment=4050] Pontiac GTO Firebird [attachment=4051] Pontiac GTO Firebird [attachment=4052] Pontiac GTO Firebird [attachment=4053] Pontiac GTO Firebird [attachment=4054] Chevrolet Corvette C3 Convertible [attachment=4055] Chevrolet Corvette C3 Convertible [attachment=4056] Chevrolet Corvette C3 Convertible [attachment=4057] Chevrolet Corvette C3 Convertible [attachment=4058] Dodge Charger [attachment=4059] Dodge Charger [attachment=4060] Dodge Charger Hacimli araçların ses ziyafetinden sonra gönlümüzdeki Japon araçlarına dönelim  Bir organizasyona gittiğimde gözümün ilk aradığı araçlar Japon araçları, bunların içinde de STI'lar ve EVO'lar. Bunları hem ilk görmek istiyor hem de solistler en son çıkar mantığıyla en son görmek istiyorum ve en çokta vakit harcadığım araçların alanına doğru yürümeye başlıyoruz. [attachment=4061] Mitsubishi 3000gt [attachment=4062] Mitsubishi 3000gt Yarışlardaki üstünlüğünden dolayı ve bütün katıldığı yarışları domine ettiği için Avustralya'lı otomobil kritikçileri tarafından Godzilla ünvanı verilen araç. [attachment=4071] Junique Design elinden Pandem Bodykit R32 [attachment=4072] Junique Design elinden Pandem Bodykit R32 [attachment=4073] Junique Design elinden Pandem Bodykit R32 [attachment=4074] Junique Design elinden Pandem Bodykit R32 [attachment=4075] Junique Design elinden Pandem Bodykit R32 Klasikleşen başka bir Japon. [attachment=4076] Junique Design elinden Toyota Celica [attachment=4077] Junique Design elinden Toyota Celica [attachment=4078] Junique Design elinden Toyota Celica [attachment=4079] Junique Design elinden Toyota Celica Tatlı bir Japon Pickup. [attachment=4080] J unique Design elinden Datsun 620 [attachment=4081] Junique Design elinden Datsun 620 Her ne kadar STI ve EVO savaşları da olsa, birbirlerine düşman gibi lanse edilse de benim gözümde bunlar kardeş gibi. Birinden bahsetsen diğerinden bahsetmemek olmaz, her ne kadar didişseler de kardeş gibi, gün sonun bir oda da oluyorlar.  [attachment=4063] Mitsubishi EVO [attachment=4064] Mitsubishi EVO [attachment=4065] Mitsubishi EVO [attachment=4066] Mitsubishi EVO [attachment=4067] Mitsubishi EVO [attachment=4068] Mitsubishi EVO [attachment=4069] Mitsubishi EVO [attachment=4070] Mitsubishi EVO Maalesef birde EVO serisinden benim çok sevdiğim EVO VI TM Edition'ın fotoğrafını çekemedim. Organizasyonda pek fazla olmasada şimdi de gönlümüzün efendisi  [attachment=4082] Subaru WRX STI Blobeye [attachment=4083] Subaru WRX STI Blobeye [attachment=4084] Subaru WRX STI Blobeye [attachment=4085] Subaru WRX STI Blobeye [attachment=4086] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4087] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4088] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4089] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4090] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4091] Subaru WRX STI Stinkeye [attachment=4092] Subaru WRX STI Stinkeye Bu organizasyonda birçok grup ve forum da bulunmaktaydı ve kendi çadırlarını kurup sohbet edip eğleniyorlardı. Gözlerim "Acaba bizim forumdan da birileri flama açmış mıdır?" diye aramadı değil. Keşke benzin fiyatlamaları veya pahalılık bu kadar olmasa da bu tür organizasyonlara da katılabilsek. Organizasyon çok kalabalık olduğu için ve biraz covidten de tırstığım için pek kalabalığa girmemeye çalıştım. Tam açıyı yakalıyorum kadraja biri giriyor ya da yeni bir meslek olmaya başlayan youtuberlar seni uzaklaştırıyor bu yüzden bende hızlıca çekebildiğim kadar çekebildim. Forumdan bu organizasyona katılan forumdaşlar da hem bu konunun altına çektiği araçların fotoğraflarını paylaşabilir ve yorum yapabilir. Fotoğraflar kötü olabilir amatörlüğümüze ve acemiliğimize verin . Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkürler. | | | | Alınık - 2014 ve üzeri Forester XT | | Gönderen: tolcetinkaya - 23-05-2022, Saat: 10:45 - Forum: ALINIK - Cevaplar (1) |  | Arkadaşlar öncelikle herkese iyi haftalar diliyorum. Uzun zamandır Forester XT planım bulunmakta ancak piyasa koşulları nedeniyle malumunuz hayata geçirmek bir hayli zorlaştı. Bu nedenle forum içerisinde sormak istedim 2014 model ve üzeri Forester XT'si olan ve 2015 model Levorg ile takas yapmak (tabiki üzerine farkını ödeyeceğim) isteyen çıkar mı diye? Böyle bir düşünceye sıcak bakan XT sahibi üyemiz çıkar ise detaylar için görüşmek isterim. Saygılar... Not : Aracımın ilanı bulunmamaktadır. | | | | DIY - Puddle Light | | Gönderen: sarpworks - 19-05-2022, Saat: 18:30 - Forum: GENEL MODİFİYE - Cevaplar (10) |  | Herkese merhabalar, Uzun zamandir is yogunlugundan dolayi hobi islerine zaman ayiramiyorum. Is yerinde ogle paydosunda artik ne yapabilirsem yapiyorum. Bu seferki DIY projem, orjinal ismi "Puddle Light" denilen ayna altina yerlestirilen LED lamba. Aracim bildiginiz uzere toyota camry. Asya ulkelerinde bu isik opsiyon olarak aynalarda geliyor fakat ayna komple degismesi lazim. hem ucuz degil hemde ekstra islemler vs. ugrasmak istemedim. Aracimda anahtarsiz giris oldugu icin, araca yaklastigim zaman ic tavan aydinlatmasi otomatik olarak yaniyor, uzaklasinca sonuyor. Bu ozelligi aynalara tasimaya karar verince internette arastirmalara basladim. dogru duzgun bir paylasim bulamayinca da profesyonele yakin bir sekilde bu islemi kendim yapmaya karar verdim. Oncelikle, aynanin altina suya dayanikli bir LED bulmak lazim ve ayna cami cikartip delmek lazim. bu islem icin aynayi incelerken bir kapak gordum ve aynayi parcalamaktansa, kapaktan yurumeye karar verdim. Dikkat ettigim kadariyla bu kapak bircok uzak dogu araclarinda mevcut. LED opsiyonu ararken linkteki urunu buldum. https://www.amazon.com/dp/B01ADHUXGU?ref...tails&th=1 ![[Resim: 71+HDaNQLaL._AC_SL1500_.jpg]](https://m.media-amazon.com/images/I/71+HDaNQLaL._AC_SL1500_.jpg) Bu LED in iyi tarafi, lehim direnc vs ile ugrasmadan yuzeye sifir monte edebilmem. Olur da ayna degimek gerekir diyerekten soketler de aldim. https://www.amazon.com/dp/B01F54PFLE?psc...ct_details Montaj icinde ayni kalinlikta kablo temin ettim. Otomatik yanan tavan lambasinda 3 adet kablo geliyor. bunlardan birisi sase, birisi arti, digeri de sanirim notr olarak adlandiriliyor. yani kablolardan birisi aracin anahtarsiz giris sistemi tarafindan kullaniliyor. Kablo aracin sofor tarafindaki on sutundan asagiya sigorta kutusuna dogru iniyor. T Tap denilen kolay baglanti aparatiyla, direksiyonun altindan hat cekip, aynalari beslemeyi dusunuyorum. Suan icin hatti cekmedim. yukarida dedigim gibi is yerinde ogle paydosunda yapiyorum ve aynalari ancak hazirlayabildim. kapagin altinda ufak bir islem yapmam gerekiyor. | | | | Elektrikli Bagaj Kapagi | | Gönderen: onat_ - 15-05-2022, Saat: 22:11 - Forum: [Teknik] Elektrik Teknolojik - Kabin İçi - Cevaplar (1) |  | Merhaba. Uzun zaman oldu giremedim foruma.bir slklntl yasadim goruslerinize danismak istedim. Bisiklet tasiyici ile elektrikli bagaj acilmiyor malum manuel acmaya calisiyorum.bugun yine calisirken kendi acmaya calisir gibi bisyler yapti zorpandi.aksam tasiyiciyi cikardiktan sonra elektrikli sekilde kapatmayi denedim ama ne kapandi ne acildi. Cozum var midir? Yoksa servise mi gitmesi gerekir? tesekkurler | | | | Subaru XV Modellerde LPG Kaynaklı Sorunlar Ortaya Çıkmaya Başladı | | Gönderen: nitro37 - 14-05-2022, Saat: 14:08 - Forum: [Teknik] Motor-Mekanik-Şanzıman - Cevaplar (13) |  | Evet arkadaşlar, bilindiği gibi Subaru XV lerde LPG kaynakli sorunlara henüz rastlamamıştık. Bu aralar lpg kaynaklı sorunlar ortaya çıkmaya başladı. Motor yapısı diğer eski modellerden farklı zincirli sistem olduğu için maliyette buna bagli olarak hemen hemen 3 katı çıkıyor. Raci ustanın dedigine göre 70k ila 100k km LPG de kullanıldıktan sonra ortaya çıkıyormuş. Bu aralar çok sık subap sıkışması nedeniyle XV geliyormuş. İşçiliği diğer modellerden farklı olduğu için maliyeti sadece subap ayarı ( subaplar ve contalar değişmiyor sadece boşlukları ayarlanıyor) 5 - 7 Bn TL arası tutuyormuş. Subaplar kurtarmayacak kadar kötüyse değişim gerekiyorsa conta + subap kapak taşlama vs 15 Bn ile 20 Bn arası tutuyor. LPG li XV kullananlara duyurulur. | | | |