Merhaba Arkadaşlar, Aracı küçültmek için 2008 Yeni kasa Forester'ı satıp Subaru XV almayı düşünüyorum. Dediğim gibi amacım aracı küçültmek. XV kullanıcılarının fikirleri önemli benim için. Hatta forester'dan XV ye geçmiş arkadaşların yorumları çok değerli. Şimdiden teşekkürler
Merhaba; yeni kasa değil ama bir önceki kasalardan kullanmış ve şu an XV kullanan biri olarak , günümüz ekonomik şartlarında kullanılabilecek en ideal subaru modeli diyebilirim. CVT şanjıman ve 1,6 motor olması yakıt ve vergi yönünden avantaj sağlarken performanstan biraz ödün vermeniz gerekiyor. Lpg de forester a göre daha uyumlu ve daha yüksek km lerde bakım ihtiyacı istemesi de ekonomik açıdan daha avantajlı duruma getiriyor. Ama 2.0 motor performansı yok maalesef. Konfor, güvenlik ve ekonomik açıdan tüm ulaşım ihtiyaçlarınızı karşılayacak bir model.
(17-06-2022, Saat: 15:04)Kaptan demiş ki: Merhaba; yeni kasa değil ama bir önceki kasalardan kullanmış ve şu an XV kullanan biri olarak , günümüz ekonomik şartlarında kullanılabilecek en ideal subaru modeli diyebilirim. CVT şanjıman ve 1,6 motor olması yakıt ve vergi yönünden avantaj sağlarken performanstan biraz ödün vermeniz gerekiyor. Lpg de forester a göre daha uyumlu ve daha yüksek km lerde bakım ihtiyacı istemesi de ekonomik açıdan daha avantajlı duruma getiriyor. Ama 2.0 motor performansı yok maalesef. Konfor, güvenlik ve ekonomik açıdan tüm ulaşım ihtiyaçlarınızı karşılayacak bir model.
Şu anda 2017 XV kullanıyorum, bu benim üçüncü XV aracım. Performans takıntınız yoksa günümüz koşullarında özellikle LPG ile kesinlikle tavsiye ediyorum.
2 yıl 2 ay toplam 35 Bin kmye yakın, önceki kasanın makyajlı ancak Comfort paketini kullandım. Koltuk ısıtma dışında hiçbir özellik yoktu. Elbette ki aracı hor kullanmadım ancak, derin çamur, 50 100 m kadar ayçiçek tarlasının yanındaki traktör yolu, kar, buz, tipi, şose vb her tür zemin ve hava şartında kullandım (Dolu hariç ) Evet bagaj biraz küçüktü, bana yeterli gelmedi. Ancak bunun dışında, hele ki yağı suyu eksik edilmeyen ve yüksek hız limitlerinde zorlanmayan bir kullanım tarzı için ideal bir araç. Kesinlikle bir fiyat performans aracı.
Xv'nin kasası sanıyorum Forester'dan biraz daha hafif, emin değilim ancak 3 ay kadar bir S-Turbo Forester da kullanmış biri olarak, Forester'ın yere çok daha emin, sağlam ve oturaklı bastığını söyleyebilirim (Şahsi düşüncem) Sözün kısası, aklınıza yatıyor ise, ve yukarıdaki bazı noktalar önemsiz ise alınır. Konfor olarak da, Forester'ın bir tık üstte olması doğal diye düşünüyorum. Ancak sıkıntı yaşatmayacak bir seçenek XV. Eğer küçültme düşünceniz varsa sizi üzmez.
* Ben içten yanmalı motorlarda, hele ki Subaru'da kesinlikle lpg taraftarı değilim (Yıl içinde çok fazla km yapılıyor ise o zaman başka yönden değerlendirilebilir elbette, ancak yine de afr ayarı, tüpü ve sistemi "güzelce" taktırmak, muayene, proje, olası subap / motor sıkıntıları, hem maliyetli hem de bazen çok uğraştırıcı sonuçlara yol açabiliyor)
(19-06-2022, Saat: 15:18)M.Ertug B demiş ki: 2 yıl 2 ay toplam 35 Bin kmye yakın, önceki kasanın makyajlı ancak Comfort paketini kullandım. Koltuk ısıtma dışında hiçbir özellik yoktu. Elbette ki aracı hor kullanmadım ancak, derin çamur, 50 100 m kadar ayçiçek tarlasının yanındaki traktör yolu, kar, buz, tipi, şose vb her tür zemin ve hava şartında kullandım (Dolu hariç ) Evet bagaj biraz küçüktü, bana yeterli gelmedi. Ancak bunun dışında, hele ki yağı suyu eksik edilmeyen ve yüksek hız limitlerinde zorlanmayan bir kullanım tarzı için ideal bir araç. Kesinlikle bir fiyat performans aracı.
Xv'nin kasası sanıyorum Forester'dan biraz daha hafif, emin değilim ancak 3 ay kadar bir S-Turbo Forester da kullanmış biri olarak, Forester'ın yere çok daha emin, sağlam ve oturaklı bastığını söyleyebilirim (Şahsi düşüncem) Sözün kısası, aklınıza yatıyor ise, ve yukarıdaki bazı noktalar önemsiz ise alınır. Konfor olarak da, Forester'ın bir tık üstte olması doğal diye düşünüyorum. Ancak sıkıntı yaşatmayacak bir seçenek XV. Eğer küçültme düşünceniz varsa sizi üzmez.
* Ben içten yanmalı motorlarda, hele ki Subaru'da kesinlikle lpg taraftarı değilim (Yıl içinde çok fazla km yapılıyor ise o zaman başka yönden değerlendirilebilir elbette, ancak yine de afr ayarı, tüpü ve sistemi "güzelce" taktırmak, muayene, proje, olası subap / motor sıkıntıları, hem maliyetli hem de bazen çok uğraştırıcı sonuçlara yol açabiliyor)
İlgili ve detaylı cevap icin çok teşekkür ederim. Tam karar aşamasındayım. Bilgiler çok faydalı oldu.
(19-06-2022, Saat: 15:18)M.Ertug B demiş ki: 2 yıl 2 ay toplam 35 Bin kmye yakın, önceki kasanın makyajlı ancak Comfort paketini kullandım. Koltuk ısıtma dışında hiçbir özellik yoktu. Elbette ki aracı hor kullanmadım ancak, derin çamur, 50 100 m kadar ayçiçek tarlasının yanındaki traktör yolu, kar, buz, tipi, şose vb her tür zemin ve hava şartında kullandım (Dolu hariç ) Evet bagaj biraz küçüktü, bana yeterli gelmedi. Ancak bunun dışında, hele ki yağı suyu eksik edilmeyen ve yüksek hız limitlerinde zorlanmayan bir kullanım tarzı için ideal bir araç. Kesinlikle bir fiyat performans aracı.
Xv'nin kasası sanıyorum Forester'dan biraz daha hafif, emin değilim ancak 3 ay kadar bir S-Turbo Forester da kullanmış biri olarak, Forester'ın yere çok daha emin, sağlam ve oturaklı bastığını söyleyebilirim (Şahsi düşüncem) Sözün kısası, aklınıza yatıyor ise, ve yukarıdaki bazı noktalar önemsiz ise alınır. Konfor olarak da, Forester'ın bir tık üstte olması doğal diye düşünüyorum. Ancak sıkıntı yaşatmayacak bir seçenek XV. Eğer küçültme düşünceniz varsa sizi üzmez.
* Ben içten yanmalı motorlarda, hele ki Subaru'da kesinlikle lpg taraftarı değilim (Yıl içinde çok fazla km yapılıyor ise o zaman başka yönden değerlendirilebilir elbette, ancak yine de afr ayarı, tüpü ve sistemi "güzelce" taktırmak, muayene, proje, olası subap / motor sıkıntıları, hem maliyetli hem de bazen çok uğraştırıcı sonuçlara yol açabiliyor)
Hocam XV lerde kronik şanzıman beyni selonoid arızası var gibi birşeyler duydum. Bu konu hakkında bilgin var mı
(19-06-2022, Saat: 15:18)M.Ertug B demiş ki: 2 yıl 2 ay toplam 35 Bin kmye yakın, önceki kasanın makyajlı ancak Comfort paketini kullandım. Koltuk ısıtma dışında hiçbir özellik yoktu. Elbette ki aracı hor kullanmadım ancak, derin çamur, 50 100 m kadar ayçiçek tarlasının yanındaki traktör yolu, kar, buz, tipi, şose vb her tür zemin ve hava şartında kullandım (Dolu hariç ) Evet bagaj biraz küçüktü, bana yeterli gelmedi. Ancak bunun dışında, hele ki yağı suyu eksik edilmeyen ve yüksek hız limitlerinde zorlanmayan bir kullanım tarzı için ideal bir araç. Kesinlikle bir fiyat performans aracı.
Xv'nin kasası sanıyorum Forester'dan biraz daha hafif, emin değilim ancak 3 ay kadar bir S-Turbo Forester da kullanmış biri olarak, Forester'ın yere çok daha emin, sağlam ve oturaklı bastığını söyleyebilirim (Şahsi düşüncem) Sözün kısası, aklınıza yatıyor ise, ve yukarıdaki bazı noktalar önemsiz ise alınır. Konfor olarak da, Forester'ın bir tık üstte olması doğal diye düşünüyorum. Ancak sıkıntı yaşatmayacak bir seçenek XV. Eğer küçültme düşünceniz varsa sizi üzmez.
* Ben içten yanmalı motorlarda, hele ki Subaru'da kesinlikle lpg taraftarı değilim (Yıl içinde çok fazla km yapılıyor ise o zaman başka yönden değerlendirilebilir elbette, ancak yine de afr ayarı, tüpü ve sistemi "güzelce" taktırmak, muayene, proje, olası subap / motor sıkıntıları, hem maliyetli hem de bazen çok uğraştırıcı sonuçlara yol açabiliyor)
Hocam XV lerde kronik şanzıman beyni selonoid arızası var gibi birşeyler duydum. Bu konu hakkında bilgin var mı
Ben teknik ya da mekanik hiçbir sıkıntı ile karşılaşmadım kullandığım süre boyunca (2017/08 model, 35 - 69 bin km arası) Benden daha uzun süre ve mesafe kullanan/kullanmakta olan arkadaşlarımız daha net bilgi verecektir. Ancak gerek yetkili serviste gerekse özel serviste duyduklarım, aracın kapasitesinin belli olduğu ve off road jip / cip ya da pist arabası muamelesi yapılmaması gerektiği yönünde olduğu yönünde. (XV ile defalarca donut çizmeler, dereden geçmeler, kayalık alanda ya da uzun süre çamur vb alanda zorlamalar yapılması gibi hareketlerin ister istemez zarara yol açtığı / açacağı yönünde) Bunlar yapılmamasına rağmen kronik bir arıza ortaya çıkıyor mu bilemiyorum, ancak Subaru'nuz daimi yetkili servis bakımı mevcut ise ve bahse konu kullanım sözkonusu değil ise bildiğim kadarıyla yetkili servis aracın arkasında durmakta duyduğum örneklerde. Yine de tekrar edeyim, yazdıklarım dışında örnek /ler varsa, benden daha tecrübeli arkadaşlarımız düzeltecektir elbette.
(20-06-2022, Saat: 14:32)Tazeçay demiş ki: Hocam XV lerde kronik şanzıman beyni selonoid arızası var gibi birşeyler duydum. Bu konu hakkında bilgin var mı
Ben teknik ya da mekanik hiçbir sıkıntı ile karşılaşmadım kullandığım süre boyunca (2017/08 model, 35 - 69 bin km arası) Benden daha uzun süre ve mesafe kullanan/kullanmakta olan arkadaşlarımız daha net bilgi verecektir. Ancak gerek yetkili serviste gerekse özel serviste duyduklarım, aracın kapasitesinin belli olduğu ve off road jip / cip ya da pist arabası muamelesi yapılmaması gerektiği yönünde olduğu yönünde. (XV ile defalarca donut çizmeler, dereden geçmeler, kayalık alanda ya da uzun süre çamur vb alanda zorlamalar yapılması gibi hareketlerin ister istemez zarara yol açtığı / açacağı yönünde) Bunlar yapılmamasına rağmen kronik bir arıza ortaya çıkıyor mu bilemiyorum, ancak Subaru'nuz daimi yetkili servis bakımı mevcut ise ve bahse konu kullanım sözkonusu değil ise bildiğim kadarıyla yetkili servis aracın arkasında durmakta duyduğum örneklerde. Yine de tekrar edeyim, yazdıklarım dışında örnek /ler varsa, benden daha tecrübeli arkadaşlarımız düzeltecektir elbette.
Merhaba 1 yıl 2014 orta paket subaru xv kullanımı sonrası 2018 haziran ayında sıfır xv aldım.Yaklaşık 35bin km oldu. Araç fiyat performans olarak kesinlikle mükemmel. Çok zorlamadan sakin kullanımda yakıt olarak bence ideal. Bagaj çocuklu aileler için kimi zaman problem olsada genede yeterli. Özelikle eyesight donınmı ve android auto desteği tek kelime ile harika. Şu zamana kadar iki araçtada herhangi bir kronik sorun ile karşılaşmadım.