(24-05-2018, Saat: 19:06)deniz17 demiş ki: Evet; dediğiniz gibi basit bir işlemle radyatörümüzü değiştirdik. Ladacı İsmail Usta'm (artık yavaş yavaş Subarucu da yapıcaz onu inşallah :-) sağolsun 50 TL gibi bir işçilik ücreti aldı. Taktıktan sonra 4,5 litre kadar kırmızı antifriz de koyduk. Usta ertesi gün sabah motor soğukken radyatöre bir yarım litre kadar daha antifriz daha koyman gerekecektir dedi. Dediğini yaptım. Buraya kadar sorun yok. Aradan iki gün geçtikten sonra yani bugün kaputu kaldırdım ve yedek depodaki suyun full seviyesinden low seviyesine düştüğünü gördüm. Ancak eskisi gibi akıtma yoktu sağında solunda. Tek tük yaygın ve bazısı belirgin bazısı belirgin olmayan damlalar vardı. (İki gün önceki antifriz dökerkenki kalıntılar mı?). Yani eski manzara yoktu. Bir de radyatör tam doluydu. Diyeceklerim bunlar. Sorun var gibi mi varsa ne gibi? Teşekkürler.
Yanlış bakmışsın yedek depoya. Yedek depodaki seviye motor soğukken geçerlidir. Motor sıcakken ve ya soğukken o seviye değişir. Araç çalışırken ihtiyacı olursa yedek depodan çeker sonra geri kusar yedek depoya o seviyeler değişkendir en sağlıklı ölçüm motor soğuk ve dinlenmişken yapılır. Ayrıca araçta LPG varsa radyatör değişiminden sonra bir su bardağı kadarını sonradan regülatör çekecektir. Ustanız radyatörü takarken bir yanlış yapmadıysa ihmalde bulunmadıysa şu an hiçbir sıkıntınız olmaması gerekiyor. Sağa sola sıçramış gördüğünüz sular belki de gevşek bir kelepçenin habercisi olabilir iyi kontrol edilmeli. Ayrıca antifriz renginiz mavi olmalıydı onu da yanlış koymuşsunuz.