Merhaba
Yakın zamanda 180bin km de 2011 model düz vites Forester 2.0td sahibi oldum. Forumda iki kez alınır mı diye sormuştum sonunda oldu.
Eksperde ciddi bir problemle karşılaşmadım. Baskı balata volan çok yeni olmasa da değişmişti. Amortisörlerde de bir sorun yoktu. Sonra Ata Subaru ya da gittik ve sağolsunlar orada viskoz problemi olduğu ortaya çıktı. Biraz fiyat da düşünce almaya karar verdim. Yalnız noter işlemleri ve aynı gün dönmek zorunda olduğumuz için orada yaptırmaya zamanımız olmadı.
İstanbul da sorduğumda farklı fiyat ve seçenekler olduğunu öğrendim. Yeni parça takılırsa 22500 tl, tamir edilirse 10bin tl, düşük km çıkma parça kullanılırsa 9bin tl gibi
Forumda viskoz la ilgili yazıda okuduğumdan da belki sadece sıvı da sorun olabileceğini öğrendim. Sorduğum usta ve servisler bundan bahsetmemişti.
Sizin önerilerinizi sormak istedim
Teşekkürler
Yakın zamanda 180bin km de 2011 model düz vites Forester 2.0td sahibi oldum. Forumda iki kez alınır mı diye sormuştum sonunda oldu.
Eksperde ciddi bir problemle karşılaşmadım. Baskı balata volan çok yeni olmasa da değişmişti. Amortisörlerde de bir sorun yoktu. Sonra Ata Subaru ya da gittik ve sağolsunlar orada viskoz problemi olduğu ortaya çıktı. Biraz fiyat da düşünce almaya karar verdim. Yalnız noter işlemleri ve aynı gün dönmek zorunda olduğumuz için orada yaptırmaya zamanımız olmadı.
İstanbul da sorduğumda farklı fiyat ve seçenekler olduğunu öğrendim. Yeni parça takılırsa 22500 tl, tamir edilirse 10bin tl, düşük km çıkma parça kullanılırsa 9bin tl gibi
Forumda viskoz la ilgili yazıda okuduğumdan da belki sadece sıvı da sorun olabileceğini öğrendim. Sorduğum usta ve servisler bundan bahsetmemişti.
Sizin önerilerinizi sormak istedim
Teşekkürler