Böyle bir tanıtım yaptığınız için ben teşekkür ederim.İş çıkışı gördüm konuyu serviste okurum dedim ama sallantıdan okuyamadım,eve gelince sindire sindire okudum.Çok faydalı bir paylaşım olmus.Bizim forumadaki herkes ben hariç , hitabet üniversitesini bitirmiş de gelmiş foruma üye olmuş zannedersin.Aracınızı , güle güle sağlıkla kullanın.Bu arada yazdıklarınızı kopyalayıp saklıycam.Hani ilerde bi outback sahibi olursam ve satacak olsam kopyala yapıştır yaparım.Nasılsa aynı düşüncelere sahibiz
Hocam elinize, yüreğinize sağlık. 2011 model dizel outback sahibi olarak ben de bir solukta keyifle okudum yazılanları ancak şunu da belirteyim umarım bunun devamı da gelir çünkü herkes takdir eder ki Subaru daha çok benzinli araçlarıyla bilinir ve bu forumda da çok farklı bir durum yok. Kendimi gerçekten dizel subaru sahibi olarak yalnız hissettiğim zamanlar oluyor. Umarım bu sizinle birlikte son bulur çünkü genelde dikkat ediyorum Subaru dizel hakkında sadece sorunu belirtip cevap almak için üye oluyor arkadaşlar. Bu üzücü bir durum. Ben de bu vesileyle içimi dökmüş oldum.
Nasıl derler "Kaleminize sağlık" Güzel anlatım için teşekkür ederim. Outback pek dengi bulunmayan bulunan denginin de Türkiye de kıymeti bilinmeyen bir modeldir. Aracınız kıymetli ve değeri bilinmesi gereken bir araç hayrını görün. Bana da Legacy nin Sw sidenk gelse daha mutlu olurdum aslında ya da outback e gücüm yetseydi. Zaten Türkiye de SW araç pek tutmaz bayanlara Hb erkeklere Sedan layık görülür SW sedan araçlarla aynı boyda olmasına rağmen park derdi yaratacak gibi düşünülür. Türkiyede iki model sw çoktur Kartal ve Toros.
İsofix olmaması benim de dikkatimi çekmişti..bu bir şaka olmalı...vardır Japonların bir bildiği var denemeyecek kadar manidar heleki güvenliğe çok önem veren Subaru için...koymayı unutmuş olamazlar herhalde
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kullandığım süre boyunca 2010 legacy aracımda en çok malzeme kalitesini sevmiştim, hala da arıyorum...
O deri koltuklar, kapı içleri, plastik trim malzemeler o kadar kaliteli ve sağlam ki, 10 yaşına basmak üzere olan araç sıfır gibiydi. Hiçbir kırık sökük yoktu.
Ön göğüsü söktüğümde görünmeyen yerdeki parçalar bile uçak parçaları gibi sağlam ve kaliteli duruyordu.
Tek sevmediğim tarafı yalıtım oldu, d sınıfı bir araç olmasına rağmen, b sınıfı kadar içeri yol ve rüzgar sesi alırdı.