(24-06-2019, Saat: 23:11)arpero demiş ki: Aynen öyle, bende Fethiye de yaşıyorum burada sanayi ye gitmektense aracı hurdaya ver daha avantajlı, bir arkadaşım da 2,5 gx legacy var (bendede vardı aynı arabadan iki yıl kullanıp sattım) motor kısmında bir ses vardı tıkırtı şeklinde ustalara soruyor bu Subaru motoru anlarmısınız diye ya nolucak motor işte ne farkeder bakarız yaparız demişler sonuç haftalarca aracı sanayide kaldı motor indi yok conta yok segmanlar yok pistonlar derken parçaları İstanbul dan getiriyorlar orijinal diye ama tabi bu arada sonuç fiyasko usta taşlamacıyı kötülüyor taşlamacı parçacıyı kötülüyor velhasıl araç bu kadar masraf ve zaman kaybından sonra yine aynı sesle çalışıyor bu kadar yazdım ama inanın bu yazdıklarım yaşananların çok küçük bir özeti. USTASINI BULACAKSIN VESSELAM.
Bu forumun kurulma amaclarindan biride bu durumu değiştirmek ve Subaru hakkında ki yanlış algılari düzeltmekti. İşin ustası olmadan açılan eksik eğitim ile açılan servisler, kendini geliştirmeye kapalı insanlar, deneme yanılma yöntemi ile sorun gidermeye çalışanlar, motor için hayati önem taşıyan orjinal parçalar yerine yan sanayi parçalari kullananlar, mademki subaruya biniyorsun masrafına katlanmalisin düşüncesi ile ücret alanlar, bu arabanın piyasasi yok diye alırken markayı öldüren ama satarken çuvalla para isteyen galericiler, en ufak bir sorunu bile LPG ye bağlayarak başından savanlar ile gitmezsen sorunu subaplarda bulanlar, yedek parçasını ucuzdan alıp sanki Ferrari parçası niyetine satanlar, modifiye edecegim diye arabanın modelini mimleyenler, subaru kullanicisiyim ayağına al sat yapan medyatik tipler, gürcuden aldığı ucuz mali " Türkiye de bir bende var mecbursun almaya" diyerek satmaya çalışanlar, araba arayan düzgün insanları kurdukları gruplarda şirkete getirerek eli kulağında araba satanlar vs
Stf inşallah bunların sonunu getirerek subaruyu daha doğru daha düzgün tanıtacak ve alici kitlesini her geçen gün elitlestirecektir.