Türkiye’de belirli sebeplerden dolayı EE20 kodlu dizel Subaru Boxer motorlarının adı kötüye çıkmış durumda. Sebeplerin en başında bu motorların Euro 4’ten başlayarak krank kırması veya motor bloğu çatlatması. Euro 5 ve 6’da iyileştirmeler yapıldı ama bahsettiğim problemler hala dizel motorların belalısı durumda. Kendi aracım Euro 4 motor ile üretilip 180K’larda garanti kapsamında Euro 5 motor ile değiştirilmiş.
Bu kısaca motor kırma denen arızalar bizde yaygın iken bu motorların en çok satıldığı Avustralya’da nerede ise hiç yaşanmamış. Bizdeki gibi motor değişimi de yok. Hepsi satıldığı motorla kullanılmakta.
Şimdi aşağıya fotoğraflarını ekleyeceğim dizel motorlu araç kullanım bilgilerini Avustralya’da bizdeki sarı site benzeri bir siteden aldım. Ekran görüntülerini aldığım tüm araçlar 210 bin km üstü.
Çoğu aracın şase numaraları ilanlarda açıkça yazılmış. Dileyen ilgili sitelerden motor bloklarına bakabilir.
Elimde daha bir bu kadar farklı araçların motor ve km verilerini içeren ekran görüntüsü var. Ama teknik sebeplerden yüklemekte zorlanıyorum. Bu kadarı da, 200 K’da bu araçlar motor kırıyor mitinin Türkiyeye veya kısmen Avrupaya ait olduğunu, aşağıda açıkça görünmekte olduğu gibi Avustralya’da geçerli olmadığı anlaşılabilir. Daha sonra, Avustralya’da ne var , bizde ne yok üstünde konuşuruz.
https://www.gumtree.com.au/s-cars-vans-u...sel/c18320
İlk araç en fazla km yapan araç 400 bin km üstü yol yapmış. Araç sahibi daha yeni sıfır DPF taktırmış.
Diğerlerini model yıl ve km sıralamasına bakmadan ekleyeceğim. İçlerinde Türkiye’de arıza verdiği için garantiden değişen kodlarda motorlar da var. Bıktıracak kadar çok ilan olacak ama bu EE20’ler çürük, hatalı motor haksız söylemine bir yanıt vermek için gerek görünmekte.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu kısaca motor kırma denen arızalar bizde yaygın iken bu motorların en çok satıldığı Avustralya’da nerede ise hiç yaşanmamış. Bizdeki gibi motor değişimi de yok. Hepsi satıldığı motorla kullanılmakta.
Şimdi aşağıya fotoğraflarını ekleyeceğim dizel motorlu araç kullanım bilgilerini Avustralya’da bizdeki sarı site benzeri bir siteden aldım. Ekran görüntülerini aldığım tüm araçlar 210 bin km üstü.
Çoğu aracın şase numaraları ilanlarda açıkça yazılmış. Dileyen ilgili sitelerden motor bloklarına bakabilir.
Elimde daha bir bu kadar farklı araçların motor ve km verilerini içeren ekran görüntüsü var. Ama teknik sebeplerden yüklemekte zorlanıyorum. Bu kadarı da, 200 K’da bu araçlar motor kırıyor mitinin Türkiyeye veya kısmen Avrupaya ait olduğunu, aşağıda açıkça görünmekte olduğu gibi Avustralya’da geçerli olmadığı anlaşılabilir. Daha sonra, Avustralya’da ne var , bizde ne yok üstünde konuşuruz.
https://www.gumtree.com.au/s-cars-vans-u...sel/c18320
İlk araç en fazla km yapan araç 400 bin km üstü yol yapmış. Araç sahibi daha yeni sıfır DPF taktırmış.
Diğerlerini model yıl ve km sıralamasına bakmadan ekleyeceğim. İçlerinde Türkiye’de arıza verdiği için garantiden değişen kodlarda motorlar da var. Bıktıracak kadar çok ilan olacak ama bu EE20’ler çürük, hatalı motor haksız söylemine bir yanıt vermek için gerek görünmekte.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi