Merhabalar 2013-2015 arasi outbacklerdeki dizel motorlarin kronik bir problemi var midir? bunlar Euro5 midir hep? Konu hakkinda detayli bilgiye sahip olanlar paylasabilir mi? Cok tesekkuler
(02-11-2020, Saat: 20:33)bluesertao demiş ki: Merhabalar 2013-2015 arasi outbacklerdeki dizel motorlarin kronik bir problemi var midir? bunlar Euro5 midir hep? Konu hakkinda detayli bilgiye sahip olanlar paylasabilir mi? Cok tesekkuler
(02-11-2020, Saat: 20:33)bluesertao demiş ki: Merhabalar 2013-2015 arasi outbacklerdeki dizel motorlarin kronik bir problemi var midir? bunlar Euro5 midir hep? Konu hakkinda detayli bilgiye sahip olanlar paylasabilir mi? Cok tesekkuler
2015 dizel kullancısı olarak 3 yıllık tecrübelerime dayanarak şöyle söyleyim; tek şikayet ettiğim konu partikül filtresi. Daha önce hep benzin&lpg'li araç kullanmıştım ama dizel kullanacaksan eğer sık sık uzun yol yapacaksın.
2015 model Forester dizel kullanıyorum ,aracı sıfır almıştım , km si 124.000 oldu, herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Foresterden önce de 1,5 yıl kadar 2013 model outback kullandım, o aracımda da herhangi bir sıkıntı yaşamamıştım.
Geçen hafta Denizliden 2015 outback kullanıcısı ile tanıştım. Radyatör arızası sonucu motoru yatak sarmış ve arabasına 504 bin km’de iken 0 sandık motor taktırmış. O yaptığı 504 bin km’de araç motorundan herhangi bir sıkıntısı olmadığı gibi , motorda eskime emaresi de olmamış. Euro 5 motorlarda DPF iptali, Euro 6 motorlarda ise her hangi bir sıkıntı olmadan yüzbinlerce km kullanabilirsiniz. Subaru dizelde yeni olduğu için Klasik Subaru kullanıcısı bu motoru yadırgıyor bu açık. Ama benim gibi hayatında hep dizel kullanmış birisi için son derece güzel, güçlü bir motor. Yağını suyuna dikkat et, bütün arabalarda olduğu gibi, her hangi bir sıkıntı olmaz. Ben yağımı 10 bin km geçmeden , hava filtremi ise 5 bin km’de bir değiştiriyorum. Yağ filtremi ya orijinal Subaru ya da Mann kullanıyorum. İçim rahat.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(03-11-2020, Saat: 20:18)Nuri_Kongur demiş ki: Geçen hafta Denizliden 2015 outback kullanıcısı ile tanıştım. Radyatör arızası sonucu motoru yatak sarmış ve arabasına 504 bin km’de iken 0 sandık motor taktırmış. O yaptığı 504 bin km’de araç motorundan herhangi bir sıkıntısı olmadığı gibi , motorda eskime emaresi de olmamış. Euro 5 motorlarda DPF iptali, Euro 6 motorlarda ise her hangi bir sıkıntı olmadan yüzbinlerce km kullanabilirsiniz. Subaru dizelde yeni olduğu için Klasik Subaru kullanıcısı bu motoru yadırgıyor bu açık. Ama benim gibi hayatında hep dizel kullanmış birisi için son derece güzel, güçlü bir motor. Yağını suyuna dikkat et, bütün arabalarda olduğu gibi, her hangi bir sıkıntı olmaz. Ben yağımı 10 bin km geçmeden , hava filtremi ise 5 bin km’de bir değiştiriyorum. Yağ filtremi ya orijinal Subaru ya da Mann kullanıyorum. İçim rahat.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu söylediklerin oldukça umut verici hocam. Allah bizlere de nasip etsin bu kilometreleri görmeyi. Radyatör dolayısıyla motor yemesi çok acı olmuş.
500 bin km üstünü görünce ben de sevindim Yavuz bey. Araç sahibi hep uzun yolda kullanmış aracı. Yıl ve kat edilen km ip ucu veriyor zaten. Subaru motorun alüminyum ama diğer dizel motorların döküm demir olması eleştiri konusu edilmekteydi. Daha öncesi olmadığından bu endişelerin bir dereceye kadar haklılık payı var. Bu 500 bin km üstü motor var olan endişeleri yatıştırıyor. Yağına suyuna dikkat ettikten sonra motor yıpranmasını kafaya takmaya gerek yok görüldüğü gibi.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(02-11-2020, Saat: 20:33)bluesertao demiş ki: Merhabalar 2013-2015 arasi outbacklerdeki dizel motorlarin kronik bir problemi var midir? bunlar Euro5 midir hep? Konu hakkinda detayli bilgiye sahip olanlar paylasabilir mi? Cok tesekkuler
2015 dizel kullancısı olarak 3 yıllık tecrübelerime dayanarak şöyle söyleyim; tek şikayet ettiğim konu partikül filtresi. Daha önce hep benzin&lpg'li araç kullanmıştım ama dizel kullanacaksan eğer sık sık uzun yol yapacaksın.
Bir yıldır 2015 dizel outback kullanıcısıyım. Üç haftada bir uzun yol, kalan zamanın hepsinde dur-kalk trafikte kullanıyorum. Partikül filtresi ile ilgili bir problem yaşamadım. Daha önce Volvo XC60 D3 ile aynı yol döngüsünde partikül filtresi ve şanzıman ile ilgili çok fazla problem yaşamıştım. Şaşırttı ve sevindirdi. Umarım problemsizliği devam eder.
(03-11-2020, Saat: 10:12)Erhan07 demiş ki: 2015 dizel kullancısı olarak 3 yıllık tecrübelerime dayanarak şöyle söyleyim; tek şikayet ettiğim konu partikül filtresi. Daha önce hep benzin&lpg'li araç kullanmıştım ama dizel kullanacaksan eğer sık sık uzun yol yapacaksın.
Bir yıldır 2015 dizel outback kullanıcısıyım. Üç haftada bir uzun yol, kalan zamanın hepsinde dur-kalk trafikte kullanıyorum. Partikül filtresi ile ilgili bir problem yaşamadım. Daha önce Volvo XC60 D3 ile aynı yol döngüsünde partikül filtresi ve şanzıman ile ilgili çok fazla problem yaşamıştım. Şaşırttı ve sevindirdi. Umarım problemsizliği devam eder.