Bu konuyu 2005 XT konusunda açıklığa kavuşturmuştum sanırım.
2.0 XT lerde hararet sorunu görülmeyen bir şey değil ama 2.5 Xt kadar değil. Gerçi 2.5 XT nin hakkı çok yeniyor bu aracı alanların çoğu insan gibi kullanmıyor çünkü stok haliyle bile çok sağlam performanslı bir araç o performansı kaldıracak bir radyatör yok üzerinde 2.0 XT de ne varsa onda da aynı radyatör mevcut. Sonuç olarak 1.5 İmpreza frenini 2.0 XT ye takan adamların 2.0 XT radyatörünü 2.5 XT ye takmalarını yadırgayamıyorum. Ki 2.0 XT nin radyatörü de bence çok yeterli değil.
Yazılımlı XT lerde zaten hararet sıkıntısı olmuyor şanzımanın istediği performansı motor şanzımana fazlasıyla sunabiliyor ama stock XT de şanzıman yağını da motoru da aynı anda soğutmak zorunda kalan radyatör yetersiz kalabiliyor. Zaten 2.0 ve 2.5 XT de şanzıman soğutucusunun olmayışı da ayrı bir handikap. İ20 de bile kocaman şanzıman yağ soğutucusu gördüm XT lerde göremedim çok mu pahalı yoksa adam gibi kulanın basmayın mı demek istiyor bu japon kardeşlerimiz bize anlayamadım. Korelileri takdir ettim bak şimdi.

Çözüm yağ soğutucu ya da büyük hacim radyatörden geçiyor. Ama büyük radyatörün hararet ibresini kımıldatmayacağı garantisini veremem çünkü büyük radyatöre geçip halen hararet ibresi kımıldayan arkadaş var.
Hemen de LPG yi günah keçisi yapmanın alemi yok çünkü bu hararetin sorumlusu LPG den ziyade radyatörün yetersizliğidir. Benzinde yükselmiyor LPG de yükseliyor lafı inandırıcı gelmiyor bana çünkü benzine alınca gazı bırakıyorum LPG yi az yaktığı için gaza çöküyorum demiyorlar da LPGyi kapatınca hararet düşüyor diyorlar LPG yi kapatınca bassana benzinde de LPG de gider gibi o zaman göreyim.
Legacy de de parça sıkıntısı yok subaru da da genel olarak parça sıkıntısı yok kim ne istiyorsa çok rahat bulur bulamıyorsa ben her şekil bulurum. Dert etmenize gerek yok.