Selamlar.
Ben Kıvanç.
İstanbul'da yaşıyorum.
39 yaşındayım.
Aslında motosikletçiyim.
Fakat şimdi de otomobil sahibi olmak için motosikletimden vazgeçip, elimdekileri nakite çevirir çevirmez kısmet olursa Subaru sahibi olmak istiyorum.
1.5 sene kadar önce, 2017 model golf aracımı, henüz alalı 1 ay kadar olmuşken, motosiklet ile takas etmiş(goldwing), akabinde otomobil piyasasının patlaması ile biraz da yatırım manasında yaptığım takasa pişman olmuştum ama yine de kalbimin sesini dinlediğim için mutluydum.
Subaruyu, geçmişte yarıştığı ralli parkurlarından ve PC başında otomobil yarışlarında seçtiğim impreza hatırlarım.
Bundan önce baktığım markalar, Citroen DS5 ve Mazda 6 idi.
Bu araçlar da esasen Subaru gibi niş araçlardı.
Piyasada herkesin altında olan ve sıkça gördüğümüz otomobillerden değildi ve dikkatimi çekmeyi başarmıştı.
Neyse sonra forumları ve sarı sayfaları gezerken Subaru ya denk geldim.
Markaya ilgim bilinçaltında hep vardı ama okudukça araç özelliklerini ve forumlarda karşılaştığım yorumları, biraz daha markanın üstüne düşer oldum.
Bir kere simetrik 4 çekeri ilgimi çekiyordu.
Boxer motorun ağırlık merkezi diğer motor dizaynlarına göre yere yakındı ve buu yol tutuş anlamında avantajdı.
Markanın neredeyse birçok donanımı opsiyon olarak değil, standart olarak sunması güzeldi. Müşterisini yolunacak tavuk gibi görmemesi diğer markaların örnek alması gereken tutumdu.
Kalıplı modelleri, farklı tasarımı ancak bu farkı ortaya koyarken gözü rahatsız etmeyecek sadeliği bünyesinde barındırması, japon sorunsuzluğu(bakımları aksatilmadigi ve ehil ellere teslim edildiği takdirde), kullanıcıların gözünü arkada koymazdı(ah bir de parça fiyatları söylendiği gibi pahalı olmasaymış.)
Kullanıcıların birbirlerine yardımcı olma gayreti, marka algısı, geçmiş başarı ve referansları, nispeten f/p oranının iyi oluşu.
Çok dikkatimi çeken Eyesight donanımı ile yaya ve engel algılama, şerit algılama ve birkaç güvenlik özelliğini bir arada sunabiliyor oluşu harikaydı mesela.
Bu gibi şu an aklıma gelmeyen konular beni markaya yaklaştırdı.
Bütçemi oluşturduğum takdirde gönlümde yatan araç outback ve levorg. Olmadı legacy de degerlendirilebilir bütçeye göre.
Ha baksanız araziye girmem, girmekten de çekinirim. Ama outback in kemikli ve güven veren yapısı, geniş ve ferah sunduğu yaşam alanı, her yola gelen kabiliyetli tutuş özellikleri ile çekiş gücü...
Zaten markanın premium modeli kendisi. Bilhassa 2015 de çıkan kasası harika. Çalıştığım sokakta bir tane beyazı var, hep iç çekerek bakıyorum.
2008-2009 kasaları fena değil. H6 denilen 3.0 motoru ulaşılabilir seviyede. 2010 sonrası biraz iç dizayn etkileyiciliği azalmış gibi, üstte belirttiğim gibi 2015 sonrası toparlanmış gördüm.
Levorg ayrı bir makina. Bir kere seksi makina. Fiyatı nispeten daha uygun outback den. Araziye girer mi bilmem, sanki yola elverişli üretilmiş, aslen asfalt için.
Keşke gücü 170 yerine 250hp olsaymış diyor gönül.
Legacy sade çizgileri ile güzel bir sedan. Fiyatları diğer iki modele göre uygun ve donanım konusunda çok geri kalmaz. Keyifle bilinir. Sedan demişken, wagonu ayrı bir yakışıklı.
İşte böyle. Siteyi keşfetmeye çalışıyorum şimdilik.
Ne kadar bilgi kapsam kardır elbet.
Saygılar.
Ben Kıvanç.
İstanbul'da yaşıyorum.
39 yaşındayım.
Aslında motosikletçiyim.
Fakat şimdi de otomobil sahibi olmak için motosikletimden vazgeçip, elimdekileri nakite çevirir çevirmez kısmet olursa Subaru sahibi olmak istiyorum.
1.5 sene kadar önce, 2017 model golf aracımı, henüz alalı 1 ay kadar olmuşken, motosiklet ile takas etmiş(goldwing), akabinde otomobil piyasasının patlaması ile biraz da yatırım manasında yaptığım takasa pişman olmuştum ama yine de kalbimin sesini dinlediğim için mutluydum.
Subaruyu, geçmişte yarıştığı ralli parkurlarından ve PC başında otomobil yarışlarında seçtiğim impreza hatırlarım.
Bundan önce baktığım markalar, Citroen DS5 ve Mazda 6 idi.
Bu araçlar da esasen Subaru gibi niş araçlardı.
Piyasada herkesin altında olan ve sıkça gördüğümüz otomobillerden değildi ve dikkatimi çekmeyi başarmıştı.
Neyse sonra forumları ve sarı sayfaları gezerken Subaru ya denk geldim.
Markaya ilgim bilinçaltında hep vardı ama okudukça araç özelliklerini ve forumlarda karşılaştığım yorumları, biraz daha markanın üstüne düşer oldum.
Bir kere simetrik 4 çekeri ilgimi çekiyordu.
Boxer motorun ağırlık merkezi diğer motor dizaynlarına göre yere yakındı ve buu yol tutuş anlamında avantajdı.
Markanın neredeyse birçok donanımı opsiyon olarak değil, standart olarak sunması güzeldi. Müşterisini yolunacak tavuk gibi görmemesi diğer markaların örnek alması gereken tutumdu.
Kalıplı modelleri, farklı tasarımı ancak bu farkı ortaya koyarken gözü rahatsız etmeyecek sadeliği bünyesinde barındırması, japon sorunsuzluğu(bakımları aksatilmadigi ve ehil ellere teslim edildiği takdirde), kullanıcıların gözünü arkada koymazdı(ah bir de parça fiyatları söylendiği gibi pahalı olmasaymış.)
Kullanıcıların birbirlerine yardımcı olma gayreti, marka algısı, geçmiş başarı ve referansları, nispeten f/p oranının iyi oluşu.
Çok dikkatimi çeken Eyesight donanımı ile yaya ve engel algılama, şerit algılama ve birkaç güvenlik özelliğini bir arada sunabiliyor oluşu harikaydı mesela.
Bu gibi şu an aklıma gelmeyen konular beni markaya yaklaştırdı.
Bütçemi oluşturduğum takdirde gönlümde yatan araç outback ve levorg. Olmadı legacy de degerlendirilebilir bütçeye göre.
Ha baksanız araziye girmem, girmekten de çekinirim. Ama outback in kemikli ve güven veren yapısı, geniş ve ferah sunduğu yaşam alanı, her yola gelen kabiliyetli tutuş özellikleri ile çekiş gücü...
Zaten markanın premium modeli kendisi. Bilhassa 2015 de çıkan kasası harika. Çalıştığım sokakta bir tane beyazı var, hep iç çekerek bakıyorum.
2008-2009 kasaları fena değil. H6 denilen 3.0 motoru ulaşılabilir seviyede. 2010 sonrası biraz iç dizayn etkileyiciliği azalmış gibi, üstte belirttiğim gibi 2015 sonrası toparlanmış gördüm.
Levorg ayrı bir makina. Bir kere seksi makina. Fiyatı nispeten daha uygun outback den. Araziye girer mi bilmem, sanki yola elverişli üretilmiş, aslen asfalt için.
Keşke gücü 170 yerine 250hp olsaymış diyor gönül.
Legacy sade çizgileri ile güzel bir sedan. Fiyatları diğer iki modele göre uygun ve donanım konusunda çok geri kalmaz. Keyifle bilinir. Sedan demişken, wagonu ayrı bir yakışıklı.
İşte böyle. Siteyi keşfetmeye çalışıyorum şimdilik.
Ne kadar bilgi kapsam kardır elbet.
Saygılar.