Subaruda bu sorunu her sey yapabilir
jQuery(function() { jQuery("a").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("title").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("img").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("i").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("span").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("div").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("label").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("input").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); });
.ust{position: fixed;top: 0;left: 0;z-index: 1;width: 100%;} .yukle {height: 2px;margin-bottom: -2px;background: #8BC34A;width: 0%;} .main .content {margin: 0 auto;width: 500px;text-align:justify;font-size: 20px}| STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
| Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
|

| Subaruda bu sorunu her sey yapabilir 15-10-2018, Saat: 20:16 ateşleme bobini ile ilgili tekleme sorunu içeren bir video buldum sanırım ; https://youtu.be/FxtvVQhLUjE 15-10-2018, Saat: 20:18 Bobinler lpg hortumunun hemen bir karis otesindeki iki tane yanyana duran plastik kablolar. Son attığınız resimde gozukuyor. Onlari motor çalışırken karga burnu ile tek tek söküp bakin. Rolanti ve motor duzeni hangisi çıktığında degismiyorsa o sorunlu demektir. 15-10-2018, Saat: 20:24 (15-10-2018, Saat: 20:18)nitro37 demiş ki: Bobinler lpg hortumunun hemen bir karis otesindeki iki tane yanyana duran plastik kablolar. Son attığınız resimde gozukuyor. Onlari motor çalışırken karga burnu ile tek tek söküp bakin. Rolanti ve motor duzeni hangisi çıktığında degismiyorsa o sorunlu demektir. çok teşekkürler , bilgiler için . kontrol edip bir bakalım en azından bobin mi değil mi öğrenmiş olurum , çözücem bu subaru yu ama daha çok yolumuz var 15-10-2018, Saat: 20:24 Siyah daire icinde olan yer. Karsisinda iki tane daha olmasi lazim. Yani karsilikli 4 adet. 15-10-2018, Saat: 21:19 aklima gelen noktalar; 1- gaz kelebegi(bogaz kelebegi de deniyor) kirli olmasi rolantide titreme ve dalgalanma yapabilir. 2- bobin/bobinlerin birinde ariza veya dusuk voltaj olabilir. cogu zaman tam esik degerine ulasmayinca ariza isigi vermez. yuksek devirde pir pir ettirir. 3- kullanilan bujilerde tirnak araliginin uygun olmamasi: tekleme yaptirir 4- katalitik konvertorun iptali: alt devirlerde cansizlik verir 5- oksijen sensoru: subaruda en cok rastlanan sikayet. genelde ariza isigi yakar. atesleme sistemini etkiler. 6- maf sensoru: kirlendiginde atesle sistemini etkiler 7- volan da catlak: kalkislarda arac hoplayarak kalkar, sanirim ayni viteste dusuk devirdeyken gaza bastiginizda da titreme yapabilir. 15-10-2018, Saat: 23:03 (15-10-2018, Saat: 21:19)sarpworks demiş ki: aklima gelen noktalar; 1-gaz kelebeği temizledik 2-bobinleri kontrol etmedik 3-bujiler yeni tırnak aralıklar en uygun durumda 4-kat iptali yaptım fakat öncesindede aynı sorun vardı 5-oksıjen sensör kontrol etmedik 6-maf sensörü yeni 7- volanda kılcal çatlaklar var dalgalanmalarda , alt devirlerde arıza ışığı yanıyor. sıraya alıp kontrol edeyim diyorum , ilk önce bobinleri , sonra sensör ikiside değilse volanı değiştirmek gerekecek sanırım. volan durumu aşağıdaki fotoda ![]() HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 15-10-2018, Saat: 23:51 arıza kodunu okudunuzmu peki 16-10-2018, Saat: 00:13 (15-10-2018, Saat: 23:51)BurakSF5 demiş ki: arıza kodunu okudunuzmu peki izmir 3. sanayiye gitmem gerekiyor , okumak için bir tamircide varmış obd subarucuda bile yok ,başka yere yönlendiriyor :( gerçi subarucu yüzünden yeni takılan debriyajı yaktım , az daha şanzımanı dağıtıcaktık uzak duruyorum subarucuya elletmem artık , neyse , piyasadaki obd ler 98 e olmuyor diye almadım. 16-10-2018, Saat: 00:15 Subarucu dediginiz Kemal Ustamı |