Merhabalar
Geçen hafta selam vermek için sanayiye ustanın yanına uğradığımda motoruna bir bakalım demişti. Vitesi D'den N'ye aldığında motor öncesinden daha fazla sallanıyordu. "Hocam senin motor kulaklarından biri gitmiş" dedi. Ben de önceki tecrübelerimden birini değişirsen birkaç ay sonra diğerini de değiştirmek gerektiği için ikisini birden sipariş verdim.
Özgür Hocamın açtığı enjektör oringi ile ilgili konudan sonra 230bini geçtiğimiz için oringleri de değişeyim dedim.
http://subaruturkiyeforum.com/konu-subar...acera.html
Aracı lifte kaldırdık, usta levye ile esneterek kontrol edince sol taraf fena değil ama sağ taraf özelliğini kaybetmiş dedi. Sol tarafı çok da zorlanmadan taktı ama sağ tarafı egzoz kapattığından yer açmak için orta egzozu ayırmak gerekti. İyi ki de ayırmışız. Katalitik sonrasındaki contanın özelliğini kaybettiğini farkettik. Contacıdan uygun conta kestirerek egzozu topladık. Sabahları araç çalışırken kokan çiğ yakıt kokusunun nedenini de böylece bulmuş ve çözmüş olduk.
Oringleri sadece KMden dolayı hazır elimiz değmişken halledelim demiştik. Çıkan oringlerin bende yolcu tarafında olanları daha kuru ve tozlu çıktı.
Bu arada aracı aldığımda olmayan sağ çamurluk davlumbazını da aldım ama onu sanayide takmak nasib olmadı.
Engin bilgileriyle bizlere yardımcı olduğu için @Cherkess Özgür Hocama ve Raci Ustaya çok teşekkür ediyorum..
Geçen hafta selam vermek için sanayiye ustanın yanına uğradığımda motoruna bir bakalım demişti. Vitesi D'den N'ye aldığında motor öncesinden daha fazla sallanıyordu. "Hocam senin motor kulaklarından biri gitmiş" dedi. Ben de önceki tecrübelerimden birini değişirsen birkaç ay sonra diğerini de değiştirmek gerektiği için ikisini birden sipariş verdim.
Özgür Hocamın açtığı enjektör oringi ile ilgili konudan sonra 230bini geçtiğimiz için oringleri de değişeyim dedim.
http://subaruturkiyeforum.com/konu-subar...acera.html
Aracı lifte kaldırdık, usta levye ile esneterek kontrol edince sol taraf fena değil ama sağ taraf özelliğini kaybetmiş dedi. Sol tarafı çok da zorlanmadan taktı ama sağ tarafı egzoz kapattığından yer açmak için orta egzozu ayırmak gerekti. İyi ki de ayırmışız. Katalitik sonrasındaki contanın özelliğini kaybettiğini farkettik. Contacıdan uygun conta kestirerek egzozu topladık. Sabahları araç çalışırken kokan çiğ yakıt kokusunun nedenini de böylece bulmuş ve çözmüş olduk.
Oringleri sadece KMden dolayı hazır elimiz değmişken halledelim demiştik. Çıkan oringlerin bende yolcu tarafında olanları daha kuru ve tozlu çıktı.
Bu arada aracı aldığımda olmayan sağ çamurluk davlumbazını da aldım ama onu sanayide takmak nasib olmadı.
Engin bilgileriyle bizlere yardımcı olduğu için @Cherkess Özgür Hocama ve Raci Ustaya çok teşekkür ediyorum..