Bu adam ve bunun gibilerinin yaptıkları yorumlara bakarak araba alacak olsanız CRV'yi alırsınız herhalde. Yol tutuşu CRV'nin Forester'a göre daha iyiymiş. Daha araba hissettiriyormuş. Viraj kabiliyeti Forester'a göre daha iyiymiş. Vs. Vs.
Yapmayın abi, böyle yapacaksanız bu test sürüşlerini yapmayın. Forester ile CRV'yi karşılaştırmaya tabi tutmak başlı başına bir fecaat zaten. Gerisi hakkında detaylı bir yorum yapmaya gerek yok.
İzlemeye gerek olmadığını düşünüyorum Neyi ne kadar tanıyorlar ki.. Teknik bilgi olmayan ve sadece bir araç karşılaştırma videosu olsun diye çekilmiş bir video.. Subaru ile ilgili bir şeyler izlerken aynı karşılaştırmanın başka iki arkadaş tarafından yapılan bir videosunu izlemiştim. Hatta bir şehirden başka bir yere kışın yolculuk yapıp ankarada karlı çamurlu bir yere çıkıyorlardı. Pardon forester çıkıyordu
Videoyu izlemedim, önyargıyla yazmış olmak istemem ama ilk tanıtım çektiği zamanlar baya izlemiş olmanın verdiği rahatlıkla yazıyorum, bu adamın videolarından aklımda kalan tek şey lastik cayırtısı, izlerken gram keyif alamazdım ve de güya tanıtmış olduğu arabayı tanıyamazdım. Sahi subaruyu aldığımdan beri araba videosu izlemediğimi farkettim bak şimdi
Onceki kasa CRV’yi kullandim. Kullanan arkadaslar da bilir, virajlarda oyle bir yana yatiyor ki (body roll) inanamazsiniz..
CRV kullanirken, bir viraja aynen forester ile girer gibi girdim, CRV aslinda hic sorun cikarmadan ayni hizla donebildi, ama o kadar cok yatti ki araba, bir ara “eyvah donemeyecegiz galiba” diye dusundum. Hic guven vermedi, ama dondu. Tekne gibi yatiyor saga sola.
Forester’da ise SUV degil de binek arac hissiyati var. Yani sanki yuksek bir aracla degil de, yere yakin aracla viraja giriyormussun gibi.
Yani temelde ikisi de viraji donuyor ama Forester’da “donebilecek miyiz? Eyvah galiba simdi bariyere giriyoruz!” endisesi hissetmiyorsun.
Bu arada yazdiklarim 1.6 dizel CRV ile ilgili. Yeni kasa 1.5 benzinli modelde body roll olayini duzeltip yol tutusu iyilestirmisler midir, bilemiyorum, kullanmadim. Ama zannetmiyorum cunku arac nesilleri arasinda cok dev farklar olmaz bir kasa degisikligi ile. Bir miktar iyilestirilmis olabilir tabii ki.
(22-12-2019, Saat: 03:50)Samet demiş ki: Videoyu izlemedim, önyargıyla yazmış olmak istemem ama ilk tanıtım çektiği zamanlar baya izlemiş olmanın verdiği rahatlıkla yazıyorum, bu adamın videolarından aklımda kalan tek şey lastik cayırtısı, izlerken gram keyif alamazdım ve de güya tanıtmış olduğu arabayı tanıyamazdım. Sahi subaruyu aldığımdan beri araba videosu izlemediğimi farkettim bak şimdi
Birebir aynısını yazacaktım tüm cümlelerinizi yaşadım ve hepsine katılıyorum.
Boşverin arkadaslar. Para kazanmak icin yapilan arac tanitimlarindan ne bekliyorsunuzki. Forester vs crvnin kulvarlari farkli.sundukları farkli. Onlar crvye binsin.
Yıllarca videodakinin benzeri markalar kullandım ama doğrusu birgün bile kullandığım aracı ne bir Subaru ile, ne bir Volvo ile karşılaştırmak ya da bunu yansıtan bir video izlemek aklımdan geçti. Bunu hayal bile etmedim. Açıkcası Kore, Japon, hatta Alman bile olsa (Quattro'yu hariç tutarım ki onun da otomatiğinde, inanılmaz şanzıman sıkıntıları duyuyorum son yıllarda) standart 4x4 özellikli bir araç ile sürekli ve simetrik 4 çekeri olan, hem de yatay motorlu bir araçla bu videodaki ya da benzeri araç nasıl karşılaştırılır aklım almıyor... Bilmem ne ergonomisi iyi, ya da mesela tuş dokunuşu, tuşa basma hissi güzel veya torpido soğutması var, ne bileyim göstergeleri alımlı diye araba mı alacağım??? Anlaşılır gibi değil. Not: Videoyu izlemedim, güzel bir elma ile profesyonel bir şefin elinden çıkmış meyve kokteylini birbirine karıştırmamak lazım...
Araba inceleme yapan çoğu kişinin videolarını izlerim. Bu arkadaşın testlerinin 1 tanesini bile beğenmedim. Ama yinede uğraşmış diye beğen butonuna basarim. Genel yaptığı alman araçlarını övmek ve her aracın lastiğin anasını aglatmak.Sürati seviyor.