(21-06-2019, Saat: 17:01)highoutput demiş ki: rot balans camber caster ayarı yaptiriken rot balanscın offroad araclarinada bakiyorsa , rotcuna bir sor istersen belki bir formül vardır
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi @ARAS dakika 2.15 itibaren dikkate et
İşte üçgen diye bahsettiğim bu denemek lazım rot Balanscı kankam Çambel castel var ayarda sıkıntı yok ama kurtarmıyor geri alamıyorlar
(21-06-2019, Saat: 17:44)ARAS demiş ki:
(21-06-2019, Saat: 17:01)highoutput demiş ki: rot balans camber caster ayarı yaptiriken rot balanscın offroad araclarinada bakiyorsa , rotcuna bir sor istersen belki bir formül vardır
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi @ARAS dakika 2.15 itibaren dikkate et
(23-06-2019, Saat: 20:10)Adem61 demiş ki: Baliklama daldi valla
hatırı sayılır masraf yapılmış araca , araçta hakkını veriyor , müsadenle ben bunu Egeoffroad ta paylaşayım , geçenlerde Subaru mevzusu dönmüştü , güzel kapak olacak
(21-06-2019, Saat: 15:15)highoutput demiş ki: Şimdi gelelim kupa yükseltme , artı ve eksileri konusunda @nitro37 arkadaşımızdan bu konuya cevaben Raci usta ile bir video söyleşisi bekliyoruz
Aracımızın dingilerinin araç gövdesine bağlı olduğu tabya da 4 adet civata ile dingil gövdeye bağlanmış durumda. foto 1 benim araç ; ön ve arka dingillerin gövdeye bağlandığı yere HDPE malzeme ile takoz tabir ettiğimiz malzemeyi yükseltme planına göre 5/ 7 / 10 cm vs tornacıda kestirip , dingilleri aşağı bırakıp araya takıyoruz 2 fotoda her civataya ayrı hdpe malzeme yapılmış ama biz tabyayı tam olarak kaplayacak şekilde kestiirip civata yerlerini deldirip blok halinde araya takıyoruz ;
(21-06-2019, Saat: 15:49)nitro37 demiş ki:
(21-06-2019, Saat: 15:48)highoutput demiş ki: bu şekilde kupadan yükseltilmesi ( 4 cm den yukarı yükseltme için) egsoz manifoltların , direksiyon milinin , z rotun aynı ölçülerde uzatılması gerecek . Şimdi ustalarımıza danışalım bu şekile kupa yükseltme forester için uygunmudur :u formül ile aşağıda ki fotodaki gibi BİG BOYZ yaratabilirmiyiz ? selamlar saygılar...
Abi yarın uğrayacağım Raci ustanın yanına oda bir baksın nelere dikkat edilmesi gerekiyor yada gerekmiyor söyler. Ama benim kanaatim akslar uzatilirsa kırılma ihtimali çok yüksek olur. Aks larin izin verdiği ölçüde ki her yükseltme uygun olacaktır.
abi ne yaptın raci ustayla görüşebildin mi ve bu taşıtıcının oraya koyulan üçgen şeklindeki parcanın(2. fotoda olan) araca ne yararı olacağına dair bi fikri olan var mı aracın yoldaki salınımını(yükselen araçlarda olan) engeller mi
(21-06-2019, Saat: 15:15)highoutput demiş ki: Şimdi gelelim kupa yükseltme , artı ve eksileri konusunda @nitro37 arkadaşımızdan bu konuya cevaben Raci usta ile bir video söyleşisi bekliyoruz
Aracımızın dingilerinin araç gövdesine bağlı olduğu tabya da 4 adet civata ile dingil gövdeye bağlanmış durumda. foto 1 benim araç ; ön ve arka dingillerin gövdeye bağlandığı yere HDPE malzeme ile takoz tabir ettiğimiz malzemeyi yükseltme planına göre 5/ 7 / 10 cm vs tornacıda kestirip , dingilleri aşağı bırakıp araya takıyoruz 2 fotoda her civataya ayrı hdpe malzeme yapılmış ama biz tabyayı tam olarak kaplayacak şekilde kestiirip civata yerlerini deldirip blok halinde araya takıyoruz ;
(21-06-2019, Saat: 15:49)nitro37 demiş ki: Abi yarın uğrayacağım Raci ustanın yanına oda bir baksın nelere dikkat edilmesi gerekiyor yada gerekmiyor söyler. Ama benim kanaatim akslar uzatilirsa kırılma ihtimali çok yüksek olur. Aks larin izin verdiği ölçüde ki her yükseltme uygun olacaktır.
abi ne yaptın raci ustayla görüşebildin mi ve bu taşıtıcının oraya koyulan üçgen şeklindeki parcanın(2. fotoda olan) araca ne yararı olacağına dair bi fikri olan var mı aracın yoldaki salınımını(yükselen araçlarda olan) engeller mi
Raci diyorki Kerem arabayla gelsin bakalım altına önemli yerleri göstereyim anlatayim