selamun aleykum. forester ne kadar arazi aracı olarak geçmese de aslında damarlarında hep bir toprak-orman-arazi barındırır. vur beni sür beni der. bu sese istinaden bende aracımda off road kabiliyetini artıracak birkaç modifikasyon yaptım.
bunlar sırasıyla;
jant; 15 inç oem hafif audi jantı,
lastik; bf goodrich ko2 215/75/15,
spacer; birinci sınıf hafif malzeme 2,5cm,
yükseltme; 4cm cnc'de kesilmiş takoz,
sepet ve sepet üstü ön-arka sis farları.
şuanda ihtiyacım olanlar ise;
ön arka off road tampon,
şnorkel,
ön vinç.
bunları da tamam ettim mi orta vadede yapılacak başka bir şey kalmıyor. belki sonraları pro bir yükseltme kiti olabilir. çünkü 4cm arazide yetersiz kalıyor.
bunlar sırasıyla;
jant; 15 inç oem hafif audi jantı,
lastik; bf goodrich ko2 215/75/15,
spacer; birinci sınıf hafif malzeme 2,5cm,
yükseltme; 4cm cnc'de kesilmiş takoz,
sepet ve sepet üstü ön-arka sis farları.
şuanda ihtiyacım olanlar ise;
ön arka off road tampon,
şnorkel,
ön vinç.
bunları da tamam ettim mi orta vadede yapılacak başka bir şey kalmıyor. belki sonraları pro bir yükseltme kiti olabilir. çünkü 4cm arazide yetersiz kalıyor.






Subaru aslında alt yapısı ile offraod için hazır geliyor gibi bir şey. pek çok Suv segmentindeki aracı offroada donüştürmek için pek çok ekipman değişikliği gerekirken subaruda bazı noktalarda değişiklik yapmanıza gerek kalmıyor. Alt takım standart araçların çoğundan sağlam uzun ömürlü. Yapacaklarını merakla bekliyoruz