(02-01-2018, Saat: 22:27)nitro37 demiş ki: Valla demokritas aracın başında duracaksın böyle durumlarda. Bahsettiğin usta zatwn çok anlayan biri değil kötünün iyisi. Sen ankaraya gel a dan z ye arabana bakim yapalım.
Soruna gelince ben hala iyi şase alamamasindan şüpheleniyorum. Rolanti motorunu sökmeye çalışırken acaba içinden gelen şase kablosunami zarar verdi. Ama bu sorun kesin olarak akım dengesizliği ile alakalı subap vs değil. Japon arabalarının şase kablosu zatwn ince olur birde içinde kopukluk olusmussa vay haline. Motor içinde çalışan her üç dört parçanın eksi şase sini Japon lar bir verir. Yani rolanti motorundan çıkan şase kablosu fren merkezinede şase veriyorsa mutlaka onuda etkiler. Aynı zamanda o kablo dan şase alan diğer parçaları da .
Dediğinde haklısın abi de çalışıyordum. İki gün sürecekti. amörtisor bekleyeceğim için, bıraktım. Bitince de gittim aldım.
Bende ondan şüpheleniyorum da, rolanti motoru da şüphelendirdi şimdi. Bence hiç sökmeye çalışmamış. Vidayı takmış, dönmeyice bırakmış
gasget hediye etmiş oldum kendisine
O boştaki kablo nasıl ve ne şekilde boşa çıkmış anlamış değilim hala.
Şaseyi akşam eve gelince canavar gibi şaseledim bakalım, yarın ne yapacak.
Kopukluk vs olabilir. Bunlar olasılıkla 14 yıllık kablolar.
Dikkat ettim dün-bugün en az 4-5 motorun farklı yerlerinde şase bağlantısı gördüm.
Boştaki kablo sanırım motor bloğunun o bölümünü şaseleyen tek kablo. Fren hidroliği de çok uzağında değil açıkçası, 20 - 30 cm kadar sol altındadır. Dolayısıyla aynı şaseden olabilir.
Çözecez abi yavaş yavaş
Maddi durumu bi ayarlasam ordayım zaten.