Gunduz seyir farlari, el frenine baglidir. Araci calistirip el frenini indirdiginizde yanar, cekerseniz soner. Ulkelere gore bir ozelliktir fakat son zamanlarda butun ulkelere gonderilen araclara ekleniyor. Subarularda genelde uzun far bolmesi icerisinde bulunur ve normal fara nazaran daha sari yanar. farlari actiginiz zaman soner, farlari kapatirsaniz yanar. Yani sistem her halukarda bir isigin yanmasini zorunlu kosuyor.
Aracinizi calistirdiktan sonra,far anahtarina hic dokunmadan el frenini indirip aracin falarina bakin. eger gunduz seyir fari ozelliginiz varsa farin yandigini goreceksiniz. sonra koldan farlari acin ve gunduz seyir farlarinin kapanip, normal farlarinin yandigini goreceksiniz. Aracin icerisinden bu islemi yaptiginizda fark anlasilmiyor ve farlar takili kaldi hissine kapiliyorsunuz. Gunduz seyir farlarini sadece motor kapaliyken veya arac calisir vaziyette el freni cekildiginde sondurebilirsiniz. el freni mekanizmasinin oralarda bir switch ile kontrol ediliyor.
Bahsi gecen problem bu degil ise, o zaman on kaputun altinda surucu tarafindaki sigorta panelini kontrol edin. yanmis role, kemirilmis birseyler var mi diye. Subarularda motora fare,sincap..vs. kemirgenler cok girer. ozellikle yuva yaptiklari yerler; hava filtresi kabinin ici, bazen polen filtresinin ust kismina, motor blogu uzerine ve "Sigorta Kutusunun icine" yaygin olarak yuva yapiyorlar. Bu durumda bazi aksakliklar yasanabiliyor.
Aracinizi calistirdiktan sonra,far anahtarina hic dokunmadan el frenini indirip aracin falarina bakin. eger gunduz seyir fari ozelliginiz varsa farin yandigini goreceksiniz. sonra koldan farlari acin ve gunduz seyir farlarinin kapanip, normal farlarinin yandigini goreceksiniz. Aracin icerisinden bu islemi yaptiginizda fark anlasilmiyor ve farlar takili kaldi hissine kapiliyorsunuz. Gunduz seyir farlarini sadece motor kapaliyken veya arac calisir vaziyette el freni cekildiginde sondurebilirsiniz. el freni mekanizmasinin oralarda bir switch ile kontrol ediliyor.
Bahsi gecen problem bu degil ise, o zaman on kaputun altinda surucu tarafindaki sigorta panelini kontrol edin. yanmis role, kemirilmis birseyler var mi diye. Subarularda motora fare,sincap..vs. kemirgenler cok girer. ozellikle yuva yaptiklari yerler; hava filtresi kabinin ici, bazen polen filtresinin ust kismina, motor blogu uzerine ve "Sigorta Kutusunun icine" yaygin olarak yuva yapiyorlar. Bu durumda bazi aksakliklar yasanabiliyor.