Adnan bey siz katalitik konvertoru iptal ettirmissiniz. Yerine de kata benzer sahte katalitik taktirmissiniz. Araciniz atmosferik forester di yanilmiyorsam. Atmosferikte kat iptal olursa alt devirler haylice hantal kalır. Ariza lambasina gelirsek kablo demetinde sorun olabilir.
ikisininde yerine yenisini taktılar. orjinal olmazsa kabul etmiyor mu ? alt devirlerde verim düşüklüğünün çözümü yok mu yani. bir de kablo demeti derken nereye bakmalıyım bunu görmek için ?
slm alykm arkadaşlar. konvektörleri değiştirdikten 3 gün sonra motor arıza ışığı kendiliğinden söndü. biraz yol gittikten sonra rdurduğumdaki rölanti dalgalanması da kendiliğinden gitti. tavsiyeniz üzere shell nitro kullanıyorum bu arada. ama düşük devirdeki verimsizlik devam ediyor. bahsedilen kat iptali ve yazılım işi bu sıkıntıyı çözer mi. nasıl oluyor bu iş. başka servisler yapabilir mi?
Sizin arabada yazilim olmaz adnan bey. Kat iptal edilince alt devirler gucsuz kalir. Eger turbolu model olsaydi araciniz turbo barini bir miktar acip kaybedilen sıkıştırma yi tekrar kazanirdik. Son susturucunuz ne durumda cok ses yapiyormu peki ?
Egsoz sistemini yeniden sıkıştırma yapmaya basliyacak sekilde yenilemek lazim. Egsoz sisteminde son susturucuyu daha dar agizli yeni bir susturucu ile degistirmek yada son susturucuya gelmeden aradaki bolumu ufak bir susturucu daha takmak gerekiyor. Yada sifir kat alip takacaksiniz
@nitro37 Mehmet bey geçenlerde yabancı bir forumda denk geldim. Katalitik konvertör dolduğu zaman sitrik asit (%10 derişimli) çözeltide 6 saat bekletilip çok verimli sonuçlar alınıyormuş. Bu konuda hiçbir tecrübeniz var mı?
Orhan abi vallaha bizde kat doldumu caresi yok diye biliyorum. Cunku kat doldugu zaman kirilmalar yasaniyor. Bu kirilmalar soba kulu gibi icini tikiyor. Ama soyledigin taktigi uygulamakta fayda var. Sitrik asit gozenekleri acabilir. Kirilan parcalanan kat parcalarinida tanzikli hava ile cikartirsan ise yarayabilir