Merhaba 2004 model Forester satılıktır araçtan pek anlamıyoruz açıkcası fakat subaru park ismail usta 20 25 bin civarı masrafı olduğunu belirtti, şirkette kullanmka üzere ticari araç alacağımdan satılıktır, araçtan anlayan arkadaşlar masrafını daha iyi bilebilir, fiyat konusunda aracın ederini de bilmediğimden temsili bir fiyat yazdım, alacak arkadaşa şimdiden hayırlı olsun.
(13-08-2021, Saat: 13:05)nitro37 demiş ki: Hayırlı satışlar. Araç atmosferik model turbolu model olsa idi kaçmazdi.
teşekkür ederim sağolun, pek anlamıyorum dediğim gibi doğrudur keşke turbolu olsaymış peki fiyat makul mü sizce hocam satış için ?
Açık konuşmak gerekirse subaru markasını bilen biri 2003-2005 arası atmosferik forester modele ilgi duymaz. Al satçılar ise daha düşük teklif eder. Neden çünkü diyelim ki 80 bn tl ye sizden bir al satçı bunu aldı. Aracın görünürde 25 bn tl motor masrafı var. 25 bn harcadı araç geldi 105 bn tl ye. Motor arızası dışında porya bilyaları direksiyon kutusu kalorifer çıkışları kapak arızası, Koltuk altında bulunan airbag kablo ışığı arızası olası ön yada arka difransiyel arızası gibi bir çok extra arıza çıkacaktır. Üzerine aracın süslenip satışa çıkarılması için yapılacak olan muhtelif temizlik boyaları, koltuk deri tamiri yada boyanması, pasta cila boya koruma, detaylı tavan taban halı temizliği derken araç al satçı arkadaşa 115- 125 arası bir paraya gelecek. Araç satışa çıktığında km side göz önüne alındığında subaru kullanıcısı olan biri yukarıda da dediğim gibi bu atmosferik modellere o paraları vermeyecektir. 2006- 2008 arası atmosferik model olsa idi o zaman satılma şansı olurdu. Diğer ihtimal Alacak olan kişinin al satçı değilde normal kullanıcı olduğunu ve bu aracı yapıp kullanmak istediğini düşünürsek. 20-25 bn tl parayı 125 hp atmosferik motor için harcayacağına bana gelip 280 hp sandık komple motor, sıfır turbo ve 2008 üzeri manuel sti tesisatını ve kadranını ( tüm ecu ve sensörler dahil ) 60 bn tl ye alarak : 80+60= 140 bn tl + muhtelif masraflar ve işçilik 30 bn tl = 170bn tlye 280 - 350 hp gücünde Forester sti bir araç elde edebilir. Onunda piyasası satışa çıktığında 250- 300 bn tl arasıdır
(13-08-2021, Saat: 13:10)ksgneren demiş ki: teşekkür ederim sağolun, pek anlamıyorum dediğim gibi doğrudur keşke turbolu olsaymış peki fiyat makul mü sizce hocam satış için ?
Açık konuşmak gerekirse subaru markasını bilen biri 2003-2005 arası atmosferik forester modele ilgi duymaz. Al satçılar ise daha düşük teklif eder. Neden çünkü diyelim ki 80 bn tl ye sizden bir al satçı bunu aldı. Aracın görünürde 25 bn tl motor masrafı var. 25 bn harcadı araç geldi 105 bn tl ye. Motor arızası dışında porya bilyaları direksiyon kutusu kalorifer çıkışları kapak arızası, Koltuk altında bulunan airbag kablo ışığı arızası olası ön yada arka difransiyel arızası gibi bir çok extra arıza çıkacaktır. Üzerine aracın süslenip satışa çıkarılması için yapılacak olan muhtelif temizlik boyaları, koltuk deri tamiri yada boyanması, pasta cila boya koruma, detaylı tavan taban halı temizliği derken araç al satçı arkadaşa 115- 125 arası bir paraya gelecek. Araç satışa çıktığında km side göz önüne alındığında subaru kullanıcısı olan biri yukarıda da dediğim gibi bu atmosferik modellere o paraları vermeyecektir. 2006- 2008 arası atmosferik model olsa idi o zaman satılma şansı olurdu. Diğer ihtimal Alacak olan kişinin al satçı değilde normal kullanıcı olduğunu ve bu aracı yapıp kullanmak istediğini düşünürsek. 20-25 bn tl parayı 125 hp atmosferik motor için harcayacağına bana gelip 280 hp sandık komple motor, sıfır turbo ve 2008 üzeri manuel sti tesisatını ve kadranını ( tüm ecu ve sensörler dahil ) 60 bn tl ye alarak : 80+60= 140 bn tl + muhtelif masraflar ve işçilik 30 bn tl = 170bn tlye 280 - 350 hp gücünde Forester sti bir araç elde edebilir. Onunda piyasası satışa çıktığında 250- 300 bn tl arasıdır
yani anladığım kadarıyla ya yok pahasına al sat yapan birine vereceğim yada bekleyip yaptırıp binmek isteyecek birine satmalıyım yada size gelip 90 civarı harcayıp kendime de saklayabilirim görüşleriniz ve bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim
Tabi o işin espirisi. Bana gelmek zorunda değilsiniz. Demek istediğim aslında şu Subaru markasını bilen biri 125 HP lik atmosferik bir motora yine aynı motoru koymak için 25bn TL para harcamaz. Harcayacaksa biraz daha fazla harcar ve aracın hep gücünü hem görünüşünu degistirerek piyasada ki popiletirisini arttırır ve o şekilde biraz kullanıp satılığa çıkartır. Hem zarar yerine kar eder hemde bu işten büyük keyif alır. Şahsen kenarda param olsa size vereceğim teklif 65 Bn TL anca olurdu. Üyemiz olduğunuz için çok açık konuşuyorum. Sonra dediklerimi yapar aracı piyasaya tekrar sokardim. Bugün eli ayağı düzgün 240 HP 2.5 xtlere 200 Bn TL para isteniyor ki hepsinin derdi otomatik şanzımanin hantalligi. O modeli dediğim hale getirmek ise bugün en az araba ile beraber 300 Bn TL ye yapılabiliyor.
(13-08-2021, Saat: 14:19)nitro37 demiş ki: Tabi o işin espirisi. Bana gelmek zorunda değilsiniz. Demek istediğim aslında şu Subaru markasını bilen biri 125 HP lik atmosferik bir motora yine aynı motoru koymak için 25bn TL para harcamaz. Harcayacaksa biraz daha fazla harcar ve aracın hep gücünü hem görünüşünu degistirerek piyasada ki popiletirisini arttırır ve o şekilde biraz kullanıp satılığa çıkartır. Hem zarar yerine kar eder hemde bu işten büyük keyif alır. Şahsen kenarda param olsa size vereceğim teklif 65 Bn TL anca olurdu. Üyemiz olduğunuz için çok açık konuşuyorum. Sonra dediklerimi yapar aracı piyasaya tekrar sokardim. Bugün eli ayağı düzgün 240 HP 2.5 xtlere 200 Bn TL para isteniyor ki hepsinin derdi otomatik şanzımanin hantalligi. O modeli dediğim hale getirmek ise bugün en az araba ile beraber 300 Bn TL ye yapılabiliyor.
Anladım hocam değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim, aracımın ara ara motor arıza ışığı yanıyor sabit kalıyor bir kaç gün, sonrasında yine sönüyor uzun süre yanmıyor, ve şuan abs ve air bak ikaz ışıkları da yanmakta sizce sebebi nedir ?
(13-08-2021, Saat: 14:19)nitro37 demiş ki: Tabi o işin espirisi. Bana gelmek zorunda değilsiniz. Demek istediğim aslında şu Subaru markasını bilen biri 125 HP lik atmosferik bir motora yine aynı motoru koymak için 25bn TL para harcamaz. Harcayacaksa biraz daha fazla harcar ve aracın hep gücünü hem görünüşünu degistirerek piyasada ki popiletirisini arttırır ve o şekilde biraz kullanıp satılığa çıkartır. Hem zarar yerine kar eder hemde bu işten büyük keyif alır. Şahsen kenarda param olsa size vereceğim teklif 65 Bn TL anca olurdu. Üyemiz olduğunuz için çok açık konuşuyorum. Sonra dediklerimi yapar aracı piyasaya tekrar sokardim. Bugün eli ayağı düzgün 240 HP 2.5 xtlere 200 Bn TL para isteniyor ki hepsinin derdi otomatik şanzımanin hantalligi. O modeli dediğim hale getirmek ise bugün en az araba ile beraber 300 Bn TL ye yapılabiliyor.
Anladım hocam değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim, aracımın ara ara motor arıza ışığı yanıyor sabit kalıyor bir kaç gün, sonrasında yine sönüyor uzun süre yanmıyor, ve şuan abs ve air bak ikaz ışıkları da yanmakta sizce sebebi nedir ?
Subaru da arıza ışıkları genelde birlikte yanar. Subap kaynaklı afr oranlarında sıkıntınız olabilir. İsmail usta ne teşhis koydu
Araçta tüp takılı değil benzinli hocam İsmail usta kesin birşey söyleyemem işleme başladıkça belli olur ama sorun conta ise 25 değil ise fiyat otomatikman cok aşağılara gelir dedi
Ben sizin işi anlamadim. Yürüyen arabanin masrafı yatak dagitmadikca o kadar olmaz. Yatak dağıtmış ise zaten açılınca belli olacak olan kısim krank ve piston yuvalaridir. Araca hararet mi yaptirmistini,.