Satmak istedigim 2011 model titanium - 86000 km de aracım var, 5 seneden beri ben kullanıyorum. Aracı alırken sadece sol arka kapı ve sol arka çamurluk değişen ve sag ön çamurluk lokal boyalı diye almıştım. Aracı satarken 12000 tl hasar kaydı oldugunu öğrendim ve hasar kaydı sadece 5664 e mesaj attıgımızda görünüyordu, detaylarını göstermiyordu.
2 hafta önce aracı satarken alan arkadaş sigortadan herhangi bir hasar kaydına ulaşamadıgını ve mesaj attıgında detay da görünmedigini söyledi. Orada beklerken tekrardan denemesini rica ettim, bu defa hasar detaylarını görebildik. ( bu arada sigorta birligine de başvurdum hasarla ilgili herhangi bir karışıklık yok dediler, bu arada benim acentem ve mahalledeki komşu acente hala hasar kaydını göremiyor)
Exper bu hataların hiç birini göremedi (ön cam değişmesi hariç) sizce bu aracın ederi ne olmalıdır? Yardımcı olursanız sevinirim.
o zamanki fiyatlara göre bu kadar çok şey değişmişşe bunun bedeli 12 bin olamaz en az 26 27 bin olmalıydı. Bu durumda akla acaba çıkma parça ile mi değişime onay verildi sorusu geliyor. Çünkü 12 binlik bedeli anca çıkma parça kurtarır. Aynı araçtan bende vardı çok memnundum, hava yastıkları patlamayacak şekilde benim de ufak bir kazam oldu. Sizin aracın kaza sonrası 7 yıllık geçmişi var. Zaten sorun olsa çıkardı şimdiye kadar. KM güzel, araç şahanedir. Benim gözümde en az 52 eder. Boyasız darbesizlere 70 üstü fiyatlar dönüyor. Fakat Focus II her zaman en çok tutan modeli olmuştur. Focus III ler Focus II lere kıyasla en az 1 lt daha fazla yakar, içi daha dardır. Tabi ki özellik ve motor ve güvenlik sistemleri açısından Focus III iyidir ama piyasa için kıymetli olan Focus II'dir. Bu sebeple de kaza darbesine çok bakılmadan insanlar özellikle sizin araçtan arıyor.
Merhaba, KM orjinalmi panel ve göstergeler değişmiş ? Birde tramer sorgusunu plakadan mı yoksa şase numarasından mı yaptınız? kilometresi gerçekten orjinal ve aracın yürürü ve iç aksamı temizise 45 bin eder diye düşünüyorum.
Bizim bu ikinci el piyasası tam bir curcuna. Araç ön alttan darbe almış sanki bana öyle geldi. Focus piyasasından haberim yok ama bu durumun satış arefesinde ortaya çıkması can sıkıcı bir durum. Geçmiş olsun.
(09-10-2019, Saat: 15:59)Kaptan demiş ki: Merhaba, KM orjinalmi panel ve göstergeler değişmiş ? Birde tramer sorgusunu plakadan mı yoksa şase numarasından mı yaptınız? kilometresi gerçekten orjinal ve aracın yürürü ve iç aksamı temizise 45 bin eder diye düşünüyorum.
Tramer sorgusunu şase numarasından yaptık.. Ford yetkisi servisine giittigimizde km de herhangi bir problem olmadıgını söylediler, 2014 yılına kadar yetkili servise gitmişler oradaki km lerde absürt bir veri yoktu. ben aldıgımda 50.000 km civarındaydı, ben 5 senede 35,000-36,000 km yaptım.
Yetkili serviste turbo selenoid ve sanırım egr valfi (yanlış hatırlıyor olabilirim) değişti. Dışarıda bir serviste de bu yaz başında yağ karteri ve sağ akis başı değişti.
Bu arada siteden günde en az 2 defa sizin araca bakıyorum
(09-10-2019, Saat: 16:01)Adem61 demiş ki: Bizim bu ikinci el piyasası tam bir curcuna. Araç ön alttan darbe almış sanki bana öyle geldi. Focus piyasasından haberim yok ama bu durumun satış arefesinde ortaya çıkması can sıkıcı bir durum. Geçmiş olsun.
Benim tahminimde o yönde. İyi bir hızla çukura girmiş olmalı ki, ön camı patlatmış ve airbagleri açmış
(09-10-2019, Saat: 15:55)aozenli demiş ki: hasar kaydında genel anlamda bir sorun var.
o zamanki fiyatlara göre bu kadar çok şey değişmişşe bunun bedeli 12 bin olamaz en az 26 27 bin olmalıydı. Bu durumda akla acaba çıkma parça ile mi değişime onay verildi sorusu geliyor. Çünkü 12 binlik bedeli anca çıkma parça kurtarır. Aynı araçtan bende vardı çok memnundum, hava yastıkları patlamayacak şekilde benim de ufak bir kazam oldu. Sizin aracın kaza sonrası 7 yıllık geçmişi var. Zaten sorun olsa çıkardı şimdiye kadar. KM güzel, araç şahanedir. Benim gözümde en az 52 eder. Boyasız darbesizlere 70 üstü fiyatlar dönüyor. Fakat Focus II her zaman en çok tutan modeli olmuştur. Focus III ler Focus II lere kıyasla en az 1 lt daha fazla yakar, içi daha dardır. Tabi ki özellik ve motor ve güvenlik sistemleri açısından Focus III iyidir ama piyasa için kıymetli olan Focus II'dir. Bu sebeple de kaza darbesine çok bakılmadan insanlar özellikle sizin araçtan arıyor.
iyi satışlar
o kadar büyük bir kazada perte çıkmaması sanırım motorun ve kaportanın zarar görmemesi.
2 hafta evvel expertiz yapılırken ön panele de orijinal dediler. kazadan da bahsettik sonra tekrar gözden geçirdiler ve iddia ederek orijinal dedi.
(09-10-2019, Saat: 15:59)Kaptan demiş ki: Merhaba, KM orjinalmi panel ve göstergeler değişmiş ? Birde tramer sorgusunu plakadan mı yoksa şase numarasından mı yaptınız? kilometresi gerçekten orjinal ve aracın yürürü ve iç aksamı temizise 45 bin eder diye düşünüyorum.
Tramer sorgusunu şase numarasından yaptık.. Ford yetkisi servisine giittigimizde km de herhangi bir problem olmadıgını söylediler, 2014 yılına kadar yetkili servise gitmişler oradaki km lerde absürt bir veri yoktu. ben aldıgımda 50.000 km civarındaydı, ben 5 senede 35,000-36,000 km yaptım.
Yetkili serviste turbo selenoid ve sanırım egr valfi (yanlış hatırlıyor olabilirim) değişti. Dışarıda bir serviste de bu yaz başında yağ karteri ve sağ akis başı değişti.
(09-10-2019, Saat: 16:01)Adem61 demiş ki: Bizim bu ikinci el piyasası tam bir curcuna. Araç ön alttan darbe almış sanki bana öyle geldi. Focus piyasasından haberim yok ama bu durumun satış arefesinde ortaya çıkması can sıkıcı bir durum. Geçmiş olsun.
Benim tahminimde o yönde. İyi bir hızla çukura girmiş olmalı ki, ön camı patlatmış ve airbagleri açmış
Focus'ta airbag sensörü Ford ambleminin arkasındadır. Yanlış hatırlamıyorsam da 30 derecelik açı içinde gelen şiddetli darbelerde airbag açar. Çukura giriş veya bir nesnenin(Kamyon lastiği dahil) üzerinden geçişlerde Focus'a hiç birşey olmaz. Araçta tramer mesajında görünenin dışında sol kapı ve çamurluk değişimleri de var. Yani ya 2 ayrı kazası var ya da tek kazada önden hızla çarpmış, çarptığı nesnenin verdiği tepki gücüne göre aracın kıç tarafı sola atmış kendini ve sol arka kapı ve çamurluk darbe almış. Ama bu durumda sol ön çamurluk da hasar almalıydı. Bu nedenle sanki başka bir hasardan dolayı sigorta şirketi dışında değişimler yapılmış gibi geldi bana.
Sol arka kapı ve sol arka çamurluk farklı zamanlarda olmuş. Ben o kazanın fotoğrafını görmüştüm, saç yırtılmıştı. Hatta değişim oldugunu söylemişlerdi ama exper değişim değil tamir oldugunu söyledi. YIrtık saç tamir olur mu? Olursa nasıl olur bir fikrim yok.
aracı satarken daha önce 2 parça değişen ve 1 parça boya var diye 55,000 tl ye satıyordum. Şimdi aklımda 45000 tl var
(09-10-2019, Saat: 16:41)ferhanko demiş ki: Tramer sorgusunu şase numarasından yaptık.. Ford yetkisi servisine giittigimizde km de herhangi bir problem olmadıgını söylediler, 2014 yılına kadar yetkili servise gitmişler oradaki km lerde absürt bir veri yoktu. ben aldıgımda 50.000 km civarındaydı, ben 5 senede 35,000-36,000 km yaptım.
Yetkili serviste turbo selenoid ve sanırım egr valfi (yanlış hatırlıyor olabilirim) değişti. Dışarıda bir serviste de bu yaz başında yağ karteri ve sağ akis başı değişti. Benim tahminimde o yönde. İyi bir hızla çukura girmiş olmalı ki, ön camı patlatmış ve airbagleri açmış
Focus'ta airbag sensörü Ford ambleminin arkasındadır. Yanlış hatırlamıyorsam da 30 derecelik açı içinde gelen şiddetli darbelerde airbag açar. Çukura giriş veya bir nesnenin(Kamyon lastiği dahil) üzerinden geçişlerde Focus'a hiç birşey olmaz. Araçta tramer mesajında görünenin dışında sol kapı ve çamurluk değişimleri de var. Yani ya 2 ayrı kazası var ya da tek kazada önden hızla çarpmış, çarptığı nesnenin verdiği tepki gücüne göre aracın kıç tarafı sola atmış kendini ve sol arka kapı ve çamurluk darbe almış. Ama bu durumda sol ön çamurluk da hasar almalıydı. Bu nedenle sanki başka bir hasardan dolayı sigorta şirketi dışında değişimler yapılmış gibi geldi bana.
Aynen olabilir gormek lazım. Detayli experde zaten az cok belli olur
Yanlış hatırlamıyorsam; ford larda şase numarasının 3. karakteri, "o" harfi ve "0" rakam olarak karışıyor. sizin aracın tramer tutarsızlığı bundan kaynaklanıyor olabilir. bende 2012 model fiesta vardı. benzer sorunu bende yaşamıştım ama benim kayıt çok cüzzi bi rakamdı (150 tl, 320 tl ve 200 tl gibi). Araç ta sorun yoktu, hatasız sayılabilirdi ( lokal boyalar vardı bir kaç adet) ve tramer kaydında da bişey çıkmadı. Sonra satmak için ilan verdiğimde aracımı alan arkadaş "aracınızda toplam beşyüz tl civarı hasar kaydı var ama siz yok yazmışsınız diye arayınca çok mahçup olmuştum. Sonra tekrar tekrar sorgulatıp araştırınca farkın bu hafr ile rakam karışmasından kaynaklandığı ortaya çıktı.
(10-10-2019, Saat: 09:27)Kaptan demiş ki: Yanlış hatırlamıyorsam; ford larda şase numarasının 3. karakteri, "o" harfi ve "0" rakam olarak karışıyor. sizin aracın tramer tutarsızlığı bundan kaynaklanıyor olabilir. bende 2012 model fiesta vardı. benzer sorunu bende yaşamıştım ama benim kayıt çok cüzzi bi rakamdı (150 tl, 320 tl ve 200 tl gibi). Araç ta sorun yoktu, hatasız sayılabilirdi ( lokal boyalar vardı bir kaç adet) ve tramer kaydında da bişey çıkmadı. Sonra satmak için ilan verdiğimde aracımı alan arkadaş "aracınızda toplam beşyüz tl civarı hasar kaydı var ama siz yok yazmışsınız diye arayınca çok mahçup olmuştum. Sonra tekrar tekrar sorgulatıp araştırınca farkın bu hafr ile rakam karışmasından kaynaklandığı ortaya çıktı.
evet 3. hane 0 (sıfır) olacak. Fakat bu hata malesef trafik şubeden kaynaklanıyor. Plaka çıkartırken ısrarla söylenmesine rağmen bazı memurlar "O" harfi olarak giriş yapabiliyor. Sonrasında muayenede ve bu tarz hasar durumlarında karşımıza çıkabiliyor. Tekrar araç teknik belgesi fatura vs. ile düzeltilmesi gerekiyor. Ama sigortada karışmasını aklım almıyor. Trafik "O" da yazsa ztn araç alındığında sigorta ve kasko yapılırken 0(sıfır) olarak giriş yapılıyor. Normalde böyle bir hatanın olmaması gerekirken malesef sistemlerimizin "süper verimli" çalışması sebebiyle tüketici mağdur oluyor.
Değişen parçalar dışarda orjinal çıkma ile değiştirilmiş ve işçilik iyiyse nadiren de olsa anlayamayabiliyorsunuz. Ama bahse konu araç ne olursa olsun kıymetli ve zaten 5 yıldır sorun çıkarmamışsa herşey düzgün çalışıyor demektir(hava yastıkları hariç).