(10-04-2019, Saat: 17:08)vipercann demiş ki: hoş geldiniz. demek size kısmet oldu o araç. güle güle kullanın bence gayet güzel duruyordu.
kaldığım yerden devam ediyorum dediğinize göre daha önce kullanmışsınız subaruyu. mekaniğinde ve yürüyen aksamlarda sıkıntı yoksa, bir de şase düzeltme olmamışsa (ki subaru da pek yaşanmaz) hasarlı araba almakta mantık olarak bir sıkıntı yok.
ama 10 küsür yıllık arabanın kaportasında boya var diye fiyat kırmaya çalışan -afedersiniz yavşaklar- yüzünden memlekette değişik bir ikinci el araç kültürü var. evet kabul ediyorum bunun müsebbibi biraz da ağır aksak işleyen adalet sistemi yüzünden insanların sahtekarlığa çok meyilli olması ama yine de biraz arabadan anlayanlar kaporta hasarının ne kadar önemsiz olduğunu bilirler.
Tamamen katılıyorum. Aracım ilanda iken çok yaşadım. İnsana sinir krizi geçirtirler. Benim için kaporta önemli motor mekanik yapılır diyen oldu. Öylesine motoru şanzımanı bitik subaru denk gelsinde görsün....
Hatta o konuşma şöyleymiş...
Şahıs: Kaportada sağlam yer kalmamış ki ben boya değişen olmayanı 49 a bir ay durduda 1 kişi aradı sadece sen nasıl verecen.
Ben: Satılmasa da önemli değil. Araba bana 60 geldi masrafla. Subaru da kaporta ikinci planda kalır. Motor mekanik daha önemli. Sağlam kalmamış dediğiniz bir değişen ve boyalar mı? Boyasız olsa bu verirmiyim sizce? Boyasız araba alıp motor yerseniz ne olacak
Şahıs: Ben kaportaya önem veririm motor şanzıman arıza verse yaptırırsın kaportanın dönüşü yok.
Vatandaşın sağlam yer kalmamış dediği sağ ön kapı değişimi (O da kesin değil) sağ ve sol yanda boyalar (Sol yüzeysel ve lokal). Değişensiz boyasız ve sorunsuz araç olsa piyasa ortalamasında mı satılır sizce? Bu gün bir subaru motoru ve şanzımanı yaptırmak çok mu ucuz ? Bu araç zaten 2007 model. Peki boyasız değişensizi sen 49 a nasıl veremedin. Yerse tabi. O zaman senin aracının da motor şanzıman bitik demek ki 49 a veremediğine göre. Varmı 2007-2009 legacy boyasız sorunsuz 49 a... Delirtirler insanı.