Eski modelleri hariç geri kalanlar hep dert ya da bakımı aşırı pahalı.88 model 3.5 range rover Classic(efi'yi söktüm karbüratör) aracımla 97 model 3.9 Land rover discovery 1 (efi) abimin aracını karıslastırdım mi bile bir sürü elektronik dertle uğraşıyorum.Kotu ünlerini hakeden araçlar ama bakımlarını düzgün yapıp birazcık vakit ayırdıgınızda da dağa taşa vursan gidiyorlar.Bunlar eski modeller üstelik.Yenilerde 2.7 range rover sport alıpta yana yakıla motor hatta tamir edecek adam arayanlar mi dersin,durduk yere körük bozan mi dersin.O kadar çok benimsemişler ki "dışında yoksa içinde de yoktur" ve "range alacaksan iki tane al.biri sanayıdeyken diğerine binersin." laflarını RR sahipleri için şaka değil acı gerçekler.
(24-11-2020, Saat: 13:50)serkankucuk demiş ki: Mesela Ducati motosiklet markasının Desmo bakımları vardır, motosikletin tüm parçaları sökülür, gerekenler için değişiklik yapılır sonra sıfır bir motosiklet olarak tekrar toplanır. Bu işlemin maliyeti o kadar yüksek ki o paraya yine motosiklet alinabiliyorSerkan Bey,yapma gözünü seveyim elimizde kalacak makine. Ducati Diavel desmo bakımı tüm parçalara değişirse ( ki 30ooo bakımında sabit gergiler değişmez tahminim) 5500 tl + saat işçiliği Korlas fiyatı.