Küçük hacimli arafimizim motor değişimi yaparsak ve bunu faturalandırmayıp resmiyete dökmessek . Ne gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Veyahut motoru her şeyini yaptirdim ettim . Ruhsata işletmedim . Takilan yüksek hacimli motorun numarasini elimden geldiği kadar sildim . Muayene de so4un olur mu
(20-09-2018, Saat: 09:30)Zımba demiş ki: Küçük hacimli arafimizim motor değişimi yaparsak ve bunu faturalandırmayıp resmiyete dökmessek . Ne gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Veyahut motoru her şeyini yaptirdim ettim . Ruhsata işletmedim . Takilan yüksek hacimli motorun numarasini elimden geldiği kadar sildim . Muayene de so4un olur mu
sen simdi yasal olmayan bir şey hakkında bizden yorum istiyorsun her turlu yaptigin islem kriminalde ortaya çıkıyor. Muayene deki gorevlinin dikkatine kalmış. Ama yerinde olsam yasal yollardan halletmeye çalışırım. Biraz ugrastirir ama imkansiz değil. Elinde yeni taktigin cikma motorun faturasi var ise gerisi senin koşturmana kalmış. Yurt dışından ici bos sifir faturali blok getirtebilirsin. Geri kalan malzemeyi tr de halledersin. Hic degilse içinde ne oldugunu bildigin motoru takmis olursun.
1,6 motor alıp 2.0 swaplayan çok oluyor. onlara sormak lazım nasıl yapıyorlar. muayenede sıkıntı çıkmıyor mu diye. zannımca motor no okunamıyor olarak geçiyor muayeneden.
Motor no okunmuyor hafif kusur olarak geçiyormuş sanırım 1.5 alıp 2.0 a swaplamak daha mantıklı . Vizede sorun olmaz dedi herkes yâni TÜVTÜRK de kim anlaya bilir ki . Aracın 1.5den 2.0a swaplandıgını kaç tane adam var boxer motordan anlayan
Yani bir ton para. kısıtlı bütçeyle yapılacak işler değil. ve sonrasında baş ağrıtma riski çok yüksek bu tarz işlerde. En iyisi aracı nakite cevirip varsa üstüne nakit ekleyip wrx yada sti almak.