arkadaslar selamlar,
yine ben ve yeni bir sorun
pazar gunu aracimla yaylaya ciktik. ufak tefek kar vardi. restoranin otopark rampasinda normal araclarin ciktigi bir rampada durup rampa kalkisi yapmak istedim. sag on teker buza denk geldi ve patinaj cekmeye basladi. diger 3 tekerlekten hic bir tepki alamadim. bir kac kez denedim sadece hep sag on teker dondu digerleri sabit kaldi.
bugun Mersindeki Murat Toker dostumuzla birlikte arabayi Coskun otomotive goturduk. Muratin araclarinin bakimlarini vs onlar yapiyor. benimde son muayne oncesi islemlerimi onlar yapmislardi.
araci lifte aldik ve vitese attik. on tekerlekler dondu. sol arka teker cok yavas sekilde hareket etti. sag arka teker hic kipirdamadi.
daha sonra Muratla birlikte yol testine ciktik. arac kalkista patinaj cekiyor, ayni sekilde gobeklerde denedik ve kalkista on tekerler cekiyor ve patinaja kaliyor. Daha Sonra usta ile Murat sagolsun tekrar test surusune ciktilar. ( benim arka koltukta 2 tane cocuk koltugu oldugu icin ben cikmadim) Power tusu basili kullaninca cekis deigisyor ve donuslerde 4 ceker gibi gidiyor arac. ama tus basili degilken FWD oluyor. /ustanin yorumu ,arac liftteyken normal diyor ama Tabi bakan usta diger 4 ceker sistemlerine gore yorum yapiyor , subarunun simetrik 4 cekeri icin ben boyle bir seyin mumkun olacagini dusunmuyorum. havada tum tekreleklerin ayni hizda donemsi gerekiyor bence.
araci ilk aldigimda sigortasiyla oynayip FWD kullanmisti bir onceki sahibi. bu sebeple sanzimana ve AWD sistemin zarar vermis olabilirler diye dusundum.
yabanci forumlarda arastirdim , selenoid agrizasi olabilecegi yaziyor .genelde bu problemi yasayanlar selenoid degisimi sonucu sorunu cozmusler.
daha once basina gelen veya duyan oldumu ?
yarin veya carsamba Dyno test dedikleri teste sokup cekisi tekrar test edecegim. sonrasinda ona gore bir yol izleycegiz.
bilgisi olan doslardan yardimlarini beklerim. ( bu arada raci ustayla telefonda gorustuk sanziman dedi oda)
yine ben ve yeni bir sorun
pazar gunu aracimla yaylaya ciktik. ufak tefek kar vardi. restoranin otopark rampasinda normal araclarin ciktigi bir rampada durup rampa kalkisi yapmak istedim. sag on teker buza denk geldi ve patinaj cekmeye basladi. diger 3 tekerlekten hic bir tepki alamadim. bir kac kez denedim sadece hep sag on teker dondu digerleri sabit kaldi.
bugun Mersindeki Murat Toker dostumuzla birlikte arabayi Coskun otomotive goturduk. Muratin araclarinin bakimlarini vs onlar yapiyor. benimde son muayne oncesi islemlerimi onlar yapmislardi.
araci lifte aldik ve vitese attik. on tekerlekler dondu. sol arka teker cok yavas sekilde hareket etti. sag arka teker hic kipirdamadi.
daha sonra Muratla birlikte yol testine ciktik. arac kalkista patinaj cekiyor, ayni sekilde gobeklerde denedik ve kalkista on tekerler cekiyor ve patinaja kaliyor. Daha Sonra usta ile Murat sagolsun tekrar test surusune ciktilar. ( benim arka koltukta 2 tane cocuk koltugu oldugu icin ben cikmadim) Power tusu basili kullaninca cekis deigisyor ve donuslerde 4 ceker gibi gidiyor arac. ama tus basili degilken FWD oluyor. /ustanin yorumu ,arac liftteyken normal diyor ama Tabi bakan usta diger 4 ceker sistemlerine gore yorum yapiyor , subarunun simetrik 4 cekeri icin ben boyle bir seyin mumkun olacagini dusunmuyorum. havada tum tekreleklerin ayni hizda donemsi gerekiyor bence.
araci ilk aldigimda sigortasiyla oynayip FWD kullanmisti bir onceki sahibi. bu sebeple sanzimana ve AWD sistemin zarar vermis olabilirler diye dusundum.
yabanci forumlarda arastirdim , selenoid agrizasi olabilecegi yaziyor .genelde bu problemi yasayanlar selenoid degisimi sonucu sorunu cozmusler.
daha once basina gelen veya duyan oldumu ?
yarin veya carsamba Dyno test dedikleri teste sokup cekisi tekrar test edecegim. sonrasinda ona gore bir yol izleycegiz.
bilgisi olan doslardan yardimlarini beklerim. ( bu arada raci ustayla telefonda gorustuk sanziman dedi oda)