(07-04-2019, Saat: 19:36)OsmanTolga demiş ki: Ancak bakabildim. Koltuklar en önde ve dik durumdayken kasanın iç uzunluğu 194 cm. Genişliği 135 cm ancak arka amortisör kısmında 95 cm'ye düşüyor.
Ölçüler için teşekkür ederim. Tek kişi yatmak için mantıklı ölçüler. İki kişi yatacaksa zorlanır diye tahmin ediyorum. Yine de idare edilebilir. Merhaba, Euro 4 euro 5 motor farkı konuşulurken şöyle bir ilan buldum. Fiyat konusunda değil ama araç ve motor konusunda ne dersiniz?
(07-04-2019, Saat: 19:36)OsmanTolga demiş ki: Ancak bakabildim. Koltuklar en önde ve dik durumdayken kasanın iç uzunluğu 194 cm. Genişliği 135 cm ancak arka amortisör kısmında 95 cm'ye düşüyor.
Ölçüler için teşekkür ederim. Tek kişi yatmak için mantıklı ölçüler. İki kişi yatacaksa zorlanır diye tahmin ediyorum. Yine de idare edilebilir. Merhaba, Euro 4 euro 5 motor farkı konuşulurken şöyle bir ilan buldum. Fiyat konusunda değil ama araç ve motor konusunda ne dersiniz?
İzmirdeki araç 85’e bırakırsa ve dedikleri dışında birşey yoksa, hor kullanılmamışsa bence alınabilir. Ben 78bin km’de aynı aracın hafif sürtme/vurmalara karışmış ama sıfır ayarında yürür ve motora sahip siyah derilisini 83e aldım. Araca sadece henüz bir kere bakım yaptım. Başka birşeyine harcama yapmadım. Full yetkili servis bakımlıydı. Araca hemen extra masraf yapmak istemediğim için 2-3 bin tl extra vermek açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Çünkü aracın temizliğine olan güvenim beni daha çok memnun ediyor. Şuan sanki sıfır dengiymiş gibi sürüyorum. Bu arada 3. Nesil foresterların motoru 2011 başı itibari ile değişti ve ej20 model motordan fb20 model motora geçiş oldu. Lpg ile uyumlu, triggeri bir öncekine göre daha sorunsuz (sanırım 200 bin gidiyor), yakıt tüketimi %10-15 daha düşük taş gibi bir motor. Açıkcası aldığım için ben çok memnunum. Daha bir yıl olmadı 17 bin km yaptım istanbul içi/dışı keyifle biniyorum. Orjinal teyp ve ses sistemine ayrıca hayran kaldım. Baya kaliteli ses veriyor. Aracın tek gıcık olduğum yanı bluetooth için her seferinde manuel müdahale gerekiyor.
Temiz araç bulursanız uzun yıllar binersiniz. Ben şahsen zorunda kalmadıkça bu aracı satmayı hiç düşünmüyorum. Belki ilerde yanına forumdaki arkadaşların gazına gelip outback h6 koyarım )
(07-04-2019, Saat: 21:00)Gürbenç demiş ki: Anlatıldıgı gibiyse çok iyi ama yinede iyi araştırmak lazım kayıtlarını bide tabi malum konu euro 4 se motor degismiş mi? Motor Euro 5 mi?
Araştırdığım kadarıyla euro 5 motormuş.
(07-04-2019, Saat: 21:37)nitro37 demiş ki:
(07-04-2019, Saat: 20:21)turgayatli demiş ki: Ölçüler için teşekkür ederim. Tek kişi yatmak için mantıklı ölçüler. İki kişi yatacaksa zorlanır diye tahmin ediyorum. Yine de idare edilebilir. Merhaba, Euro 4 euro 5 motor farkı konuşulurken şöyle bir ilan buldum. Fiyat konusunda değil ama araç ve motor konusunda ne dersiniz?
Euro 5 motor takılı ise hemen al ama takılı değil ise üzerinde Euro 4 varsa risk olur. Fiyat da uygun bu arada
Manuel olması beni biraz düşündürüyor açıkçası ama araç aklımda.
(07-04-2019, Saat: 23:57)Slovan demiş ki: İzmirdeki araç 85’e bırakırsa ve dedikleri dışında birşey yoksa, hor kullanılmamışsa bence alınabilir. Ben 78bin km’de aynı aracın hafif sürtme/vurmalara karışmış ama sıfır ayarında yürür ve motora sahip siyah derilisini 83e aldım. Araca sadece henüz bir kere bakım yaptım. Başka birşeyine harcama yapmadım. Full yetkili servis bakımlıydı. Araca hemen extra masraf yapmak istemediğim için 2-3 bin tl extra vermek açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Çünkü aracın temizliğine olan güvenim beni daha çok memnun ediyor. Şuan sanki sıfır dengiymiş gibi sürüyorum. Bu arada 3. Nesil foresterların motoru 2011 başı itibari ile değişti ve ej20 model motordan fb20 model motora geçiş oldu. Lpg ile uyumlu, triggeri bir öncekine göre daha sorunsuz (sanırım 200 bin gidiyor), yakıt tüketimi %10-15 daha düşük taş gibi bir motor. Açıkcası aldığım için ben çok memnunum. Daha bir yıl olmadı 17 bin km yaptım istanbul içi/dışı keyifle biniyorum. Orjinal teyp ve ses sistemine ayrıca hayran kaldım. Baya kaliteli ses veriyor. Aracın tek gıcık olduğum yanı bluetooth için her seferinde manuel müdahale gerekiyor.
Temiz araç bulursanız uzun yıllar binersiniz. Ben şahsen zorunda kalmadıkça bu aracı satmayı hiç düşünmüyorum. Belki ilerde yanına forumdaki arkadaşların gazına gelip outback h6 koyarım )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Satmayı düşünürseniz konuşabiliriz verdiğiniz bilgiler için teşekkğr ederim. Bu arada izmirdeki 2011 premium forester aracın lpg uyumu ve montaj bedelleri hususunda bilginiz var mıdır? En iyi nerede taktırılır? Ne kadara hallolur? Verimli midir?
(07-04-2019, Saat: 21:00)Gürbenç demiş ki: Anlatıldıgı gibiyse çok iyi ama yinede iyi araştırmak lazım kayıtlarını bide tabi malum konu euro 4 se motor degismiş mi? Motor Euro 5 mi?
Araştırdığım kadarıyla euro 5 motormuş.
(07-04-2019, Saat: 21:37)nitro37 demiş ki: Euro 5 motor takılı ise hemen al ama takılı değil ise üzerinde Euro 4 varsa risk olur. Fiyat da uygun bu arada
Manuel olması beni biraz düşündürüyor açıkçası ama araç aklımda.
(07-04-2019, Saat: 23:57)Slovan demiş ki: İzmirdeki araç 85’e bırakırsa ve dedikleri dışında birşey yoksa, hor kullanılmamışsa bence alınabilir. Ben 78bin km’de aynı aracın hafif sürtme/vurmalara karışmış ama sıfır ayarında yürür ve motora sahip siyah derilisini 83e aldım. Araca sadece henüz bir kere bakım yaptım. Başka birşeyine harcama yapmadım. Full yetkili servis bakımlıydı. Araca hemen extra masraf yapmak istemediğim için 2-3 bin tl extra vermek açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Çünkü aracın temizliğine olan güvenim beni daha çok memnun ediyor. Şuan sanki sıfır dengiymiş gibi sürüyorum. Bu arada 3. Nesil foresterların motoru 2011 başı itibari ile değişti ve ej20 model motordan fb20 model motora geçiş oldu. Lpg ile uyumlu, triggeri bir öncekine göre daha sorunsuz (sanırım 200 bin gidiyor), yakıt tüketimi %10-15 daha düşük taş gibi bir motor. Açıkcası aldığım için ben çok memnunum. Daha bir yıl olmadı 17 bin km yaptım istanbul içi/dışı keyifle biniyorum. Orjinal teyp ve ses sistemine ayrıca hayran kaldım. Baya kaliteli ses veriyor. Aracın tek gıcık olduğum yanı bluetooth için her seferinde manuel müdahale gerekiyor.
Temiz araç bulursanız uzun yıllar binersiniz. Ben şahsen zorunda kalmadıkça bu aracı satmayı hiç düşünmüyorum. Belki ilerde yanına forumdaki arkadaşların gazına gelip outback h6 koyarım )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Satmayı düşünürseniz konuşabiliriz verdiğiniz bilgiler için teşekkğr ederim. Bu arada izmirdeki 2011 premium forester aracın lpg uyumu ve montaj bedelleri hususunda bilginiz var mıdır? En iyi nerede taktırılır? Ne kadara hallolur? Verimli midir?
LPG hakkında herşey bölümünde gerekli bilgiler mevcut. Tüm Subaru modellerinde dit motor olmadıkça LPG uyumu mümkündur. Dit motor ise 2013 ve uzeri turbo beslemeli modellerde mevcuttur. İzmir'de LPG için tavsiye edebileceğim bir yer yok ama Ankara'ya gelirseniz Forum uyelerimizde Kayra otogazda sorunsuz montaj yaptirabilirsiniz. Ortalama LPG kit maliyeti 2500 TL den başlar. LPG de atmosferik motorlar daha uzun süre hizmet eder. Ortalama 80 k km sonra ( kullanıma bağlı olarak) bir subap ayarı yaptirilir ve yine 20-30k kullanılır. Subap ayar ücreti ortalama doch motorlarda ( üstten cift egzantirkli) 1500 TL gibi maliyeti olur. Zamanında Subap ayarı yaptirilmaz ise subap değişimine gidilir bununda maliyeti ortalama 5000 TL civarı ( orjinal malzeme ) tutar. Konuyu okumaya gerek kalmadı ben ozetlemis oldum artık
(07-04-2019, Saat: 23:57)Slovan demiş ki: İzmirdeki araç 85’e bırakırsa ve dedikleri dışında birşey yoksa, hor kullanılmamışsa bence alınabilir. Ben 78bin km’de aynı aracın hafif sürtme/vurmalara karışmış ama sıfır ayarında yürür ve motora sahip siyah derilisini 83e aldım. Araca sadece henüz bir kere bakım yaptım. Başka birşeyine harcama yapmadım. Full yetkili servis bakımlıydı. Araca hemen extra masraf yapmak istemediğim için 2-3 bin tl extra vermek açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Çünkü aracın temizliğine olan güvenim beni daha çok memnun ediyor. Şuan sanki sıfır dengiymiş gibi sürüyorum. Bu arada 3. Nesil foresterların motoru 2011 başı itibari ile değişti ve ej20 model motordan fb20 model motora geçiş oldu. Lpg ile uyumlu, triggeri bir öncekine göre daha sorunsuz (sanırım 200 bin gidiyor), yakıt tüketimi %10-15 daha düşük taş gibi bir motor. Açıkcası aldığım için ben çok memnunum. Daha bir yıl olmadı 17 bin km yaptım istanbul içi/dışı keyifle biniyorum. Orjinal teyp ve ses sistemine ayrıca hayran kaldım. Baya kaliteli ses veriyor. Aracın tek gıcık olduğum yanı bluetooth için her seferinde manuel müdahale gerekiyor.
Temiz araç bulursanız uzun yıllar binersiniz. Ben şahsen zorunda kalmadıkça bu aracı satmayı hiç düşünmüyorum. Belki ilerde yanına forumdaki arkadaşların gazına gelip outback h6 koyarım )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Çok faydalı oldu verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. İzmir’deki araç benim de aklımı çeliyor bir görüşme yaparım bu hafta özellikle bakımları konusu önemli dediğiniz gibi. İlanda bedelsiz tramer kaydı var denmiş bu ne demek olabilir sizce? Ayrıca şunları da sormak isterim size: 1) İzmir’deki araç deri rengi dışında donanım olarak tamamen sizinki ile aynı mı? 2) Sizin araçta LPG var mı ve eğer yoksa benzin tüketim değerleriniz nasıl? Ben şimdilik LPG düşünmediğim için benzin tüketimi önemli. @nitro37 de Bayraktar ile olumlu bir görüşme yaparsa iyi bir expertiz yaptırırız araca inşallah.
İzmirde genel donanım ve performans testi için tüv-süd var lakin bizim araçlar şakaya gelmez extra olarak bilindik subaru ustasına göstermek sizin için sizin daha iyi olacaktır
(07-04-2019, Saat: 23:57)Slovan demiş ki: İzmirdeki araç 85’e bırakırsa ve dedikleri dışında birşey yoksa, hor kullanılmamışsa bence alınabilir. Ben 78bin km’de aynı aracın hafif sürtme/vurmalara karışmış ama sıfır ayarında yürür ve motora sahip siyah derilisini 83e aldım. Araca sadece henüz bir kere bakım yaptım. Başka birşeyine harcama yapmadım. Full yetkili servis bakımlıydı. Araca hemen extra masraf yapmak istemediğim için 2-3 bin tl extra vermek açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Çünkü aracın temizliğine olan güvenim beni daha çok memnun ediyor. Şuan sanki sıfır dengiymiş gibi sürüyorum. Bu arada 3. Nesil foresterların motoru 2011 başı itibari ile değişti ve ej20 model motordan fb20 model motora geçiş oldu. Lpg ile uyumlu, triggeri bir öncekine göre daha sorunsuz (sanırım 200 bin gidiyor), yakıt tüketimi %10-15 daha düşük taş gibi bir motor. Açıkcası aldığım için ben çok memnunum. Daha bir yıl olmadı 17 bin km yaptım istanbul içi/dışı keyifle biniyorum. Orjinal teyp ve ses sistemine ayrıca hayran kaldım. Baya kaliteli ses veriyor. Aracın tek gıcık olduğum yanı bluetooth için her seferinde manuel müdahale gerekiyor.
Temiz araç bulursanız uzun yıllar binersiniz. Ben şahsen zorunda kalmadıkça bu aracı satmayı hiç düşünmüyorum. Belki ilerde yanına forumdaki arkadaşların gazına gelip outback h6 koyarım )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Çok faydalı oldu verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. İzmir’deki araç benim de aklımı çeliyor bir görüşme yaparım bu hafta özellikle bakımları konusu önemli dediğiniz gibi. İlanda bedelsiz tramer kaydı var denmiş bu ne demek olabilir sizce? Ayrıca şunları da sormak isterim size: 1) İzmir’deki araç deri rengi dışında donanım olarak tamamen sizinki ile aynı mı? 2) Sizin araçta LPG var mı ve eğer yoksa benzin tüketim değerleriniz nasıl? Ben şimdilik LPG düşünmediğim için benzin tüketimi önemli. @nitro37 de Bayraktar ile olumlu bir görüşme yaparsa iyi bir expertiz yaptırırız araca inşallah.
Bende lpg yok. Tüketim şöyle: 90la şehirdışı gidersen 6-7 yakarsın İstanbul şehiriçi ise 9-12 arasında değişir.
Donanım aynı galiba. Benim aracın rengi de sedefli beyaz. Çok güzel bir renk.
(08-04-2019, Saat: 02:13)nitro37 demiş ki: LPG hakkında herşey bölümünde gerekli bilgiler mevcut. Tüm Subaru modellerinde dit motor olmadıkça LPG uyumu mümkündur. Dit motor ise 2013 ve uzeri turbo beslemeli modellerde mevcuttur. İzmir'de LPG için tavsiye edebileceğim bir yer yok ama Ankara'ya gelirseniz Forum uyelerimizde Kayra otogazda sorunsuz montaj yaptirabilirsiniz. Ortalama LPG kit maliyeti 2500 TL den başlar. LPG de atmosferik motorlar daha uzun süre hizmet eder. Ortalama 80 k km sonra ( kullanıma bağlı olarak) bir subap ayarı yaptirilir ve yine 20-30k kullanılır. Subap ayar ücreti ortalama doch motorlarda ( üstten cift egzantirkli) 1500 TL gibi maliyeti olur. Zamanında Subap ayarı yaptirilmaz ise subap değişimine gidilir bununda maliyeti ortalama 5000 TL civarı ( orjinal malzeme ) tutar. Konuyu okumaya gerek kalmadı ben ozetlemis oldum artık
Teşekkür ederim. Ben ilgili sayfalara daha detaylı bakayım yorum yazmadan
İzmir Gaziemir Bayraktar servisini aradım. Onur bey oradan ayrılmış. Yerine Eray bey bakiyormus. Kendisine 10 kez denememe rağmen baglanamadim. Artık öğleden sonra tekrar denerim.