(07-04-2019, Saat: 11:20)sea demiş ki: İzmir Bayraktar otomotivde Onur bey vardı, araba alma sürecinde bana çok yardımcı olmuştu. Ben oradan memnun kaldım.
Onur beyin iletişim numarasını bulabilirmisin sea. Kendisiyle görüşüp forum için neler yapabiliyor konuşmak lazım
(07-04-2019, Saat: 11:20)sea demiş ki: İzmir Bayraktar otomotivde Onur bey vardı, araba alma sürecinde bana çok yardımcı olmuştu. Ben oradan memnun kaldım.
Onur beyin iletişim numarasını bulabilirmisin sea. Kendisiyle görüşüp forum için neler yapabiliyor konuşmak lazım
Kusura bakmayın, baktım ama bulamadım. Geçen yıl Haziran-Temmuz gibi kendisiyle bir iki kez konuşmuştum cepten aslında. İzmir'e araba bakmaya gittiğimde (forumda başlığı vardır, araç sahibi beni saatlerce oyalayıp gelmemişti) Bayraktar'da beklerken Onur beyden epey bilgi almıştım. Numarasını kaydetmemişim ama Bayraktar'a telefon açılırsa kendisine ulaşılabilir sanıyorum.
(07-04-2019, Saat: 11:20)sea demiş ki: İzmir Bayraktar otomotivde Onur bey vardı, araba alma sürecinde bana çok yardımcı olmuştu. Ben oradan memnun kaldım.
Onur beyin iletişim numarasını bulabilirmisin sea. Kendisiyle görüşüp forum için neler yapabiliyor konuşmak lazım
(04-04-2019, Saat: 16:21)nitro37 demiş ki: Google da numarası vardır ben kaybettim eski telde kaldı. Subarucu Kemal usta derseniz çıkar numara
Evet hemen çıktı. Teşekkürler: 0544 877 13 27 belki başkalarına da lazım olur.
Bu arkadaşin mesleği oto elektrikçi mekanikçi değil , müşteri kitlesi impreza tunning tarzı şahinden subaruya terfi etmiş caddeciler , İzmir de subaru ustası denince nedense bu arkadaş çıkıyor , bir şekilde isim yapmış .
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(07-04-2019, Saat: 13:43)highoutput demiş ki: Bu arkadaşin mesleği oto elektrikçi mekanikçi değil , müşteri kitlesi impreza tunning tarzı şahinden subaruya terfi etmiş caddeciler , İzmir de subaru ustası denince nedense bu arkadaş çıkıyor , bir şekilde isim yapmış .
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bunu öğrendiğimiz iyi oldu O vakit İzmire araç almaya gelirsek Onur beyle iletişim kurulacak demektir. Teşekkürler...
sayın @nitro37 ne guzel işini bilen ustalar buluyor ist da ankara da , izmir li olarak kıskanıyoruz bu durumu :(
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(07-04-2019, Saat: 14:07)memotzi demiş ki: Bunu öğrendiğimiz iyi oldu O vakit İzmire araç almaya gelirsek Onur beyle iletişim kurulacak demektir. Teşekkürler...
sayın @nitro37 ne guzel işini bilen ustalar buluyor ist da ankara da , izmir li olarak kıskanıyoruz bu durumu :(
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Valla volkan abi işin aslı İzmir Bornova'da ki ustayi şahsen tanımam. Nasıl iş yaptığını da bilmiyorum servisdeki Beyle yarın bir görüşme yapayım neticeyi buraya yazarım. Eğer foruma bir katkı sunarsa güzel olur hem bizim hemde üyelerimiz için.
Zaten ileride forum içinde bir bölge temsilcisi olayına girecegim. O zaman geldiğinde uyelerimiz hemen hemen her şehir de sorunlarını danışarak yardım alacak bir muhatap bulabilcekler.
(07-04-2019, Saat: 14:57)highoutput demiş ki: sayın @nitro37 ne guzel işini bilen ustalar buluyor ist da ankara da , izmir li olarak kıskanıyoruz bu durumu :(
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Valla volkan abi işin aslı İzmir Bornova'da ki ustayi şahsen tanımam. Nasıl iş yaptığını da bilmiyorum servisdeki Beyle yarın bir görüşme yapayım neticeyi buraya yazarım. Eğer foruma bir katkı sunarsa güzel olur hem bizim hemde üyelerimiz için.
Zaten ileride forum içinde bir bölge temsilcisi olayına girecegim. O zaman geldiğinde uyelerimiz hemen hemen her şehir de sorunlarını danışarak yardım alacak bir muhatap bulabilcekler.
benim içimden geçen , dön memlekete aç bir garaj izmir subarucu görsün , izmir çok beyin göçü veriyor ist a ankara ya :(
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(07-04-2019, Saat: 15:09)nitro37 demiş ki: Valla volkan abi işin aslı İzmir Bornova'da ki ustayi şahsen tanımam. Nasıl iş yaptığını da bilmiyorum servisdeki Beyle yarın bir görüşme yapayım neticeyi buraya yazarım. Eğer foruma bir katkı sunarsa güzel olur hem bizim hemde üyelerimiz için.
Zaten ileride forum içinde bir bölge temsilcisi olayına girecegim. O zaman geldiğinde uyelerimiz hemen hemen her şehir de sorunlarını danışarak yardım alacak bir muhatap bulabilcekler.
benim içimden geçen , dön memlekete aç bir garaj izmir subarucu görsün , izmir çok beyin göçü veriyor ist a ankara ya :(
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yok Volkan abi işin içine para girdimi farklı oluyor. Başkası servis açsin işini düzgün yapsın ben onu desteklerim : pazartesi bir görüşme yapayım İzmir'deki yetkili servis ile. Eğer kriterlerimize uygunsalar foruma ekleriz onlarida. Böylece İzmir'deki üyelerinde gideceği forum ailesinden bir yeri olur.