Sayın forum yetkilileri ,
Subaru Forester 2009 aracımda uzun zaman önce ( 4-5 sene ) taktırdığım bir Atiker LPG kiti var İstanbul'da Vahap Usta manifold'u delmeden 100 bin km'de takmıştı çok uzun süre sağolsun sorunsuz kullandık araç 290 bin km'de sübap ayarına gitti ve şimdi motorla da ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum. Bazı ustalar tarafından LPG kullanırsam 40 - 50 bin km de bir sürekli sorun yaşayacağım söylendi. Bu doğru mu ? Sübap ayarını mı kastediyorlar ? Yoksa uzun vadede motora belirgin bir zararı oluyor mu ? Farklı yeni bir kitle bu durumun önüne geçebilirmiyim ?
Değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim.
Subaru Forester 2009 aracımda uzun zaman önce ( 4-5 sene ) taktırdığım bir Atiker LPG kiti var İstanbul'da Vahap Usta manifold'u delmeden 100 bin km'de takmıştı çok uzun süre sağolsun sorunsuz kullandık araç 290 bin km'de sübap ayarına gitti ve şimdi motorla da ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum. Bazı ustalar tarafından LPG kullanırsam 40 - 50 bin km de bir sürekli sorun yaşayacağım söylendi. Bu doğru mu ? Sübap ayarını mı kastediyorlar ? Yoksa uzun vadede motora belirgin bir zararı oluyor mu ? Farklı yeni bir kitle bu durumun önüne geçebilirmiyim ?
Değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim.