Dün aracımı normal bakım için Park Subaru'ya İsmail abiye götürdüm. Rutin bakımlarının dışında ufak tefek şikayetlerim vardı, ondan dolayı bir cihaza bağlatmak istedim. Bağlattıktan sonra aldığım hatalar
P0011 - A Camshaft position system performance (Bank1) P0607 - Thorttle control system circuit range/performance P0700 - Request AT MIL On
Bu hataları daha önce alan arkadaşlar muhakkak olmuştur. Yönlendirmelerine ihtiyacım var. Nasıl bir yol izlemeliyim. Araç yeni motor yapılmış, Antalya YMZ Otomotivde. Buna rağmen uzun stop etmelerde ilk çalıştırdığında bir şıkırtı geliyor. Serviste bizimle ilgilenen arkadaş biraz korkuttu beni.
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ilk çalıştırmada ki şıkırti yataklardaki boşluk olabilir. Siz o araci iyicemi kontrol ettirin daha sonra bu arizalara yonelelim. Krank pozsiyon sensorunuz, vuruntu sensorunuz, avcs sensoru vs ariza verebilir boyle durumlarda. Bu demektir ki araba duzensiz çalışıyor Atesleme yada mekanik bir hata sonucu, bunuda motor rektefiyesi sonucu olarak görüyorum ben.
(30-09-2018, Saat: 19:23)nitro37 demiş ki: Ilk çalıştırmada ki şıkırti yataklardaki boşluk olabilir. Siz o araci iyicemi kontrol ettirin daha sonra bu arizalara yonelelim. Krank pozsiyon sensorunuz ve vuruntu sensorunuz ariza verebilir boyle durumlarda
Valla aracı aldığım kişi aracının arkasında duracağını söyleyip hatta kendi eliyle sözleşme falan yazdı. 6 ay süreyle tüm motor arızaları bana ait diye. Onla görüştüm. Yarın bi ymz otomotivin sahibiyle görüşecekmiş. Bilmiyorum gerçekten. Çok keyif alarak biniyordum ama servisteki arkadaş öyle deyince moralim iyice bozuldu.
P0011 solenoid valf hatası P700 şanzıman kontrol modülü P607 motor beyni hatası En son bu hataları veren araçta komple motor yapıldı yatak dağıtmıştı solenoid valf bozulmuştu. P0011 belirleyici bir hata motorun düzensiz çalışmasından dolayı diğer ikisini vermiş olma ihtimali yüksek.