Bu 1.6 2.0 olayi yurtici mi yurtdisi mi, özelden yada buradan paylaşırsanız bi incelemek konusmak isterim. Anladigim o ki, 2.0da 300hp stock motor olmadigindan, hem swap hem mod'lama var motorda. Cok ciddi rakam 300hp stock cvt için de.
(Stock 2.0 levorg sti'lar bile stage 1 veya 2 de o rakamlara cikmiyordu diye biliyorum)
Motor elimize alma konusuna gelirsek.
Cvt kisitlamasindan ötürü dünyada motorla oynayan pek yok. O yüzden elimizdeki örnek sayisi genelleme yapabilmek icin cok cok az. Amerika da satilsaydi levorg, hem sayi hem de seffaflik olarak cok örnek olurdu elimizde.
Su anda en cok kullanici avusturalya, taiwan ve japonyada var.
Avusturalyada da 2.0lar cogunlukta
Taiwanda birseyler yapsalar dahi, ingilizce seviyeleri saglikli iletisim kurmak icin baya düşük.
Japonya da asıl işler döner ama onlar kapalı kutu ve 1.6 yoktur bile belki orada
Dönersek geri konuya, üretici 2020 wrx sti alan adamin bile motorla oynacagini biliyor. Bu araci alan stok kullanmaz. Motor aksamlarini buna uygun cikariyor olabilir.
Ama levorg, japonyadaki 2.0 versiyon reklamlarin da bile aile aracı olarak lanse edildi. Bu sebeple cok daha optimize edilmis, stock hali neyse öyle kullanir alan adam diye üretilmis ,yukarida belirtildigi gibi guvenli marjlari dar birakmis olabilir subaruJP.
(Ha olmaya da bilir. Tam tersine süpriz yapip 170hp lik motoru 250ye uygun halde bile üretmiş olabilir. Ama bilemiyoruz iste, tecrube yok henüz)
Dönüp dolasıp ayni yere geliyoruz işte..
Soru isaretleri var, hem cvt hem motor..
Öncü örnekler yok..
Bu işe girecekseniz de kontak halinde kalalım. Bi yardimimiz dokunur belki
(Stock 2.0 levorg sti'lar bile stage 1 veya 2 de o rakamlara cikmiyordu diye biliyorum)
Motor elimize alma konusuna gelirsek.
Cvt kisitlamasindan ötürü dünyada motorla oynayan pek yok. O yüzden elimizdeki örnek sayisi genelleme yapabilmek icin cok cok az. Amerika da satilsaydi levorg, hem sayi hem de seffaflik olarak cok örnek olurdu elimizde.
Su anda en cok kullanici avusturalya, taiwan ve japonyada var.
Avusturalyada da 2.0lar cogunlukta
Taiwanda birseyler yapsalar dahi, ingilizce seviyeleri saglikli iletisim kurmak icin baya düşük.
Japonya da asıl işler döner ama onlar kapalı kutu ve 1.6 yoktur bile belki orada
Dönersek geri konuya, üretici 2020 wrx sti alan adamin bile motorla oynacagini biliyor. Bu araci alan stok kullanmaz. Motor aksamlarini buna uygun cikariyor olabilir.
Ama levorg, japonyadaki 2.0 versiyon reklamlarin da bile aile aracı olarak lanse edildi. Bu sebeple cok daha optimize edilmis, stock hali neyse öyle kullanir alan adam diye üretilmis ,yukarida belirtildigi gibi guvenli marjlari dar birakmis olabilir subaruJP.
(Ha olmaya da bilir. Tam tersine süpriz yapip 170hp lik motoru 250ye uygun halde bile üretmiş olabilir. Ama bilemiyoruz iste, tecrube yok henüz)
Dönüp dolasıp ayni yere geliyoruz işte..
Soru isaretleri var, hem cvt hem motor..
Öncü örnekler yok..
Bu işe girecekseniz de kontak halinde kalalım. Bi yardimimiz dokunur belki