Merhaba Sayın Forumdaşlarım. Malumunuz olduğu üzere 310.500 km.de kapak contası yanan 1.5 aracımı 2.0'a çevirmeye karar vermiştim. Bu sayede hem daha yeni hem de daha güçlü bir motora sahip olacaktım. Geçtiğimiz Cumartesi aracı Arıcan'a bırakmıştım. Pazartesi aracın üzerindeki motor indirildi, yurtdışından ithal (hiç LPG uygulanmamış) ve düşük km.li (100.000 km altında) bir EJ20 motor satın alındı. Salı günü takıldı. Mevcut radyatör ince geldiği için daha kalın olanı ile değiştirildi. Bugün montaj tamamlandı ve araç test edildi. Ben de öğlen gidip aracımı aldım. Motor kaputunu kaldırınca sanki yeni bir arabaya bakıyormuş izlenimi edindim. (Bu arada aracın arkasını da çanaktan 2-3 cm kadar yükselttik.)
İlk sürüş deneyimim tek kelimeyle harika. 2.0 motor farkını gerçekten belli ediyor. Yakıt tüketim verilerini bir süre kullandıktan sonra paylaşırım.
Not: Ömer Usta benim aracın performansını görünce o da kızının Impreza'sını 1.5'ten 2.0'ya değiştirmeye karar verdi.
Önemli not: Başka markaların servisleri basit onarımları bile bir haftada yapamazken üç günde sandık motor değişimi yapan Raci Usta'ya ayrıca teşekkür ediyorum.
İlk sürüş deneyimim tek kelimeyle harika. 2.0 motor farkını gerçekten belli ediyor. Yakıt tüketim verilerini bir süre kullandıktan sonra paylaşırım.
Not: Ömer Usta benim aracın performansını görünce o da kızının Impreza'sını 1.5'ten 2.0'ya değiştirmeye karar verdi.
Önemli not: Başka markaların servisleri basit onarımları bile bir haftada yapamazken üç günde sandık motor değişimi yapan Raci Usta'ya ayrıca teşekkür ediyorum.