Subaru'nun hybridleri yaramaz. Yakıt tasarufu yalan olduğu gibi bakımı da masraflı. Ben olsam en yüksek modelden itibaren km.sine göre öncelik verirdim. 1. 2022 XV Exclusive 2. 2020 XV Xtreme 3. 2018 Forester 2.0i 4. 2020 Forester Hybrid
Not: 2018 Forester XT olsaydı onu en üste koyardım.
<p>1.nesil hibritler problemli diye duymuştum ne kadar doğru bilemiyorum.Eşimde 2020 XV var exclusive paket.Annemde 2018 xt var.Xt çok ayrı mevzu ama sizin bulduğunuzda benzinli atmosferik.Ben sanırım 2018 kasayı tercih ederdim.Hem benzinli olmasından kaynaklı hem de kasanın büyüklüğü açısından.Ama 2018 benzinli değilde dizel olsaydı bu seferde XV dolu pakete dönerdim</p>
Finansal açıdan bakıldığında XV'nin bagaj hacmi ve motor gücü size yeterli geliyorsa Forester'a geçmeye gerek yok diye düşünüyorum. Ama gönlünüz Forester'dan yana ise de fiyatlar arasında çok da büyük bir uçurum yok. Bu arada Subaru'nun aylık toplam araç satışı 40-50 adet , yani yakında düşük km. ikinci el araç bulmak zorlaşabilir. Hayalinizdeki araca binmek için son şanslar olabilir.
2022 model Exclusive olan aracı satın aldık. 2017 ile arasında güvenlik dışında bazı farklar var sanki. Hem araç daha atik, hemde amortisörleri sanki daha yumuşak. Trim sesi daha az.
Bir sorum olacak... Aldığımda yakıtı sıfırladım. Şu an için 1 haftada 12.3 görünüyor. Kullandığım gün için sarfiyatı göremiyor muyum?