Lpg takılacaksa 150 bg atmosferik olmalı. 240 bg uyumlu değil. Uysada çok zahmetli ve riskli diye biliyorum. İmkan varsa o yıllarda bahcekapiliyavuz'un dediği gibi dizel daha iyi bir seçenek.
Tesekkur ederim bilgi icin , mesela 2015 fiyatlarina baktim arac fiyati 240 benzinli ile dizel asagi yukari ayni, tuketim degerleride izledigime gore asagi yukari ayni gibi olacak, 240 lpg de biraz disuk hisswttirse de 147 dizel gibi hissettirir gibi dusundum en son bakmam gerekn sorun cikarma ve bakim masraflari kaldi o konuda bilgim yok o yuzden kullanicilardan yorum alayim dedim
Kısa mesafe kullanıcısı iseniz benzinli daha iyidir. Dizelde 2011’dan kasıt Euro 5 motorlu araçlardır. 2010 olup Euro 5 motorlu araçlar olduğu gibi 2011 olup Euro 4 motorlu araçlar da var. Güç açısından XT ile kıyaslanmaz, ama atmosferik olanlardan daha atik bir araçtır. Yakıt olarak dizeller 5.4-7.4 litre arası yakar. Benim aracım dizel Euro 5 motor 10 bin karma tüketimde 6.6 yaktı. Şehir dışı 5.4 şehir içi 6.8-7.0 yakıt tüketimi var. Bakım olarak, sanırım dizel 2 litre daha fazla yağ alıyor. 30 binde bir yakıt filtresini değiştirirsiniz. Benzinli ya da dizel, bakımları zamanında yapılmış araçlar, ve bakımı zamanında yaptırmak üzülmeden araç kullanım imkanı verir. Parça ücreti konusunda, kendi segmentindeki araçlardan pahalı değildir.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Forum kuralları gereği Yeni Üyeler kısmından kendinizi kısaca tanıtan bir konu açarak foruma devam etseniz daha güzel olur. Bu konunuzu da yanlış başlık altında açmışsınız Raci ustamıza araç danışmak değil sorun aracımızla ilgili yaşadığımız sorunlar hakkında bilgi almak için müracaat ediyoruz. Ben konunuzu uygun yere taşıyacağım siz de isim meslek şehir gibi bilgileri içeren kısa bir tanışma konusu açarsanız sevinirim keyifli forumlar.