(09-05-2023, Saat: 21:48)Kobacally demiş ki: Teşekkür ederim hocam. Dizel konusunda ayni fikirdeyim sadece kafamda vag grubundan ve turbo bi arabadan gectigim icin beni tatmin etmez die düşünmüştüm ama o yinede güzel begendim zaten benim icin 4x4 olmasi onemli basit orman ve kumsal yollarda gideyim ,kampimi yapayim, sorfume gideyim ve kisin boardumuzu yapalim yeter kafasindayim ki fazlasiyla isimi gorecek die dusunuyorum.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. Bahsettiğiniz şartlar için biçilmiş kaftan, ıslak / derinleşmeye başlayan çamur, kum, snowboard mevsiminde kar, buz (Fizik kurallarına karşı çıkacak kadar değil elbette), vb koşullarda mahçup etmeyecek bir araç.
Benzinli olması - benim görüşüme göre - avantaj >>> Hem hızlanma değerleri hem de motor teknolojisi anlamında.
Uyarı: İklime göre lastik takmanız, özellikle kış koşullarında Subaru'da aşkla bağlanmanıza neden olacaktır. Kusursuz, mükemmel ve sürekli 4çeker sistemi ve sürüş sensörleri, modları, asistanları nedeniyle zaten gayet iyi olan çekiş sistemi, özellikle karlı / buza dönmekte olan yol koşullarında, ve/veya (Yaz mevsiminde sulama nedeniyle, Kış yada Bahar mevsiminde ise yağış geçişi sonrası zeminin kurumaya başlaması sırasında) özellikle otoban bağlantı noktalarında / yoncalarda ani karşılaşılabilen bir kısmı ıslak bir kısmı kuru asfalt koşullarında genel özelşikliden çok spesifik lastik tepkimeleri ve durmaya yönelik refleks anlamlı derecede farklılaşır (Bu aslında tüm arabalar için geçerli, ancak sürekli 4çeker sistemde mevsime ya da zemine uygun lastik aracın karaltersitiğine vurgu yapıyor)