Motoru Isitmadan zorlamak sakıncalı ise biz neden fazla HP alabilmek için motoru daha fazla sogutuyoruz.
Hadi bakalim
Hadi bakalim



STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN!
Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz... ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
![]()
TR
06 GB 9137
Motoru Isitmadan zorlamak sakıncalı ise biz neden fazla HP alabilmek için motoru daha fazla sogutuyoruz.
Hadi bakalim ![]() ![]() ![]()
![]() ![]()
TR
34db6417
Daha fazla soğutmuyoruz da daha fazla ısınmasını engelliyoruz bence ?
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TR
06 GB 9137
(14-04-2019, Saat: 23:37)siyahbeyaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha fazla soğutmuyoruz da daha fazla ısınmasını engelliyoruz bence ? Ama subaru muhendisleri daha fazla soğuk hava için uğraşıyor motor isisini düşürmek için yaptık demiyorlar açıklamada. ![]() ![]() ![]()
![]() ![]()
TR
42 CNC 32
Parçaların ve yağın ısınması yani belli bir sıcaklıkta olması gerekirken, içeri giren havanın soğuması gerekir. Soğuyan havada oksijen miktarı daha fazla olacağından yanma daha iyi gerçekleşir
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TR
06 GB 9137
(14-04-2019, Saat: 23:40)Salih Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Parçaların ve yağın ısınması yani belli bir sıcaklıkta olması gerekirken, içeri giren havanın soğuması gerekir. Soğuyan havada oksijen miktarı daha fazla olacağından yanma daha iyi gerçekleşir O zaman herkes arabasına Nos bağlasin Salih en çok soğuk hava onda var ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]()
TR
07 ABU 948
@ Salih Bey'in dedigi gibi biliyorum bende. Sicakligin belli bir seviyede tutulması gerektiğinden (metalin genlesmesini ve motor içindeki parçalara zarar vermesini engellemek adına) optimum sıcaklığa ulaşmış bir motora sahip olduğumuzu varsayarsak soğuk hava performans icin daha faydalı.Sicakta genleşme soğukta büzülme olur. Büzülme esnasında moleküler uzaklık azalacağı için aynı birim havanın içerisinde daha fazla oksijen olacaktır.Oksijen sensörleri de hava yakıtı ayarladıktan sonra performansta hissedilir değişiklik olacağını düşünüyorum.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TR
06 GB 9137
Şimdi o zaman şöyle diyebilirmiyiz. Motor yağ isisi normal sıcaklığa geldiginde motor içindeki parçalar yüksek performanslı çalışmaktan dolayı herhangi bir zarar görmüyor ? Bu nedenle motor ısınmadan aracı zorlamak dogru değil.
![]() ![]()
![]() ![]()
TR
42 CNC 32
Nos sürekli bir yakıt olarak ve her hacim de kullanılamaz bildiğim kadarıyla. Hem maliyet hemde motor sağlığı için. Şimdi bize daha fazla güç için daha fazla yakıt ve bu yakıtı yakmak için de daha fazla havaya ihtiyaç var. Yakıtı verirken daha fazla havayı da turbo ile veriyoruz. Daha fazlası için daha büyük turbo. E şimdi turbo var tamam istediğimiz gibi de basıyor. Burada da basınç altında sıkışan havanın ısınmasından dolayı intercooler kullanıyoruz
![]() ![]() Bundan sonra da bu basınçlara dayanacak forged parçalar gerekiyor ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TR
06 GB 9137
(15-04-2019, Saat: 00:02)Salih Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nos sürekli bir yakıt olarak ve her hacim de kullanılamaz bildiğim kadarıyla. Hem maliyet hemde motor sağlığı için. Şimdi bize daha fazla güç için daha fazla yakıt ve bu yakıtı yakmak için de daha fazla havaya ihtiyaç var. Yakıtı verirken daha fazla havayı da turbo ile veriyoruz. Daha fazlası için daha büyük turbo. E şimdi turbo var tamam istediğimiz gibi de basıyor. Burada da basınç altında sıkışan havanın ısınmasından dolayı intercooler kullanıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]()
TR
07 ABU 948
@ nitro37 metanol kit ile bahsettiginiz olayı daha kestirmeden karşılayabiliriz
![]() |
Anahtar Kelimeler
|
Beyin Açan Bir Soru, Beyin Açan Bir Soru indir, Beyin Açan Bir Soru Videosu, Beyin Açan Bir Soru online izle, Beyin Açan Bir Soru Bedava indir, Beyin Açan Bir Soru Yükle, Beyin Açan Bir Soru Hakkında, Beyin Açan Bir Soru nedir, Beyin Açan Bir Soru Free indir, Beyin Açan Bir Soru oyunu, Beyin Açan Bir Soru download |
Bunlar da ilginizi çekebilir! |