Tamir takımları yok bende bi ara aramıştım sonra gerek kalmadı. Dot4 olmalıydı ama 5.1 kullanıldı diye Fren merkezini bozacağını sanmıyorum. Muhtemelen havalarını tam olarak alamadınız. Balatalar çok incelmişde olabilir.
Genelde subaru araçlar yeni modeller de dahil dot 3 ve dot 4 ü kullanıyor. Dot 5 diğerlerinden farklı olarak silikon bazlıdır ve diğer dot 3 ve dot 4 'le karıştırılmaması gerekir. Daha önceki yağ iyice boşaltılmadığında karışan yağlarda özellik kaybı yaşanır ve fren performansı etkilenir. Bence sistemin yağını tekrardan değiştirin. Önce merkezdeki yağı şılınga ile çekin ve yeni yağı doldurun (dot 3 veya dot 4), bolca tahliye ederek borulardaki yağı iyice temizleyin. Hava alma sırası 1 ön sağ ,2 arka sol ,3 ön sol ,4 arka sağ şeklinde. pedala 3 -5 defa bas çek ve arkasından basılı tutarken vidayı aç. Fren sıvısı akış azalınca vidayı sık freni yavaşça bırak. İşlemi bu şekilde tekrarlayın. Tahliye hortumu vidaya tam oturmalı ve üst seviyelerden dolanıp aşağı inmeli ki sistem borudan hava emmesin.
(14-03-2021, Saat: 22:53)Grencar demiş ki: Genelde subaru araçlar yeni modeller de dahil dot 3 ve dot 4 ü kullanıyor. Dot 5 diğerlerinden farklı olarak silikon bazlıdır ve diğer dot 3 ve dot 4 'le karıştırılmaması gerekir. Daha önceki yağ iyice boşaltılmadığında karışan yağlarda özellik kaybı yaşanır ve fren performansı etkilenir. Bence sistemin yağını tekrardan değiştirin. Önce merkezdeki yağı şılınga ile çekin ve yeni yağı doldurun (dot 3 veya dot 4), bolca tahliye ederek borulardaki yağı iyice temizleyin. Hava alma sırası 1 ön sağ ,2 arka sol ,3 ön sol ,4 arka sağ şeklinde. pedala 3 -5 defa bas çek ve arkasından basılı tutarken vidayı aç. Fren sıvısı akış azalınca vidayı sık freni yavaşça bırak. İşlemi bu şekilde tekrarlayın. Tahliye hortumu vidaya tam oturmalı ve üst seviyelerden dolanıp aşağı inmeli ki sistem borudan hava emmesin.
Söylenenlere yabancı değilim,hepsini yaptım ana fren merkezi çıktı arızalı.yanlız hava alma sıralaması arka sol,arka sağ,ön sağ,ön sol olarak biliyorum tekrar teyid edermisiniz.yani lastik söküm numarası 4,3,2,1 gibi
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(14-03-2021, Saat: 22:53)Grencar demiş ki: Genelde subaru araçlar yeni modeller de dahil dot 3 ve dot 4 ü kullanıyor. Dot 5 diğerlerinden farklı olarak silikon bazlıdır ve diğer dot 3 ve dot 4 'le karıştırılmaması gerekir. Daha önceki yağ iyice boşaltılmadığında karışan yağlarda özellik kaybı yaşanır ve fren performansı etkilenir. Bence sistemin yağını tekrardan değiştirin. Önce merkezdeki yağı şılınga ile çekin ve yeni yağı doldurun (dot 3 veya dot 4), bolca tahliye ederek borulardaki yağı iyice temizleyin. Hava alma sırası 1 ön sağ ,2 arka sol ,3 ön sol ,4 arka sağ şeklinde. pedala 3 -5 defa bas çek ve arkasından basılı tutarken vidayı aç. Fren sıvısı akış azalınca vidayı sık freni yavaşça bırak. İşlemi bu şekilde tekrarlayın. Tahliye hortumu vidaya tam oturmalı ve üst seviyelerden dolanıp aşağı inmeli ki sistem borudan hava emmesin.
Söylenenlere yabancı değilim,hepsini yaptım ana fren merkezi çıktı arızalı.yanlız hava alma sıralaması arka sol,arka sağ,ön sağ,ön sol olarak biliyorum tekrar teyid edermisiniz.yani lastik söküm numarası 4,3,2,1 gibi
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(14-03-2021, Saat: 22:53)Grencar demiş ki: Genelde subaru araçlar yeni modeller de dahil dot 3 ve dot 4 ü kullanıyor. Dot 5 diğerlerinden farklı olarak silikon bazlıdır ve diğer dot 3 ve dot 4 'le karıştırılmaması gerekir. Daha önceki yağ iyice boşaltılmadığında karışan yağlarda özellik kaybı yaşanır ve fren performansı etkilenir. Bence sistemin yağını tekrardan değiştirin. Önce merkezdeki yağı şılınga ile çekin ve yeni yağı doldurun (dot 3 veya dot 4), bolca tahliye ederek borulardaki yağı iyice temizleyin. Hava alma sırası 1 ön sağ ,2 arka sol ,3 ön sol ,4 arka sağ şeklinde. pedala 3 -5 defa bas çek ve arkasından basılı tutarken vidayı aç. Fren sıvısı akış azalınca vidayı sık freni yavaşça bırak. İşlemi bu şekilde tekrarlayın. Tahliye hortumu vidaya tam oturmalı ve üst seviyelerden dolanıp aşağı inmeli ki sistem borudan hava emmesin.
Söylenenlere yabancı değilim,hepsini yaptım ana fren merkezi çıktı arızalı.yanlız hava alma sıralaması arka sol,arka sağ,ön sağ,ön sol olarak biliyorum tekrar teyid edermisiniz.yani lastik söküm numarası 4,3,2,1 gibi
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hava alma işlemi Subaru kaynaklarda söylediğim sırada verilmiş ama bizim sanayi sektörümüzde arka sağdan başlıyor. Pek bir fark oluşmaz kanaatindeyim.